حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ظاهرا با شرایط موجود استقلال این فصل هم موفق نخواهد شد و من به این تیم زیاد امید ندارم! 

    

 به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص ارزیابی اش از حواشی اخیر تیم استقلال و وضعیت آکادمی این باشگاهصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 * در استقلال هیچ چیز سر جایش نیست

این روزها در استقلال هیچ چیز سر جای خودش نیست، کمیته‌هایی که تشکیل شده بود به تدریج از بین رفته و حالا مدیرعامل باشگاه استقلال، خودش می‌خواهد یک‌تنه همه کار انجام دهد؛ به قول فوتبالی‌ها کُرنر بزند و سپس خودش همان کرنر را به گل تبدیل کند.باید نقش کمیته انضباطی و کمیته فنی مشخص باشد. این کمیته‌ها که متشکل از پنج، شش نفر بود می‌توانست به استقلال کمک زیادی کند اما دلیل اینکه دیگر از آنها استفاده نمی‌شود، مشخص نیست. استقلال تا حدودی جای دوست و آشنابازی شده است و برخی‌ها تیم را فامیلی کرده‌اند، درحالی‌که نباید چنین اتفاقی رخ دهد

* فتحی می خواهد همه کارها را خودش انجام دهد

متأسفانه مدیریت باشگاه دلش می‌خواهد همه کارها را یک‌تنه انجام دهد. الان باید از او پرسید وضعیت آکادمی به کجا رسیده است؟ چرا مؤمنی می‌رود و حاجیلو جای او را می‌گیرند؟ اعضای هیئت مدیره چرا استعفا می‌دهند؟ مشکل اصلی کجاست؟ آیا همه این مسائل را باید مدیرعامل باشگاه حل کند و نیاز به همفکری ندارد؟ این یکی از مشکلات بزرگ مدیریت استقلال است که روز به روز بدتر شده و شرایط برای آبی‌پوشان سخت‌تر می‌شود.

* استقلال آرامش می خواهد

استقلال باید آرامش داشته باشد. من هنوز معنی استعفای استراماچونی را نفهمیده‌ام. باشگاه باید در این خصوص پاسخگو باشد که متأسفانه هرگز چنین کاری را نکرده و نخواهد کرد.

* ظاهرا استراماچونی هم موفق نخواهد شد!

ظاهر مسئله نشان می‌دهد استراماچونی با شرایط فعلی در استقلال موفق نخواهد شد و استقلال در این فصل موفق نخواهد بود اما امیدوارم شرایط تیم روز به روز بهتر شود.

* استقلال باید نقاط ضعفش را برطرف کند

به یاد دارم زمانی که مرحوم رایکوف سرمربی استقلال بود، ما در هفته اول با ذوب‌آهن بازی داشتیم و در آن بازی باید ۱۲ گل می‌زدیم اما یک بر صفر نتیجه را واگذار کردیم. در آن روز هیچ‌کس خوشحال‌تر از رایکوف نبود و ما همه ناراحت بودیم و وقتی علت را از او جویا شدیم، گفت «باخت در بازی اول، بهتر از این است که در هفته‌های بعدی ببازیم؛ باید از این باخت درس گرفته و روز به روز بهتر شویم». ما که خجالت می‌کشیدیم از رختکن بیرون بیاییم، وقتی شنیدیم که هواداران بازی، ما که یک تیم جوان بودیم را تحسین کرده و سربلند از رختکن بیرون آمدیم و در آغوش آنها قرار گرفتیم بنابراین استقلال نیاز دارد که از شکست دیدارهای تدارکاتی درس گرفته، نقاط ضعفش را برطرف تا یک تیم خوب را روانه لیگ نوزدهم کند.

* امیدوارم استقلال در لیگ موفق باشد

استقلال روزهای سختی را سپری می‌کند. با شروع لیگ اتفاقات زیادی خواهد افتاد اما امیدوارم که این اتفاقات، تیم را به حاشیه نبرده و آبی‌پوشان بتوانند عملکرد موفقی در لیگ نوزدهم داشته باشند.

اخبار استقلال


 

مطالب مرتبط:

حسن روشن: فامیل بازی وزیر ورزش معنی ندارد؛ فتحی از من مشورت نگرفت منم قهر کردم!

حسن روشن: آقای حاجیلو دو نام برده را از استقلال دور کند؛ فکر کرده اند می ترسم؟!

حسن روشن: تغییرات زیاد به تیم ضربه می‌زند؛ فتحی از خودش اراده‌ای ندارد!

حسن روشن: قضاوت درباره کادر فنی و بازیکنان استقلال زود است؛ هواداران به حق انتظار قهرمانی دارند

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار