مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان استقلال ایران پس از برتری مقابل صنعت نفت آبادان گفتند: ما برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را خواهیم کرد ولی مسئولین باشگاه فقط به ما وعده دروغ می دهند

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال ایران پس از برتری مقابل صنعت نفت آبادان از هفته دهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی تهران انجام دادند که در ادامه می خوانید:

 

 * وریا غفوری

یاد پیشکسوتانی که حضور ندراند گرامی می داریم، منصور پورحیدری و دانایی فر همیشه در قلب ما هستند.

خوشحالم که استقلال به جایگاهی رسیده که اینقدر زیبا بازی می‌کند.با سرمربی ای که تلاش می‌کند تا تیمش زیبا بازی کند. بازیکنان 200 درصد پشت سرمربی هستند. شرایط تیم را همه دیده اند. بدقولی هایی که شده است این احساس به ما دست داده است که ما را بازی می دهند. حس بدی به ما دست داده است زیرا چک ها پاس نشده است.

متاسفانه دچار فقر مدیر در فوتبال هستیم امیدواریم فکرهایی برای حل این مشکلات شود و مشکلات کم‌تر شود. وقتی پیروزی تیمی مانند استقلال می‌تواند قلب میلیون‌ها هوادار را شاد کند چرا چنین رفتارهایی انجام می‌شود.

* عارف غلامی

در مورد مشکلات مالی باید بگویم که صحبت‌های استراماچونی را نشنیده‌ام چون تازه از رختکن آمدم باید به صحبت‌های سرمربی تیم احترام گذاشت. حتماً شرایطی را با باشگاه در میان گذاشته که به نفع تیم باشد. حتماً مشکلات را گفته است و امیدواریم هرچه زودتر مشکلات حل شود.

حضور هاشمیان در بازی امروز و توجه ویلموتس به بازی‌های لیگ نگاه خوبی است من هم این موضوع را که به تیم ملی دعوت شده ام را شنیده‌ام، بین تیم امید و بزرگسالان هستم. شرایط تیم امید هم خیلی مهم است برای صعود به المپیک نیازمند همدلی هستیم.

اگر قرار است اتفاقی درباره حضورم در تیم ملی رخ دهد مربیان تیم ملی اعلام خواهند کرد. من هم شنیده‌ام و احتمالش هم زیاد است اما در خدمت تیم ملی امید هستم هرچند آرزوی هر بازیکنی از جمله من بازی کردن برای تیم ملی بزرگسالان کشورش است من هم مستثنی نیستم. تلاش می‌کنیم با اتحاد و همدلی تیم امید را المپیکی کنیم.

در مورد اینکه استراماچونی به من لقب کاناوارو را داده است باید بگویم ک بله، همیشه این لقب را به من می‌گوید من هم چون این بازیکن را دوست دارم استقبال می‌کنم. استراماچونی اخیراً این لقب را به من داده است که کار من را سخت‌تر می‌کند.

* یزدانی

کیفیت استقلال روز به روز بالاتر می‌رود و روند خوب خود را طی می‌کنیم من نمی‌دانم استراماچونی در نشست خبری چه گفته است. اما قطعاً مسائلی هست که درون خانواده حل می‌شود وجود استراماچونی برای ما و استقلال نعمت است امیدوارم آنطور که او گفته نباشد.

از الان صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدواریم روند خوب خود را ادامه بدهیم در حال حاضر به قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

هفته پیش من فقط با یک جلسه تمرین مقابل تراکتورسازی بازی کردم. یک جلسه تمرین‌مان هم به خاطر آبگرفتگی زمین لغو شد و شاید اصلاً نباید به خاطر مصدومیت همسترینگم بازی می‌کردم اما مربی گفت باید بازی کنی و من هم بازی کردم ولی کیفیت بازیم آنطور که دلخواهم بود و مورد نظر هواداران است نبود از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

من هنوز در استقلال جا نیفتاده‌ام حتی اسم بچه‌های تدارکات تیم را نمی‌دانم. شماره برخی از بازیکنان تیم را ندارم و حتی اینستاگرام برخی از بازیکنان را ندارم که آنها فالو کنم. زمان می‌برد تا من با تیم هماهنگ شوم.

می‌خواستم از هواداران عذرخواهی کنم من هرجا بودم بهترین بازی‌ام را انجام داده‌آم نمی‌خواهم بازیکن معمولی باشم در استقلال هم می‌خواهم یکی از بهترین‌ها باشم.

اینکه من از لیست تیم ملی خبر دارم یا نه باید بگویم که مگر کسی می‌داند لیست تیم ملی چگونه است و چه نفراتی در آن هستند. امیدوارم که به اردوی تیم ملی دعوت شوم چون من در اردوی تیم ملی مصدوم شدم.

در مورد بازی با عراق هم باید بگویم که چه در بازی باشم یا نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. با توجه به مسائل سیاسی هم که پیش آمده فشار روی تیم ملی زیاد است اما تیم ملی برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رود.

* چشمی

من نمی‌دانم استراماچونی چه چیزهایی در نشست خبری عنوان کرده است، اما صحبت‌هایش درمورد دریافتی‌ها را تایید می‌کنم.

تاکنون به بازیکنان جدید 4-5درصد داده‌اند که من صحبت کردن در این مورد را زشت می‌دانم. بازیکنان امسال خیلی حرفه‌ای رفتار کردند. کادر فنی هم به خوبی صبر کرد تا شرایط استقلال بد نشود.

بازیکنان سکوت کردند تا کادر فنی ابتدا صحبت کند. با این شرایط بازی کردن خیلی سخت است. اگر مسئولان همت کنند قطعاً شرایط بهتر خواهد شد. می دانم که مشکلات مالی همه جا هست، اما می خواهم بدانم آقایان درصد‌هایی که به ما داده‌اند را با کدام باشگاه مقایسه می‌کنند که می گویند ما جلوتر از سایر باشگاه‌ها هستیم؟

* قائدی 

بازی خوبی بود و خوب شروع کردیم. در 25 دقیقه اول 4 گل زدیم و کار را تمام کردیم.

نفت هم فوتبال بازی کرد و ضد فوتبال نکرد. امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

اطلاعی از بحث استعفای استراماچونی ندارم و این موضوع به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود.

شاید جالب باشد بدانید ما در این فصل هنوز درصدی نگرفته‌ایم و هیچ دریافتی نداشته‌ایم.

ما به عشق پیراهن استقلال و هواداران بازی می‌کنیم؛ پول خیلی برایمان مهم نیست اما در هر حال بازیکنان هم شرایط خودشان را دارند.

* رضاوند

خدا را شکر که توانستیم این نتیجه خوب را به دست بیاوریم و باید دست تک تک هواداران را بوسید که به بهترین شکل ما را در این هوای سرد حمایت کردند. تیم از هر لحاظ عالی کار کرد و توانست روند رو به جلوی خود را ادامه بدهد. فکر می‌کنم از این به بعد کار تیم‌ها برای قرار گرفتن مقابل استقلال سخت خواهد بود.

اینکه تیم ما در نیمه دوم بی انگیزه شده بود را اصلا قبول ندارم، چرا که حملات زیادی روی دروازه نفت آبادن در نیمه دوم داشتیم و یک گل هم به ثمر رساندیم. به هر صورت وقتی 5 بر صفر جلو بودیم طبیعی بود که بخواهیم بازی را کنترل کرده و حفظ نتیجه کنیم.

طبیعی است که در هر بازی از استقلال توقع برد باشد، اما مطمئن باشید ما با این بردها مغرور نمی‌شویم. امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

نمی‌دانم سرمربی تیم چه صحبت‌هایی را در نشست خبری کرده است. اجازه بدهید درباره مسائل مالی و مشکلات تیم بزرگ‌تر‌ها صحبت کنند.

* میلیچ

بازی خیلی خوبی ارائه کردیم و خوشحالم توانستم دومین گلم را برای استقلال بزنم.

در مورد رشد بازی استقلال قبلا هم من اشاره کرده بودم که روز به روز بهتر از قبل می‌شویم. بازیکنان استقلال عوض شده بود و به زمان نیاز داشتیم. مطمئناً در هفته‌های آینده بهتر خواهیم شد.

در مورد بحث ناراحتی سرمربی تیممان باید بگویم که  من نمی‌توانم درخصوص مسائل مالی صحبت کنم و مدیرعامل باشگاه در این باره حرف بزند.

* بهزاد غلامپور

من صحبت های استراماچونی را تایید می کنم او درست گفته است. من خودم پولی نگرفته‌ام و بازیکنان هم ریالی دریافت نکرده‌اند. باشگاه باید به دنبال حل مشکلات مالی باشد.

بازیکنان خانواده و زندگی دارند و درگیر مسائل مالی هستند. 

از این موضوع که بازیکن های جوان از بزرگترهای تیم پول قرض می کنند اطلاع ندارم و چیزی از مسائل شخصی میان بازیکنان نمی‌دانم.

اینکه می گویند خوشحالی های من برای استراماچونی خطرناک است باید بگویم که وقتی تیم گل می‌زند، ما هم خوشحالی می‌کنیم. اگر این خوشحالی‌ها خطرناک باشد، بد نیست!

* محمد نوری‌فر

امروز به مناسبت سومین سال درگذشت منصور پورحیدری، پدر باشگاه استقلال مراسم تقدیری از خانواده وی برگزار شد. سوال من این است که تا چه زمانی باید مراسم‌های تقدیر اینگونه برگزار شود؟

من به نحوی برنامه‌ریزی کرده بودم که فقط زرینچه و استراماچونی در کنار فرزند پورحیدری بایستند و از وی تجلیل کنند. ما در این بازی میزبان بودیم و خودمان باید انتخاب کنیم که چه نفراتی مراسم مدنظرمان را برگزار کنند.

برای همه دوستانی که در کنار زمین زحمت می‌کشند احترام قائل هستم، اما این داستان بالاخره باید تمام شود.

آدم‌های اضافی باید حذف شوند. من خودم تلاش می‌کنم در هیچ کدام از مراسم‌ها و عکس‌ها حضور نداشته باشم و نمی‌دانم برخی‌ها چه اصراری دارند تا در تمام اتفاقات حضور داشته

* علی پورحیدری

امروز این دیدار با سومین سالگرد درگذشت پدرم مصادف شد. باشگاه استقلال امروز برای این دیدار ما را دعوت کرد که دیدن این بازی در کنار مردم باعث افتخار بود که با پیروزی خوب استقلال هم همراه شد.

مرحوم پورحیدری واقعاً عاشق استقلال بود که نیازی به گفتن ندارد مطمئناً روحش از این پیروزی شاد شده است.

به نظرم استراماچونی مربی با دانش و خوبی است و عملکرد قابل قبولی داشته است. درست از ابتدای حضورش نتایج قابل قبولی نگرفت که به دلیل عدم شناختش از فوتبال ایران بود اما نشان داده است که از زمانی که با این فوتبال آشنا شده است چقدر بزرگ است. فکر می‌کنم امسال سال خوبی برای تیم فوتبال استقلال باشد.

متأسفانه دریافت طلب پدرم از باشگاه استقلال به جایی نرسیده است تا جایی که متوجه شدیم این موضوع در اختیار باشگاه نیست و سازمان بازرسی کل کشور از این قرارداد ایراد گرفته است اما این ایراد هم از سوی باشگاه استقلال بوده است که قرارداد را امضا کرده و در سازمان لیگ به ثبت رسانده است که باعث شده پدرم به عنوان سرپرست روی نیمکت استقلال بنشیند اگر هم تخلفی بوده از سوی مسئولان باشگاه استقلال بوده است.

امیدواریم این مشکل هرچه زودتر حل شود. امروز با فتحی صحبت کردم و امیدوارم هفته آینده هم برای این مشکل جلسه‌ای داشته باشیم. ایراد سازمان بازرسی این است چون مرحوم پورحیدری عضو هیأت مدیره هم بوده است نمی‌توانسته به عنوان سرپرست قرارداد ببندد و به نوعی دو شغله محسوب می‌شود. در حالیکه پدر من از هیأت مدیره حقوقی دریافت نمی‌کرده است و موضوع دوشغله زمانی قابل قبول است که هر دو بخش دریافتی داشته باشد و تنها دریافتی پدرم به خاطر قراردادی بوده است که به عنوان سرپرست داشته است.

فکر می‌کنم اگر فیفا به این موضوع ورود کند دیگر سازمان بازرسی نمی‌شناسد البته این موضوعی درون‌خانوادگی است و اگر پای ارگان‌های دیگر از این موضوع خارج شود مسئله حل می‌شود.

متأسفانه باعث دلخوری و ناراحتی شده است یکی از مسئولین سابق باشگاه که خیلی به ما نزدیک و پیگیر موضوع بود حالا دیگر جواب تلفن‌مان را هم نمی‌دهد اما فتحی لطف کرد در این خصوص با همدیگر صحبت کردیم.

آخرین قرارداد مرحوم پورحیدری 200 میلیون تومان بود و حتی باشگاه استقلال این قرارداد را از سیستم خود خارج کرده است اما در سازمان لیگ به ثبت رسیده و نسخه آن را داریم که ظاهراً به دلیل ایراد سازمان بازرسی بوده است. مبلغی هم به خاطر اختلاف حساب ما و باشگاه است که امیدواریم این مشکل هم حل شود.

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

 هفته دهم لیگ برتر/ نفت در جهنم آزادی سوخت؛ استقلالِ ورژن ایتالیایی، برزیل ایران را له کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار