دیدار ماشین سازی و استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران با تساوی به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فوتبال ماشین سازی تبریز و استقلال تهران در هفته اول لیگ برتر فصل 1398/99 از ساعت 18:00 امروز(جمعه 1 شهریور 1398) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز با قضاوت پیام حیدری به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ماشین سازی: حامد لک، شاهین توکلی، ادواردو دوسانتوس، فرید عابدینی، بابک مرادی، احمدرضا زنده‌روح، شاهین ثاقبی، فرید بهزادی کریمی، سامان نریمان جهان، سیدمحمد خرم‌الحسینی، علی آل‌کثیر

ترکیب استقلالسیدحسین حسینی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، مرتضی تبریزی

دقیقه 3: پاس عمقی به فرید بهزادی کریمی رسید و بازیکن ماشین‌سازی در موقعیتی تک با تک با سیدحسین حسینی قرار گرفت، اما دروازه‌بان استقلال این موقعیت صد در صد گل را به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 4: شوت بازیکن ماشین‌سازی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 5:  پاس سامان نریمان جهان در داخل محوطه جریمه استقلال به علی آل‌کثیر رسید، اما ضربه این بازیکن را حسینی گرفت.

دقیقه 8: پاس عمقی مرتضی تبریزی به فرشید اسماعیلی رسید که ضربه چیپ بازیکن استقلال از بالای دروازه ماشین‌سازی راهی اوت شد.

دقیقه 13: شاهین ثاقبی با خطا روی اسماعیلی کارت زرد گرفت. هر چند به نظر می رسید داور در این صحنه می بایست کارت قرمز مستقیم نشان می داد.

دقیقه 15: پاسکاری استقلالی‌ها در نهایت محسن کریمی رسید که ضربه مهاجم استقلال را حامد لک گرفت.

دقیقه 19: علی کریمی با خطا روی فرید بهزاد کریمی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 33: خرم‌الحسینی بازیکن ماشین‌سازی با خطا روی میلاد زکی‌پور با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 37: ضربه سر محسن کریمی را لک راهی کرنر کرد.

دقیقه 40: نفوذ استقلالی‌ها به محطه جریمه در نهایت با شوت اسماعیلی همراه شد که ضربه او پس از برخورد به مدافعان ماشین‌سازی به کرنر رفت.

دقیقه 3+40: سوت پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
کامران
0 #1 کامران 1398-06-02 14:01
دوباره داستان 7 سال گذشته شروع شد البته اگه همیشه با تیم های بزرگتر مساوی میکردیم امسال ماشین سازی!! باز هم علی کریمی همه حملات خوب رو با خودخواهی خراب کرد و صد البته غده سرطانی تیم اسماعیلی اگه تو گل مثل بقیه می پرید قطعا گل نمی شد حتی اگه 5 سانت پاشو بلند نمیکرد هم گل نمیشد
نقل قول کردن
Javan
0 #2 Javan 1398-06-03 00:04
این آقا کامران جوری به اسماعیلی توهین و حمله کرده که دشمنها و لنگیها نمی کنند ،تعجبم از ادمین است چرا چاپ کرده ،اسماعیلی یکی از بهترین های استقلال بوده و هست ، استقلال باید بهتر بازی میکرد ولی داوری کار خودش را کرد ، در اکثر درگیریها به ضرر استقلال سوت زد ، درسته که تکل دانشگر از پشت بود ولی کاملا واضح بود برای توپ بود و توپ را زد و اصلا خشن نبود، کارت زرد دیاباته کاملا بیمورد بود و لک کاملا تمارض کرد و دیاباته ضربه ای به لک نزد ،در درگیریهای قائدی و حریفان همش خطای قائدی گرفته میشد ، قبل از صحنه کارت زرد دیابآته خطای واضح هند مدافع ماشین را داور نگرفت ، در اکثر درگیریها ، ماشین سازیها خودشان را زمین میزدند و داور با سوت های فراوان جلوی ریتم حرکت و حمله استقلال را میگرفت.
نقل قول کردن
شائیلوزاده
0 #3 شائیلوزاده 1398-06-03 10:58
اگر واقعه بینانه تر به باخت مقابل ماشین سازی فکر کنیم متوجه میشویم .این بازی سوای مسایل حاشیه ایی که داشت .نتیجه مساوی یا باخت برای استقلال دور از دسترس نبود بدلیل اینگه این بازی اولا در زمین حریف بود و یه جورای بازی برگشت محسوب میشد و تیم حریف بازی رفت خود را ۴بر۰باخته بود و بدینخاطر برای حیثیت خود میجنگید .ولی تیم استقلال بازی را از پیش برده برای خود تصور میکرد .و بمن.معتقدم این باخت یک تلنگر خوب برای تیم استقلال در ادامه راهش بود
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار