ترکیب استقلال مقابل تراکتور تبریز

ترکیب استقلال ایران در دیدار هفته نهم لیگ برتر فصل 1398/99 مقابل تراکتور تبریز مشخص شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل تراکتور تبریز از هفته نهم لیگ برتر فصل 1398/99 که از ساعت 18:00 امروز(جمعه 10 آبان 98) در ورشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، هرویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، شیخ دیاباته

ترکیب استقلال مقابل تراکتور

به گزارش استقلال نیوز، استقلال در حالی امروز به مصاف تراکتور یکی از تیم های ثروتمند لیگ می رود که دستان استراماچونی بیش از پیش بسته است.

مصدومیت داریوش شجاعیان که به مهره ای بی جانشین در ترکیب آبی ها تبدیل شده بود به کنار، استقلال در این دیدار حساس روزبه چشمی و فرشید باقری دو مهره ارزشمند خود در خط دفاع و هافبک را هم در اختیار نخواهد داشت.

استقلال ایران با پیروزی در تبریز که البته بسیار سخت و دشوار است، می تواند 15 امتیازی شود و به کورس مدعیان بپیوندد. هر چند از نظر ما نباید انتظارات را بالا برد و حتی ترک تبریز در این شرایط با یک امتیاز هم ارزشمند خواهد بود.

امیدواریم پیشکسوتان عزیز استقلال بزرگ به جای ایجاد حاشیه برای مربی ایتالیایی و عیارسنجی این مربی در تبریز! با همدلی و اتحاد مقابل فدراسیون، وزارت ورزش و سیاست های اشتباه سلطانی فر به فکر تقویت مدیریت تیم باشند تا در پایان هفته نهم سرمربی جنتلمن آبی ها با مشکلات مضحکی همچون نداشتن زمین تمرین، کمبود بازیکن برای پیاده کردن برنامه های تاکتیکی، اتلاف وقت و نیرو برای خنثی سازی حاشیه سازی های مربی یهودی و مدیران باشگاه جاعل سرخ پایتخت و.. روبرو نباشد.

* سید حسین حسینی مقابل پارس جم دومین کلین شیت پیاپی در این فصل را به ثبت رساند. حسینی باید حالا به عنوان دروازبان نخست آبی ها وظیفه سنگینی در بازی های بزرگ دارد و باید در این دست دیدارها مانند یک بزرگتر و رهبر عمل کند.

در خط دفاعی روزبه چشمی مصدوم است، اما با رسیدن سیاوش یزدانی به این دیدار استقلال باز هم با 3 دفاع میانی بازی خواهد کرد. عارف غلامی، محمد دانشگر که حالا به مدافعی ششدانگ در ترکیب استقلال تبدیل شده و سیاوش یزدانی سه دفاع مرکزی استرا در این دیدار هستند.

هرویه میلیچ و کاپیتان وریا غفوری که مافیای سرخ درآستانه دیدار مهم در تبریز ناجوانمردانه برایش حاشیه درست کردند، دو وینگر چپ و راست استقلال در این بازی خواهند بود.

علی کریمی و مسعود ریگی در نقش هافبک دفاعی و جلوتر از آنها مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی در فاز تهاجمی هافبک های استقلال در مقابل تراکتور هستند که شیخ دیاباته را در خط حمله حمایت خواهند کرد. امیدواریم در هفته نهم پای شیخ به گلزنی باز شود تا برای بازی های آینده استرس از او برداشته شود.

** نیمکت نشینان استقلال در این دیدار  عبارتند از: حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی پور، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا آذری، مرتضی تبریزی و سجاد آقایی.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته هشتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پارس جم؛ هر چی سنگِ.. پیش پایِ لنگِ! امان از مصدومیت، امان از فتحی!

هفته هفتم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل سایپا؛ باز هم بدون مهاجم این بار در قدس!

هفته ششم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل گل گهر؛ بدون مهاجم، بدون استراماچونی و بدون هوادار!

هفته پنجم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ چشمی عصای دست استراماچونی

هفته چهارم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس؛ بجنگید برای به زانو در آوردن ظالمان سرخ

هفته سوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان؛ رونمایی از میلیچ کروات!

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد؛ آزادی در انتظار بردی آبی با پذیرایی از مرد نکو!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی؛ رونمایی از آندره آ استراماچونی و آبی لاجوردی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار