سعید لطفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: منتقدین که همیشه به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند باید بدانند که این تیم دلسوز نمی خواهد لطفا سکوت کنند تا استقلال وارد حاشیه نشود.

 به گزارش استقلال نیوز، سعید لطفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با میزان، درخصوص شرایط حال حاضر استقلال پس از پیروزی پُر گل مقابل تراکتور و صنعت نفت، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

منتقدین دست از سر استقلال بردارند

خداراشکر با این پیروزی که استقلال کسب کرد، دل هواداران شاد شد. بدون شک این پیروزی حاصل زحمات کادرفنی و بازیکنان بود که با چنین نتیجه‌ پر گلی به دست آمد. خواهش می‌کنم آقایان منتقد دست از سر استقلال بردارند. اگر می‌توانند از این تیم حمایت کنند اگر هم نمی‌توانند سکوت کنند تا استقلال وارد حاشیه نشود.

مدعی شدن استقلال هنر استراماچونی است

در مقطعی از فصل که استقلال خوب نتیجه نمی‌گرفت من جزو معدود نفراتی بودم که به استراماچونی ایمان داشتم. نباید فراموش کرد با توجه به تغییرات گسترده‌ای که استقلال در ابتدای فصل داشت نیاز به چند هفته زمان داشت تا شکل واقعی یک تیم را به خود بگیرد. خوشبختانه کادرفنی استقلال خیلی خوب توانست از این تیم یک تیم مدعی بسازد. امیدوارم بازیکنان از این پیروزی مغرور نشوند.

صنعت نفت تیم ضعیفی نیست

صنعت نفت‌آبادان تیم خیلی خوبی است و با توجه به وضعیت این تیم در جدول توقع یک بازی سخت را برای استقلال داشتم اما با بازی خوبی که بازیکنان این تیم انجام دادند اجازه عرض اندام به این تیم را ندادند. هواداران نباید فکر کنند صنعت نفت تیم ضعیفی است بلکه معتقدم بازیکنان استقلال آن قدر خوب بودند که پس از به ثمر رسیدن گل دوم آبی‌پوشان پایتخت شیرازه آن تیم از هم پاشیده شد.

* تعطیلات لیگ را به فال نیک می گیریم

همه چیز را به فال نیک می‌گیریم، شاید خیلی‌ها بگویند چون استقلال روی غلتک افتاده تعطیلات لیگ به ضرر این تیم باشد اما بر عکس معتقدم این اتفاق فرصت خوبی است تا استراماچونی نقاط ضعف و قوت تیمش را بهتر شناسایی کند.

 اخبار تیم استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ نفت در جهنم آزادی سوخت؛ استقلالِ ورژن ایتالیایی، برزیل ایران را له کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار