چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نکته مثبت استقلال در این فصل مطمئنا شروع زود هنگام تمرینات و آمادگی بالای بازیکنان است. 

 

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط استقلال پس از آغاز تمرینات زیر نظر استراماچونی و مشخص نبودن زمان شروع لیگ برترصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* شرایط استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

خوشبختانه آبی پوشان با تمرینات منظم و بازی های تدارکاتی که انجام می دهند، تقریبا به یک آمادگی و هماهنگی کامل دست پیدا کرده اند. اردوی ترکیه و چند بازی تدارکاتی برای استقلال مفید بوده و فکر می کنم استراماچونی به اهدافش نزدیک شده باشد. او یک مربی منضبط و بسیار جدی است و این موضوع را به بازیکنانش هم به طور کامل انتقال داده است..

* به نظرتان مشخص نبودن زمان شروع لیگ برتر مشکل ساز نیست؟

تا به حال چندین بار لیگ به تأخیر افتاده است. ابتدا قرار بود از ۵ مردادآغاز شود اما این اتفاق رخ نداد. امیدواریم این زمان شروع لیگ درست باشد و تیم ها بتوانند در زمان مقرر بازی های خود را انجام دهند زیرا اگر دوباره لیگ بخواهد به تعویق بیفتد شرایط برای تیم ها خوب نخواهد بود و برنامه ریزی آنها به هم می خورد.

*در مورد اختلاف بین مدیران استقلال چه نظری دارید؟

همه کسانی که در استقلال کار می کنند خصوصا مدیران این تیم باید صبور باشند. این روزها استقلال به آرامش نیاز دارد نه اینکه مسئولانش علیه یکدیگر مصاحبه کنند. تمام کسانی که به استقلال می آیند هدفشان خدمت به این تیم است. چون استقلال و پرسپولیس خصوصی نیستند، با این شرایط دچار بحران می شوند. بنابراین مدیرانش باید سعه صدر زیادی داشته باشند.

* صحبت پایانی؟

هواداران بی صبرانه منتظر هستند که استراماچونی و بازیکنان این روزهای استقلال نتایج درخشانی کسب کنند و در پایان جام را بالای سر ببرند. بنابراین همه باید دست به دست هم داده و با یک وحدت و همدلی، راه موفقیت استقلال و رسیدن به قهرمانی این تیم را هموار کنند.

 

اخبار باشگاه استقلال


 

مطالب مرتبط:

عبدالعلی چنگیز: استقلال نیاز به ستاره دارد؛ می‌توان به آینده استقلال امیدوار بود!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار