ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

ترکیب استقلال تهران در دیدار هفته پنجم لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل ذوب آهن اصفهان مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان از هفته پنجم لیگ برتر فصل 1398/99 که از ساعت 18:30 امروز(پنجشنبه 4 مهر 98) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، مرتضی تبریزی

ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن

به گزارش استقلال نیوز، استقلال باید در فولادشهر طلسم نبردن را بشکند. منصوریان با تیم هایش وقتی میزبان استقلال بود هیچگاه تن به باخت نداده و این کار شاگردان استراماچونی را سخت خواهد کرد. باخت در دربی شاید تلنگری باشد برای بازیکنان استقلال تا به خود بیایند و در روند پیروزی قرار بگیرند. به امید کسب اولین 3 امتیاز فصل جدید با سرمربی ایتالیایی.

* ترکیب جدیدی که استراماچونی برای دربی در نظر گرفته بود، نشان از دانش بالای او و دستیارانش در آنالیز حریفان دارد. هر چه بیشتر زمان بگذرد مطمئن باشید استراماچاونی می تواند دوای درد آبی ها باشد. استقلال در این بازی دیاباته را به دلیل مدومیت و علی کریمی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

سید حسین حسینی بعد از گل به خودی که در دربی به ثمر رساند و البته که واقعا تقصیر او هم نبود، انگیزه ای مضاعف برای این بازی دارد. دانشگر و یزدانی زوج میانی خط دفاع آبی ها خواهند بود و غفوری در راست و میلیچ در چپ بازی خواهند کرد.

چشمی برای اولین بار در این فصل برای استقلال به میدان خواهد رفت و هافبک دفاعی استراماچونی خواهد بود. ریگی جلوتر از او میانه میدان را در اختیار خواهد داشت و اسماعیلی، شجاعیان و محسن کریمی هافبک های هجومی استقلال خواهند بود.

مرتضی تبریزی مقابل هم بازی های سابق نقش تک مهاجم آبی ها را ایفا خواهد کرد اما این احتمال وجود دارد در جریان بازی او و کریمی جای خود را با هم عوض کنند.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار عبارتند از: عارف غلامی، حسین پورحمیدی، آرش رضاوند، رضا آذری، شاهین طاهرخانی، مهدی قائدی و ذکریا مرادی که با نگاهی به این اسامی در می یابیم واقعا استقلال خالی از مهره و بازیکن روی نیمکت ذخیره هاست!

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس؛ بجنگید برای به زانو در آوردن ظالمان سرخ

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان؛ رونمایی از میلیچ کروات!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد؛ آزادی در انتظار بردی آبی با پذیرایی از مرد نکو!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی؛ رونمایی از آندره آ استراماچونی و آبی لاجوردی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار