امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من که قاضی پرونده نبودم که رای را به نفع استقلال بدهم و اصل ماجرای این پرونده در دوره من نبوده است! 

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال پس از عهده دار شدن مدیریت باشگاه استقلال بارها به هواداران استقلال قول داد رای سوپر جام را به نفع باشگاه استقلال تغییر خواهد داد ولی در عمل این وعده همچون وعده های دیگر ایشان سرانجام خوبی برای باشگاه استقلال و هوادانش نداشت. مدیرعامل مغضوب هواداران استقلال در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه استقلال در خصوص رای سوپرجام، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

  

* رای دادگاه CAS به نفع استقلال نشد!

باشگاه استقلال امروز از رای نهایی دادگاه عالی ورزش در مورد سوپرجام مطلع شده است و به این ترتیب اعتراض ما به تصمیمی که همچنان عقیده داریم نادرست بوده، به سرانجام نرسید.

* عدم حضور استقلال در سوپرجام در دوره من نبود

ماجرای عدم حضور استقلال در سوپرجام در زمان مدیریت من رخ نداده اما از روز اولی که به استقلال آمدم همه اقدامات لازم را جهت تجدیدنظر انجام دادم. ابتدا پرونده را به کمیته استیناف بردیم و در نهایت به سراغ دادگاه عالی ورزش رفتیم.ماجرای عدم حضور استقلال در سوپرجام در زمان مدیریت من رخ نداده اما از روز اولی که به استقلال آمدم همه اقدامات لازم را جهت تجدیدنظر انجام دادم. ابتدا پرونده را به کمیته استیناف بردیم و در نهایت به سراغ دادگاه عالی ورزش رفتیم.

* من که قاضی دادگاه نبودم!

بله اما چه قولی؟ به هواداران بارها قول داده بودم که با حداکثر توان این پرونده را پیگیری می‌کنیم و همین تلاش‌ها را هم انجام دادیم اما من که قاضی دادگاه نبودم و معتقدم مدیریت فعلی باشگاه استقلال هیچ قصوری در این مورد نداشته است. توضیح دیگر اینکه باشگاه استقلال در این پرونده به وظیفه ذاتی خود عمل کرد و البته به نتیجه نرسیدن این دعوی، باعث عقب نشینی ما نخواهد بود که باشگاه در هرجایی احساس کند حقی از تیم و هواداران استقلال ضایع شده وارد عمل می‌شود و از مسیرهای حقوقی نه با جنجال و هیاهو برای استیفای حق استفاده خواهد کرد؛ اگرچه ممکن است نظر تصمیم گیران و قضات چیزی برخلاف نظر ما و هوادار استقلال باشد که همچنان  باقاطعیت اعلام میکنم رای بدوی سوپرجام صادره ازسوی کمیته های انضباطی و استیناف در ایران را ناعادلانه می دانم.

به گزارش استقلال نیوز، کاش وزیر ورزش برای یکبار هم شده هواداران استقلال را آگاه کنند چه معیارها و شاخص های مناسبی در مدیریت امیرحسین فتحی مشاهده کرده اند که با برکناری این مدیر ضعیف موافقت نمی کنند؟!

اخبار رسمی باشگاه استقلال

      


 مطالب مرتبط:

امیرحسین فتحی: نمی دانم چرا رای سوپرجام اعلام نمی شود؛ اعتراض به داوری فایده ای ندارد!

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1398-07-15 23:00
با اعلام رای CAS دقیقا ثابت شد طی یک برنامه حساب شده، نفوذیهای لنگی وزیر لنگی در باشگاه استقلال نگذاشتند استقلال در دیدار سوپر جام بازی کند و عمدا مدارکی هم بجا گذاشته اند که CAS استقلال را محکوم کند یا مدارکی مثبتی که CAS میخواسته آرائه نکرده اند یا خوب دفاع نکرده اند ، در حالی که اصولا اگر تیمی در هنگام بازی در زمین حاضر نشود را باید بازنده اعلام کنند که اصلا بازیی برگزار نشد ، حالا این نفوذیهای لنگ چه کرده اند که این دلیل را هم CAS نپذیرفته خدا میداند ، (همه مخارج و هزینه های دادگاه هم که به گردن استقلال افتاد)، اما چیزی که اظهر من الشمس است این دولت و این وزیر و این فدراسیون و این کمیته به ظاهر اخلاقی و انضباطی و این داورها ،کمر به نابودی و تخریب و تحقیر استقلال مظلوم و هوادارانش بسته اند و این امر تنها و فقط به خاطر لنگ دوستی شدید آنها نیست ، بلکه به خاطر دشمنی شدیدتر آنها با استقلال است و من علیرغم میل باطنی، تنها دلیلی را که میتوانم برای این همه دشمنی بی اندازه با استقلال و استقلالیها ، مطرح کنم، شاید دلایل سیاسی و آنهم ضدیت و دشمنی شدید با احمدی نژاد باشد که طرفدار استقلال بود ، باشد .(من با اینکه انتقادات جدی به عملکرد احمدی نژاد داشته و دارم اما از حق نمیتوان گذشت که این دولت از ابتدا هر کاری حتی خوب را که اثر و رنگ و بویی از احمدی نژاد داشت، نابود کرد مثل کارت سوخت و مسکن مهر و ......... و لذا کاملا بدیهی و واضح است که به جان تیم مورد علاقه احمدی نژاد هم بیفته و آن را قلع و قمع کنند) .ای کاش احمدی نژاد هم لنگی بود تا استقلال و استقلالیهای مظلوم ،قربانی این همه ظلم و نامردی و جنایت و خیانت و خباثت و رذالت و دنائت این نامردهای روزگار نشوند . من مانده ام اینها روز قیامت چگونه می خواهند جواب این همه ظلمهای بیشماری که در حق ده ها میلیون مردم طرفدار استقلال کرده اند را در پیشگاه و محکمه عدل الهی بدهند ؟
نقل قول کردن
محمدعلی باقری
+1 #2 محمدعلی باقری 1398-07-15 23:31
چاقو دسته خودش را نمیبره.اینهایی که الان توفوتبال ما سرکارند نوچه های کفاشیان هستند که نزدیک بود به خاطرش کل فوتبال ایران را تعلیق کنند.
نقل قول کردن
یوسفی
+1 #3 یوسفی 1398-07-17 09:54
با خطیر و فتحی تاریخ سازی برعلیه تاج کبیر ادامه دار است باند مافیا سلطانی فر حسن زاده تاج و فتاحی و نوچه های وزیر پرسپولیس و جوانان ما باید تا کی تحمل کنیم.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار