بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استراماچونی نیاز به زمان دارد گرچه استقلال همانند اول فصل نیست و این تیم تفکرات سرمربی خود را به خوبی در زمین پیاده می کند.

     

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با تسنیم، در خصوص ارزیابی اش از عملکرد استقلال در دیدار گذشته مقابل گل گهر و وضعیت این تیم در ادامه فصلصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* امیدوارم شرایط استقلال بهتر شود

پیش‌بینی در این مورد سخت است. شرایط استقلال از لحاظ امتیازگیری تا الان مناسب نبوده و تعطیلات لیگ بهترین فرصت است تا استراماچونی شرایط تیمش را بهتر کند. شنیده‌ام قرار است استقلال مهاجم جدید جذب کند و باید ببینیم این مهاجم چگونه جواب می‌دهد. امیدوارم با آمدن مهاجم جدید و بازگشت مصدومان شرایط استقلال بهتر شود.

استراماچونی نیاز به زمان دارد

استراماچونی نیاز به زمان دارد اگر چه رفته رفته تفکرات استراماچونی روی تیم نشسته و بازیکنان تلاش می‌کنند خواسته‌های این مربی در زمین پیاده شود. استقلال بازیسازی را از دفاع شروع می‌کند و اگر نیاز باشد توپ را بلند می‌کند، قطعا تعطیلات لیگ برتر هم به استراماچونی این فرصت را می‌دهد تا بیشتر با تیمش کار کند. دو پیروزی اخیر هم به استقلال از لحاظ روحی کم کرد و امیدوارم استقلال در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

* در مدعی بودن سپاهان شکی وجود ندارد

در مدعی بودن سپاهان شکی وجود ندارد. بزرگترین هنر امیر قلعه‌نویی در جذب بازیکن است و سپاهان هم باشگاهی است که توانایی مالی بالایی دارد. تراکتور هم تیم خوبی است. تراکتور فصل گذشته هم مدعی جدی بود ولی آن داستان‌ها و حاشیه‌ها ایجاد شد و قهرمانی را از دست داد.

* 5+1 تیم شانس قهرمانی دارند!

امسال سپاهان، تراکتور، استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو شانس قهرمانی دارند و البته می‌توان از ذوب‌آهن هم به عنوان یک تیم خوب نام برد. آنها برابر سپاهان خوب فوتبال بازی کردند و جدا از اینکه چند موقعیت خوب را از دست دادند، از داوری هم ضربه دیدند. دربی اصفهان از لحاظ فنی بالاتر از لیگ ایران بود.

 اخبار استقلال تهران

 


مطالب مرتبط:

اکبر کارگرجم: حق فرشید اسماعیلی دعوت به تیم ملی بود؛ استقلال کم کم به هماهنگی رسیده است

مهدی پاشازاده: دلم برای استراماچونی و تنهایش می سوزد؛ اگر در کادر فنی بودم دو سه بازیکن را کتک می زدم

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار