آرش رضاوند

هافبک جدید تیم فوتبال استقلال گفت: بازی کردن یا نکردن من مهم نیست و هیچگاه به این مسئله فکر هم نمی کنم و فقط تلاش خواهم کرد تا نظر سرمربی را جلب کنم

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک جدید تیم فوتبال استقلال که در این فصل به استقلال اضافه شده است  در گفت وگو با تسنیم، در خصوص شرایط این روزهای خودش و تیم استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* دو هفته اول شانس با ما یار نبود؟

نتیجه نگرفتن ما در دو هفته اول جزیی از فوتبال است. از شانس ما بود که در چنین دقیقه‌ای گل می‌خوریم. بازیکنان زیادی از استقلال جدا شده‌اند و تیم جدید تشکیل شده و حداقل سه، چهار هفته برای هماهنگی نیاز به زمان است. مطمئن هستم این تیم در آینده نتایج خوبی می‌گیرد.

* استقلال بهترین فوتبال را بازی می کند

از نوع بازی که انجام می‌دهیم و  نظر کسانی که فوتبال‌مان را دیده‌اند، مشخص است که استقلال بهترین فوتبال را بازی می کند و من با نظر  این حرف را به تنهایی می‌زنم. استقلال بدشانس است. در بازی با فولاد خوزستان، حریف یک موقعیت داشت و همان توپ تبدیل به گل شد. ما موقعیت‌های زیادی بدست آوردیم که استفاده نکردیم.

* صحبت در مورد دربی زود است؟

در مورد دربی نمی خواهم صحبت کنم زیرا فعلا هفته سوم باقیمانده و باید تمرکزمان را برای بازی با مسجدسلیمان بگذاریم. هر وقت این بازی تمام شد، به وقتش به دربی می‌پردازیم.

.* بازی نکردنم به سرمربی مربوط است

اگر در دو هفته ابتدایی در ترکیب اصلی بازی نکردم بانظر سرمربی تیم بوده. بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند و رقابت زیاد است. مهم نتیجه گرفتن استقلال است، اما بازی‌های زیادی باقی مانده و به همه بازی می‌رسد.

* هر پستی سرمربی صلاح بداند بازی می کنم

در این چند ساله در پست‌های مختلفی بازی کردم. در نفت تهران هافبک چپ و راست بودم، در سایپا هافبک دفاعی و نفوذی هم بازی کردم. هر جایی مربی صلاح بداند، بازی می‌کنم، اما پست اصلی‌ام پشت مهاجم است.

* استراماچونی هیچگاه در رختکن خداحافظی نکرد

اینکه گفته می شود استراماچونی بعد بازی با فولاد در رختکن ناراحت بوده است اصلا چنین چیزی نیست. استراماچونی شاید با رسانه‌ها صحبت خاصی نکرد، اما در رختکن همه چیز خوب بود و با بازیکنان دست داد و خسته نباشید گفت. ناراحتی به خاطر نتایج طبیعی است، اما اینکه پس از دو هفته چنین شرایطی بوجود بیاورند، طبیعی نیست. لیگ نوسان زیادی دارد و 28 هفته از آن باقی مانده است.

* استقلال برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان دارد

نمی‌توان کتمان کرد که استقلال در چند سال اخیر نتیجه نگرفته است. هواداران حق دارند تیم‌شان نتیجه بگیرد، اما به این مسئله فکر کنند که استقلال تیم جدیدی شده و نیاز به زمان دارد. واقعا نتیجه نگرفتن روی بازیکنان تأثیر خودش را گذاشته و استرس داریم که مبادا نتوانند کار خود را انجام دهند. با این وجود، مطمئنم که چند هفته دیگر تیم به راحتی نتایج خودش را کسب می‌کند.

 

اخبار استقلال


اخبار مرتبط:

آرش رضاوند: استراماچونی در تمرینات بسیار جدی است؛ بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند

آرش رضاوند: کار کردن با استراماچونی را دوست دارم؛ شماره پیراهن خاص اصلا برایم مهم نیست

آرش رضاوند: خوشحالم به تیم ملی دعوت شدم؛ تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی می‌کنم

آرش رضاوند: به آرزوی بچگی ام رسیدم؛ کاملا آماده رقابت هستم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار