اسماعیل خلیل زاده

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با اینکه 45 روز از وضعیت باشگاه بی خبر هستم ولی مطمئنم که استراماچونی در استقلال ماندگار است!

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه ها، در خصوص شایعه قهر استراماچونی و آخرین وضعیت باشگاه استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید: 


* حق با استراماچونی است

استراماچونی با استقلال 2 سال قرارداد دارد و حقش این است که مطالبات خود را دریافت کند.

* ناراحتی استراماچونی کذب محض است

من فردا به تهران بر می‌گردم و پیگیر امور می‌شوم ولی این‌ها شایعاتی است که از داخل باشگاه به بیرون منتقل می‌شود. این صحبت‌ها و شایعات منفی از داخل باشگاه به بیرون منقل شده و یکسری افراد هستند که این مسائل را مطرح می‌کنند. وقتی خود استراماچونی ادعایی در مورد مطالباتش نکرده و مصاحبه‌ای در این زمینه انجام نداده چه کسی می‌تواند بگوید که او ناراحت است؟

* خیال هواداران راحت استراماچونی می ماند!

جدایی استراماچونی از استقلال بعد از بازی با پیکان کذب محض است. بخشی از مطالبات سرمربی استقلال پرداخت شده و بخش کوچکی از آن مانده که وقتی فردا برگردم این موضوع هم حل خواهد شد.هواداران استقلال نگران نباشند و خیالشان راحت باشد که استراماچونی در استقلال ماندنی است.

* از وضعیت مدیریتی باشگاه اطلاع دقیقی ندارم! 

نمی‌دانم در این مدتی که نبودم کاری صورت گرفته یا نه و اعضای هیات مدیره در قبال این مساله کاری انجام داده اند یا خیر ولی فردا در تهران هستم و هر مشکلی باشد آن را حل خواهم کرد.

* از حذف استقلال بی اطلاعم!

از این موضوع که استقلال از آسیا حذف خواهد شد اطلاعی ندارم. بعید است چنین چیزی صحت داشته باشد! در مورد ارسال مدارک جعلی باید بگویم، آقایان در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدارک را بررسی کرده و سپس به AFC ارسال می‌کنند. این حرف‌ها درست نیست و قطعاً پیگیر می‌شوم که ماجرا چیست.

* از واریز پول به حسابم بی خبرم!

چند روز پیش خواندم شخصی مدعی شده است که پولی به حساب من واریز کرده که باید بگویماگر قرار باشد کسی پولی بدهد، شماره حسابی بگیرد یا هر چیز دیگری، باید در هیئت مدیره مطرح و مصوب شود که این پول قرار است به چه کسی پس داده شود. آیا باشگاه دولتی مثل استقلال ذی‌حساب ندارد؟ گفتند این پول به جای اینکه به حساب فلان شخص واریز شود، به حساب شخص دیگری واریز شده است. مگر اینجا بقالی است؟ ما از باشگاه ترابزون اسپور طلب داشتیم و قرار بود پول‌مان را گرفته و آن را به استراماچونی بدهیم، اما این وسط یک نفر مدعی شده که به باشگاه استقلال پول داده است. اگر این شخص به یک نفر پول داده است، باید از خود آن یک نفر پولش را بگیرد. اگر هم به باشگاه استقلال داده است، باید سند داشته باشد.

به گزارش استقلال نیوز، صحبت های اسماعیل خلیل زاده و بی خبری های متوالی نشان از آن دارد که عضو هیات مدیره استقلال 45 روز از تمام امور باشگاه بی اطلاع بوده و علاقه چندانی به ادامه کار در این باشگاه ندارد و مشخص نیست چرا چنین فردی در هیات مدیره استقلال حضور دارد!؟ 

منبع: تسنیم و فارس

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

آقای کالدرون لطفا دهانت را ببند؛ حرفه ای بودن را از استراماچونی یاد بگیر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار