اخبار باشگاه استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال به رای کمیته انضباطی و توبیخ شدنش در فدراسیون فوتبال ایران واکنش نشان داد و گفت: در جریان این حکم نبوده‌ام و از طریق وکلایم اقدام قانونی می‌کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سرمربی ایتالیاییتیم فوتبال استقلال تهران در مصاحبه با رسانه های ایتالیا علیه رای کمیته انضباطی موضع گرفت

واکنش استراماچونی

* واکنش تند استراماچونی به رای کمیته انضباطی: قانونی اقدام می‌کنم

روز سه شنبه بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال را به دلیل اظهارات خلاف واقع به توبیخ کتبی محکوم شدند. این رای به صحبت ها و اقدامات استراماچونی بعد از باخت استقلال به ماشین سازی در هفته نخست لیگ برتر مرتبط بود.

رای انضباطی فدراسیون فوتبال بازتاب گسترده ای در رسانه های ایتالیایی داشت و این مربی را سرانجام به واکنش مجبور کرد.

استراماچونی در این خصوص اعلام کرد که هنوز چیزی به صورت رسمی به وی ابلاغ نشده اما برای انجام اقدام قانونی در مقابل این رای انضباطی آماده است.

سرمربی استقلال گفت: نه تنها ابلاغیه و حکمی به دستم نرسیده است بلکه از باز شدن پرونده انضباطی که باعث نقض حق دفاع می شود، مطلع نبوده ام.

استراماچونی با رد اتهاماتی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به وی نسبت داده است، از اقداماتش برای رسیدگی به توبیخ شدنش خبر داد.

سرمربی ایتالیایی استقلال که با «آنسا» ایتالیا گفتگو کرده است، با بیان اینکه رای صادر شده کلی و مبهم است، ادامه داد: به وکلایم دستور داده ام که تمام اقدامات لازم نسبت به این پرونده را انجام بدهند و در صورت لزوم اقداماتی را برای مراقبت از شخصیت و تصویر من چه از نظر حرفه ای و چه از نظر شخصی به اجرا بگذارند.

* جلسه مدیران باشگاه استقلال برای حل مشکلات صدور مجوز حرفه ای

باشگاهجلسه چندباره استقلالی‌‌هابرای حل مشکل صدور مجوز حرفه ای/پول طلبکاران تامین شدجلسه چندباره استقلالی‌‌هابرای حل مشکل صدور مجوز حرفه ای/پول طلبکاران تامین شد امروز هم مثل چند روز گذشته برای حل مشکل صدور مجوز حرفه ای تشکیل جلسه دادند.
جلسه چندباره استقلالی‌‌هابرای حل مشکل صدور مجوز حرفه ای/پول طلبکاران تامین شدبه گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزری فارس،

مسئولان باشگاه استقلال امروز هم مثل چند روز اخیر برای حل مشکلات صدور مجوز حرفه ای تشکیل جلسه دادند.

این در حالی است که استقلالی ها حدود 4 میلیارد تومان به برخی از بازیکنان و مربیان قدیم خود بدهی دارند و اگر چه با این نفرات تماسی گرفته نشده اما مبلغ بدهی آنها تامین شده است.

مسئولان باشگاه استقلال چند روز پیش با تامین مبلغ بدهی به کمیته وضعیت موفق شدند کارت بازی چند بازیکن تیمشان را دریافت کنند و در حال حاضر نیز راهکارهایی را برای پرداخت مطالبات بازیکنانی مثل عمران زاده، پژمان نوری و مربیانی چون قلعه نویی و مجید صالح به دست آورده و طی روزهای آینده این مشکل نیز بر طرف خواهد شد.

امیر حسین فتحی چند شب پیش در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که همه باید در شرایط فعلی به باشگاه کمک کنند تا مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنیم.

دیدار پیشکسوتان استقلال و وزیر ورزش

دیدار پیشکسوتان استقلال و وزیر ورزش

دیدار پیشکسوتان استقلال و وزیر ورزش

دیدار پیشکسوتان استقلال و وزیر ورزش

دیدار پیشکسوتان استقلال و وزیر ورزش

دیدار پیشکسوتان استقلال و وزیر ورزش

* دیدار پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش

جمعی از پیشکسوتان استقلال امروز (پنجشنبه) به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش رفته و با او درباره مسائل استقلال صحبت کردند.

چهره‌هایی چون نصر‌الله عبداللهی، پرویز مظلومی، حسن روشن، بهتاش فریبا، علی جباری، اکبر کارگر جم، محمد نوری و امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال حضور داشتند.

 اخبار باشگاه استقلال

    


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ تبریک تولد به جنتلمن برزیلی؛ آماده‌سازی استرا با گل ریحان!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار