آرش رضاوند

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از نوجوانی رویای حضور در دربی را در سر داشتم و می خواهم بهترین نمایش را مقابل پرسپولیس داشته باشم.

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک جدید تیم فوتبال استقلال که در این فصل به استقلال اضافه شده است  در گفت وگو با میزان، در خصوص شرایط این روزهای تیم استقلال پس از برتری مقابل گل گهر و پیش بینی شرایط استقلال در ادامه فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* کاش هواداران در اولین برد ما حضور داشتند

به نظرم بازی خوبی بود، اما این که هواداران در ورزشگاه نبودند تا شادی اولین پیروزی تیم‌شان در فصل جدید را با هم تقسیم کنیم چهره خوبی نداشت. در هر صورت بسیار خوشحالیم که در این بازی به برتری رسیدیم.

* مقابل گل گهر انگار در لیگ یک بازی می کردیم!

من در مورد محرومیت هواداران نمی‌توانم اظهارنظر کنم، چون تصمیم گیرنده نیستم اما جذابیت فوتبال به حضور هواداران است. در بازی با گل‌گهر، چون هواداران نبودند انگار در لیگ یک بازی می‌کردیم.

* استراماچونی تجربیاتش را به ما منتقل می کند  

استراماچونی مربی بسیار بزرگی است و در تیم‌های بزرگی هم کار کرده است. او روز به روز سعی در انتقال اطلاعات و تجربیات خودش به بازیکنان دارد و تیم ما هم هر روز هماهنگ‌تر می‌شود. امیدوارم این روند خوب را حفظ کنیم تا در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

.* از هفته هشتم یا نهم ما به کورس باز می گردیم

فاصله استقلال با صدر جدول فقط ۸ امتیاز است و هنوز هم بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما هنوز فرصت برای موفقیت داریم. ما روز به روز بهتر می‌شویم و فکر می‌کنم از هفته‌های هشتم یا نهم به شرایط ایده‌آل برسیم.

 اخبار استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

هفته ششم لیگ برتر/ بالاخره طلسم نبردن شکست؛ سیرجانی ها هم گل بودند و هم گهر!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار