آرش برهانی

مهاجم پیشین استقلال گفت: با اینکه استقلال در خط حمله گل های بسیاری زده ولی این تیم هنوز هم در این پست نیاز به تقویت دارد. 

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مهاجم پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با میزان در خصوص شرایط استقلال پیش از بازی با سپاهان، صحبت‌های کرد که در ادامه می خوانید:

* حضور قلعه نوعی مقابل استقلال جذاب است

من در بازی سپاهان و استقلال منتظر تماشای یک بازی جذاب و دیدنی هستم، چون فکر می‌کنم دیدار استقلال و سپاهان می‌تواند بهترین بازی این فصل باشد. هر دو تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و حضور امیر قلعه‌نویی مقابل استقلال، این دیدار را جذاب می‌کند.

* بازی سپاهان و استقلال 6 امتیازی است

از طرف دیگر، استقلال به بهترین فرم خود طی سال‌های اخیر رسیده و می‌توانم بگویم بهتر از این نمی‌شود. استقلالی‌ها از قلعه‌نویی شناخت کامل دارند و قلعه‌نویی هم همین شرایط را دنبال می‌کند. به نظر من این بازی ۳ امتیاز نه، ۶ امتیاز دارد و برنده این دیدار می‌تواند به قهرمانی امیدوار شود.

* برنده بازی سپاهان و استقلال قهرمان نیم فصل می شود

در حال حاضر چند تیم، گزینه کسب مقام قهرمانی در نیم فصل هستند که بدون تردید استقلال و سپاهان از شهرخودرو، تراکتور و پرسپولیس شانس بیشتری دارند. حتی به عقیده من، برنده بازی روز شنبه در اصفهان می‌تواند قهرمان نیم فصل شود.

* استقلال در خط حمله نیاز به بازیکن دارد

خط حمله تیم استقلال خیلی خوب کار کرده و در دفاع و خط میانی هم بازیکنان متمرکز و موفق هستند، اما نکته اینجاست که استقلال برای ادامه فصل، باز هم نیاز به جذب مهاجم دارد. آن‌ها باید حداقل یک مهاجم دیگر جذب کنند تا به مشکل برنخورند.

*صحبت کردن در مورد طلبم فایده‌ای ندارد

دیگر صحبت کردن در مورد طلبم فایده‌ای ندارد. هر چقدر با فتحی و سایر مسئولان باشگاه تماس گرفتم، جوابی ندادند. باید ببینم دیگران چطور از باشگاه استقلال پول خود را گرفتند، من هم از همان راه به طلبم برسم.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

 
 
 

مطالب مرتبط:
 
 
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار