هاشم حیدری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: داور با دو اشتبه بزرگ خود زمینه ساز تساوی استقلال شد و یکی از بهترین مهره های استقلال را از دربی محروم کرد

 

به گزارش استقلال نیوز، هاشم حیدری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری مهر، در خصوص تساوی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان و بازی هفته بعد این تیم مقابل پرسپولیس صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شرایط استقلال خیلی مناسب نیست

جدول رده بندی نشان می‌دهد شرایط استقلال خیلی مناسب نیست. این تیم مشکلاتی دارد که من به عنوان پیشکسوت باشگاه ترجیح می‌دهم پیش از دربی خیلی وارد آن نشوم تا برای تیم حاشیه درست نشود. اما اگر به صورت اجمالی بخواهم به آن اشاره کنم باید گفت عمده مشکلات این تیم در خط میانی قرار دارد.

* استقلال به یکی مثل پاتوسی نیاز دارد

استقلال هافبک زیاد دارد اما در بین این هافبکها که خیلی هم خوب هستند، هافبکی که پا به توپ به خط دفاعی بزند و با پاس‌های خلاقانه ایجاد موقعیت بکند نداریم. یک هافبک مثل پاتوسی، جباروف یا جباری.

نتیجه دربی به شرایط جدول هیچ ارتباطی ندارد

اگر بخواهیم از روی شرایط کنونی دو تیم نتیجه دربی را پیش بینی کنیم، باید شانس استقلال را کمتر بدانیم. اما پر واضح است که دربی هیچ ارتباطی به شرایط دو تیم قبل از بازی ندارد و اتفاقات داخل بازی هست که شرایط این دیدار را تعیین می‌کند.

* داور بازی دو اشتباه بزرگ داشت

این روزها شرایط بیرونی هم به استقلال لطمه می‌زند تا مشکلات مضاعف شود. مثلا داوری بازی با نفت مسجد سلیمان مشکلاتی داشت و شاهد اشتباهات تاثیر گذاری از سوی قاضی میدان بودیم.از نظر من هم گل تبریزی درست بود و هم اخراج اسماعیلی کاملا اشتباه بود. همین دو تصمیم هم ۲ امتیاز حساس از استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گرفت و هم یک بازیکن تاثیر گذار را برای دربی محروم کرد

 اخبار استقلال

  


 مطالب  مرتبط:

هاشم حیدری: استقلال را به قهرمان نشدن عادت دادند؛ سرشناس‌ترین و پر افتخارترین تیم در قاره آسیا هستیم

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار