عبدالعی چنگیز

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در حال حاضر بهترین تیم ایران است و استراماچونی باید هوشیار باشد و اجازه ورود حاشیه ها به تیم را ندهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی دو بر یک استقلال برابر نساجی قائم شهر، وظیفه استراماچونی در حال حاضر، بازی شنبه هفته آینده برابر سپاهان و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* نساجی بازیکنانی جوان و پر انرژی دارد

در مقابل تیمی(نساجی قائمشهر) بازی را بردیم که از بازیکنان جوان و پر انرژی ای برخوردار است. استقلال در دقایق ابتدایی کمی از شرایط آرمانی به دور بود اما هر چه از زمان بازی گذشت، بازی بهتری از خود ارائه داد و توانست به گل هم دست پیدا کند.

* تعطیلی لیگ لطمه ای به آمادگی استقلال نزد

شاید هیچ کس فکر نمی کرد بعد از سه هفته تعطیلی استقلال با یک آمادگی خوب به میدان برود. آبی پوشان از شرایط خوبی برخوردار بودند و توانستند به یک برد دیگر دست پیدا کرده و بردهای خود را تداوم ببخشند.

کارهای تیمی و ترکیبی استقلال ستودنی است

در هفته های گذشته بازیکنان استقلال به خوبی همدیگر را پیدا می کنند و این نشان می دهد که تمرینات استقلال با جدیت صورت می گیرد و سرمربی تیم نظارت دقیقی بر عملکرد بازیکنان دارد. هماهنگی بازیکنان استقلال، کارهای تیمی و ترکیبی این تیم، ستودنی است و معتقدم این اتفاق رخ نمی دهد مگر با تمرینات خوب و دقت سرمربی(استراماچونی).

* خط دفاع استقلال زیر فشار نساجی بی اشتباه بود

مدافعان استقلال این روزها نمایش خوبی از خود نشان می دهند. با این که نساجی فشار زیادی بر روی دروازه آبی پوشان آورده بود اما خط دفاع استقلال بی اشتباه بود و اجازه گل زنی به مهاجمان نساجی را نداد. البته این خط دفاع هنوز هم می تواند بهتر باشد و مطمئن هستم استراماچونی خودش هم به این موضوع آگاهی زیادی دارد.

* استراماچونی بید هوشیار باشد

استقلال در حال حاضر با ۶ پیروزی متوالی در لیگ و ۲ برد در جام حذفی به بهترین تیم ایران تبدیل شده است. استراماچونی باید هوشیار باشد و اجازه ندهد حاشیه ها وارد تیمش شوند. اگر این تیم این روند را ادامه دهد در پایان لیگ می تواند جام را بالای سر ببرد.

* مطمئنم استقلال مقابل سپاهان نمایش خوبی خواهد داشت

آبی پوشان شنبه یک بازی سخت برابر سپاهان خواهند داشت بنابراین باید برد برابر نساجی را به فراموشی سپرده و تمام تمرکزشان را بر روی آن دیدار بگذارند زیرا باز هم باید خارج از خانه بازی کنند اما با شناختی که از سرمربی و بازیکنان این تیم داریم، مطمئن هستم آنها در مقابل سپاهان هم یک نمایش قابل قبول ارائه خواهند داد.

اخبار باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

عبدالعلی چنگیز: تعطیلی لیگ به ضرر استقلال تمام می شود؛ مدیران باید شرایط استراماچونی را درک کنند

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی به بازیکن های جوان اعتماد کند؛ استقلال بیش از هر چیزی به حمایت نیاز دارد

عبدالعلی چنگیز: استراماچونی می‌تواند تاثیرگذار باشد؛ تبریزی بهترین مهاجم استقلال می شود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار