سیدعلی موسوی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با اینکه این روزها استقلال شرایط خوبی دارد ولی استقلال همچنان نیاز به تقویت دارد تا در لیگ قهرمانان و ادامه لیگ با مشکل مواجه نشود.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با میزان، در خصوص شرایط استقلال پس از برتری مقابل شهر خودرو و ارزیابی از این تیم در ادامه فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال برنده بازی 6 امتیازی بود

به دلیل اینکه شرایط دو تیم استقلال و شهرخودرو در جدول بسیار نزدیک به یکدیگر بود، تقابل آنها بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شد. با این حال بازیکنان استقلال از ابتدا توانستند موقعیت‌های فراوانی را روی دروازه تیم حریف تدارک ببینند که خوشبختانه یکی از همین موقعیت‌ها هم تبدیل به گل شد.

* استقلال حالا شخصیت قهرمانی پیدا کرده است

به نظرم تیم استقلال خیلی خوب توانست از گل زده خود محافظت کند تا سه امتیاز مهم این دیدار را به دست بیاورد. در هفته‌های اخیر آبی‌پوشان روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته‌اند و این تیم شخصیت قهرمانی پیدا کرده است. استقلال نسبت به ابتدای فصل متحول شده‌ و این اتفاق را در بازی‌های تیم دیده‌ایم.

* دیاباته یک مهاجم چارچوب شناس است

به نظرم استراماچونی به شکل استثنائی توانست اعتمادبه‌نفس را به بازیکنان استقلال برگرداند. مهدی قائدی شاید بازیکن خوبی باشد اما به دلیل سن پایین نمی‌دانست چه زمانی باید شوت بزند یا در چه مواقعی شروع به دریبل‌زنی کند اما این مربی ایتالیایی توانست با تمرینات ویژه از او بازیکنی بسازد که در بازی‌های مهم برای استقلال آچار فرانسه باشد. دیاباته هم اوایل فصل چون با مصدومیت مواجه بود در چند بازی ضعیف ظاهر شد اما پس از آن در بازی‌های اخیر توانسته به استقلال کمک کند. شاید او بازیکن سرعتی نباشد اما در عوض یک بازیکن چارچوب‌شناس است و قدر توپ‌هایی که برایش ارسال می‌شود را می داند و در لحظات حساس گلزنی می‌کند.

* استقلال همچنان نیاز به تقویت دارد

تیم استقلال از اسکلت قدرتمندی برخوردار است اما با این وجود اگر مسئولان این تیم به دنبال حضوری موفق در نیم فصل دوم لیگ برتر و از همه مهم‌تر لیگ قهرمانان آسیا هستند، باید این تیم را تقویت کنند. فقط در این صورت است که استقلال می‌تواند با تمام قدرت به جنگ تیم‌های آسیایی برود. البته استراماچونی شناخت چندانی نسبت به تیم‌های آسیایی ندارد ولی تیم خوبی ساخته که در صورت حمایت از سوی مسئولان باشگاه، می‌تواند موفق باشد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته سیزدهم لیگ برتر/ شیخ شهرخودرو را آتش زد؛ استقلالِ استراماچونی شایسته قهرمانی

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار