اخبار کوتاه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال طی خبری وضعیت تیم های پایه خود را تشریح کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های آکادمی باشگاه استقلال ایران به دلیل آلودگی هوا در هفته گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ پایه به میدان نرفتند. دکتر کاوه ستوده در مورد آخرین وضعیت مصدومان استقلال گزارشی ارائه داد.

   

آخرین وضعیت تیم‌های رده پایه استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تیم‌های آکادمی استقلال به دلیل آلودگی هوا در هفته گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ پایه به میدان نرفتند. آخرین وضعیت تیم‌های رده پایه استقلال به شرح زیر است:

تیم رده امید:

شاگردان رضا حسن‌زاده در چارچوب هفته نوزدهم رده امید، موفق شدند اروند چرخ را یک بر صفر شکست دهند. این تیم با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و شنبه هفته آتی به مصاف سایپا می‌رود.

تیم رده جوانان:

تیم جوانان استقلال با هدایت علی سقائیان در چارچوب هفته هجدهم موفق شد دو بر صفر پاس قوامین را شکست دهد. هنوز زمان جدید بازی‌های هفته نوزدهم این رده اعلام نشده است.تیم جوانان استقلال با ۲۶ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

تیم رده نوجوانان:

شاگردان علیرضا اکبرپور در هفته هجدهم مقابل احسان جوان کیوج به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا با ۳۵ امتیاز در رده سوم قرار بگیرند. زمان جدید بازی‌ بعدی این تیم هم اعلام نشده است.

تیم رده نونهالان:

تیم نونهالان استقلال با هدایت داوود حسینی در هفته هجدهم سه بر یک مغلوب سایپا شد تا کماکان با ۴۱ امتیاز در رده دوم جدول باقی بماند.

دکتر کاوه ستوده: به غیر از یزدانی، شجاعیان و زکی پور بقيه بازيكنان شرايط خوبی دارند

گزارش دکتر کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال به سایت رسمی این باشگاه در خصوص مصدومان این تیم:

ضمن عرض تبریک بابت نمایش‌های خوب و روند رو به رشد استقلال به هواداران،

سیاوش یزدانی

درباره سياوش يزدانی باید بگویم که پس از معاينات بالينی و ام آر آی مشخص شد كه این بازیکن از ناحيه همسترينگ پای راست دچار آسيب ديدگي درجه دوم به ميزان ١٧ سانتی‌متر گرديده است كه حداقل به مدت ٦ هفته نياز به درمان خواهند داشت و سپس با انجام معاينات تكميلی و ام آر آی مجدد از ايشان، تصميم گيری خواهد شد.

داریوش شجاعیان

در مورد شجاعيان باید بگویم که روند درمانی به خوبی پيش می‌رود و از نظم ايشان در همكاري با تيم درمان متشكر هستيم كه در كمال دقت و نظم با حضور به موقع و كليه همكاری‌های لازم را در روند درمان را انجام می‌دهند.

میلاد زکی پور

میلاد زکی‌پور دچار آسيب نادر عضله منتهی به مينسك خارجی شده بود. پس از انجام ام آر آی متعدد و مشاوره با جراحان ارتوپد فوق تخصص زانو و با جميع مشورت‌ها كه بين آن‌ها در مورد نياز به جراحی و يا درمان فيزيوتراپی حاصل شده بود، نهايتاً درمان با انجام فيزيوتراپی ،آب درمانی و ....ادامه پيدا نمود. زکی‌پور روند خوبی داشته‌ و در ابتدای هفته آينده از او در داخل زمين تست های فانكشنال (عملكردی) به عمل خواهد آمد و در صورت عدم مشكل و موفقيت در اين تست ها به تيم اضافه خواهند گرديد و در غير اينصورت تصميم ديگری اتخاذ می‌گردد.

خوشبختانه بقيه بازيكنان شرايط خوبی دارند و بدون هیچ مشکلی می‌توانند به تیم کمک کنند.

با موافقت امیرحسین فتحی بلیت فروشی دیدار استقلال برابر شهرخودرو با قیمت حداقلی، صورت خواهد گرفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بنا بر درخواست هواداران پرشور استقلال و با موافقت امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه بلیت فروشی دیدار آبی پوشان روز پنجشنبه برابر شهرخودرو با قیمت حداقلی، صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که با توجه به استقبال خوب هواداران پیش از این و در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان نیز بلیت فروشی با قیمت حداقلی انجام گرفت و روز پنجشنبه نیز این اتفاق ادامه خواهد داشت تا به این ترتیب هواداران استقلال برای حضور حداکثری و حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حاضر شوند.تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه میزبان شهرخودرو خواهد بود.

زمان شروع بلیت فروشی این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد.

* پاسخ سازمان لیگ به درخواست تغییر ساعت بازی روز پنج‌شنبه

مسئولان باشگاه استقلال مدعی بودند که زمان بازی های این تیم در لیگ برتر زودتر از پرسپولیس است و به همین دلیل درخواست تغییر ساعت بازی با شهر خودرو در هفته سیزدهم لیگ برتر را دادند.

ساعت بازی و شرایط برگزاری مسابقات هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در ۱۷ هفته نیم فصل اول( ۱۵ هفته دور رفت و ۲ هفته دور برگشت) کاملا مساوی و برابر بوده است.

در ۸ مسابقه استقلال زودتر از پرسپولیس به میدان رفته و در ۸ مسابقه نیز پرسپولیس زودتر از استقلال به میدان رفته است. به همین دلیل تغییر زمان بازی استقلال با شهر خودرو امکان پذیر نیست.

پرسپولیس در هفته های یک، ۵، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱و ۱۷ زودتر از استقلال به میدان رفته و می‌رود.

استقلال در هفته های۳،۲ ۶، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۱۶ زودتر از پرسپولیس به میدان رفته و می‌رود.

در هفته چهارم لیگ برتر نیز دو تیم باهم مسابقه داشتند.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ احتمالات قرعه استقلال در جام‌حذفی؛ احضار نوریفر به کمیته انضباطی!

چند خبر کوتاه از استقلال/ اردوی خارج از کشور و خیانتی دیگر از نامدیران استقلالی!

چند خبر کوتاه از استقلال/ تغییر چند باره زمان دیدار در قائمشهر!

چند خبر کوتاه از استقلال/ تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی؛ عیادت فتحی از شجاعیان!

چند خبر کوتاه از استقلال/ پیوستن دو بازیکن تیم ملی جوانان به استقلال؛ نامه هواداران استقلال به مجلس رسید

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار