پیمان صاحب جمعی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلالی ها از الان به دربی فکر نکنند و تمرکز خود را روی بازی با نفت مسجد سلیمان بگذارند تا این بازی امتیاز لازم را کسب کنند.

     

 به گزارش استقلال نیوز، پیمان صاحب جمعی پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه با با خبرنگار مهر، در خصوص ارزیابی اش از عملکرد استقلال در دو دیدار گذشته در لیگ برتر و بازی هفته بعد استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان و ...،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* تمرکز استقلال روی نفت مسجد سلیمان باشد نه دربی

با رصد کردن رسانه‌ها متوجه این شدم که استقلالی‌ها از الان به فکر دربی هستند و بیشتر از هفته سوم، تمرکزشان روی هفته چهارم است. این یک اشتباه تاکتیکی است و آبی پوشان باید امروز فقط به نفت مسجد سلیمان فکر کرده و روی این بازی تمرکز کنند.

* از دست دادن امتیاز در بازی بعدی یعنی از دست رفتن دربی

شاگردان استراماچونی فعلا از ۶ امتیاز تنها یک امتیاز گرفته‌اند و این باعث می‌شود بازی آنها مقابل نفت مسجد سلیمان حساسیت خاصی پیدا کند. امتیاز از دست دادن در این بازی خارج از خانه قطعا کار آنها را برای دربی سخت تر می‌کند و احتمال از دست دادن امتیاز در دربی زیاد می شود.

* مهدی تارتار گربه سیاه استقلال است!

مهدی تارتار معمولا با تیم‌هایی که هدایت آن را برعهده داشته برای استقلال دردسر تولید کرده و به قول معروف گربه سیاه استقلال است و به همین دلیل نباید از این تیم غافل بود. به خصوص که این بازی در خانه نفتی‌ها برگزار می‌شود.

* بازگشت روزبه به استقلال کمک می کند

به هرحال چشمی یک بازیکن باتجربه است که اضافه شدنش به نفع تیم است و می‌تواند به آن کمک کند. به خصوص که استقلال در قلب خط دفاعی‌اش با کمبود بازیکن مواجه بود و در همین دو هفته نخست دیده شد که این کمبود بازیکن در این پست می‌تواند یک پاشنه آشیل باشد.

 اخبار استقلال تهران

 


 مطالب مرتبط:

علی جباری: حاضرم جای روشن شلاق بخورم؛ استراماچونی از بیرون خط می‌گیرد!

جواد زرینچه: با مصاحبه مشکلات استقلال حل نمی شود؛ هواداران نگران نباشند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار