آندره‌آ استراماچونی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: فردا بازی سختی داریم و بازی قبل نفت مقابل تراکتور را دیدم و آنها خیلی خوب کار کردند.

 

 به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت که در ادامه می خوانید:

  

* دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان؟

من با خانواده هوادار استقلال که از دنیا رفته ابراز همدردی می‌کنم. فردا بازی سختی داریم و بازی قبل نفت مقابل تراکتور را دیدم و آنها خیلی خوب کار کردند، حتی با وجودی که بازی قبل را عقب بودند ولی امیدشان را از دست ندادند و کارشان را به نحو احسن انجام دادند. بازیکنانی که از تیم پارس به این تیم آمدند اسکلت اصلی تیم نفت امسال هستند. آنها از تجربه محمد طیبی استفاده می‌کنند چون این بازیکن در تراکتور هم بازی کرده است.

چرا تیم شما با 2 مهاجم بازی می‌کند؟

من برنامه های خود را برای بازی دارم ولی یک مربی باید بهترین عملکرد را داشته باشد. ما در مسابقات آماده سازی در پیش فصل با روشی متفاوت بازی می‌کردیم و تیممان را هم با همین روش بستیم. ما فقط با یک مهاجم اصلی بازی می‌کنیم که آن دیاباته است چون در واقع یک بازیکن تمام عیار  نداریم. سیستمی که مد نظر شما است دو مهاجم می‌خواهد ولی ما فقط الان دیاباته را در اختیار داریم. اگر بازی اول و دوستانه استقلال را می دیدید متوجه می شدید که مرتضی تبریزی و محسن کریمی و سجاد آقایی فوروارد اصلی ما نیستند و نظر من این است که بازیکن مد نظرم را که به خاطرش شیوه بازی تیمم را تغییر بدهم در اختیار ندارم.

* چشم انداز شما از تیم استقلال چیست؟

شما می‌دانید من قراردادی 2 ساله دارم و تلاش می‌کنم برای هر بازی بهترین برنامه را داشته باشم. ما با اینکه شروع خوبی نداشتیم ولی فکر می کنم می توانیم موفق شویم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار