جواد زرینچه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: درحال حاضر تنها دیاباته است که شرایط نامعلومی دارد و کادرپزشکی تلاش می‌کند تا او را هرچه زودتر آماده کند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه، درباره شرایط آبی‌پوشان پیش از مصاف با ماشین سازی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* دیدار استقلال و ماشین سازی؟

خوشبختانه شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. درحال حاضر تنها دیاباته است که شرایط نامعلومی دارد و کادرپزشکی تلاش می‌کند تا او را هرچه زودتر آماده کند. در مجموع شرایط خوبی برای بازی با ماشین‌سازی داریم.

* آیا پیروزی استقلال برابر ماشین‌سازی در بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به آبی‌ها در بازی روز جمعه کمک کند؟

ماشین‌سازی نسبت به قبل تغییر زیادی نخواهد کرد ولی مطمئنا شرایط بازی تدارکاتی با بازی در لیگ متفاوت است و نمی‌توان بازی تدارکاتی را ملاک قرار داد. با این‌حال ما قطعا محکم برابر ماشین سازی به میدان می‌رویم و توجهی به نتیجه بازی تدارکاتی نداریم.

* زمین تمرینی استقلال؟

درحال حاضر تمریناتمان را در دو زمین برگزار می‌کنیم. طبیعتا شرایط زمین تمرین در زمستان متفاوت است. ما در کل ایران در فصل زمستان مشکل زمین داریم و باید از این دو زمین مراقبت کنیم تا شرایط تمرین خود را حفظ کنند.

* تغییرات استقلال در بخش بازیکنان نسبت به فصل قبل؟

بازیکنان جدید انگیزه زیادی دارند. آن‌ها آماده جنگیدن هستند تا دل هواداران را شاد کنند. امسال تیم خوبی داریم و همه بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردارند.

* حواشی پیرامون استقلال؟

باید ببینیم این حواشی از کجا شروع می‌شود. متاسفانه بخش بزرگی از این حواشی از سوی برخی استقلالی‌هاست. حفظ آرامش استقلال در آستانه آغاز لیگ خیلی مهم است. من از همه استقلالی‌ها می‌خواهم که از استقلال حمایت کنند تا بتوانیم گام اول را محکم برداریم.

 اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار