اسماعیل خلیل زاده

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال اصلا ناراحت نباشند زیرا به زودی یک مربی خوب ایرانی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب خواهد شد.  

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با شبکه ورزش، در خصوص فسخ قرارداد استراماچونی و آخرین وضعیت باشگاه استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید: 


* مشکل مالی باعث ناراحتی استراماچونی شد

قرارداد او 750 هزار یورو بوده و دو دستیار هم داشته است. 327 هزار یورو از این مبلغ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تاکنون به او پرداخت کرده‌ایم. در همان ابتدای بستن قرارداد هم 100 هزار یورو به این مربی دادیم و در قراردادی که داشتیم، پول به حساب او در بانکی در شهر میلان واریز می‌شد.به دلیل تحریم‌ها با شرایط سختی پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واریز می‌کردیم و در آخرین مرحله هم توسط صراف‌ها و در کشورهای همسایه این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادیم، اما گفت چون پول از طریق شخص ثالث به حساب من واریز می‌شود، دچار مشکل شده‌ام. به همین دلیل، حسابی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کشور چک اعلام کرد و برای او واریز کردیم اما این مبلغ برگشت خورد و قرار بود دوشنبه به حساب دیگری واریز شود که از ایران رفت.

* استراماچونی به دنبال یکساله کردن قرارداد بود 

قرارداد او دوساله بود اما درخواست داشت یک ساله شود. ما برای اینکه درخواست او را بررسی کنیم، گفتیم به باشگاه بیاید اما نیامد. روز گذشته هم دوباره او را دعوت کردیم تا به مشکلش رسیدگی شود، اما این کار را نکرد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط تیم خوب شده بود، شاید او احساس می‌کرد سال آینده هم باید به دلیل قرارداد دوساله باید با همین مبلغ کار کند و به نوعی می‌خواست با این کار رقم قراردادش بیشتر شود.

* اینطور نیست که به تعهداتمان عمل نکنیم

330 هزار یورو به وی پول دادیم و اگر این مبلغ را در 6 ماه سرشکن کنیم، 50 هزار یورو در ماه به وی پول پرداخت شده است. ما دچار مشکل سیاسی و اقتصادی هستیم و نمی‌توانیم این مبلغ را مستقیم به حساب وی واریز کنیم، اما اینطور نیست که به تعهداتمان عمل نکنیم.

* استعفای من و دیگر اعضاء صحت ندارد 

اصلا این موضوع صحت ندارد که من و مدیران استقلال استعفاء داده ایم. من از همه خواستم کمک کنند. امروز هم مشکلاتی جلوی باشگاه به وجود آمد. اموال استقلال متعلق به خود هواداران است و در این شرایط باید آرامش حاکم باشد. هیات مدیره هم به کار خود ادامه می‌دهد و امروز هم با بازیکنان صحبت کردیم. بچه‌ها مقابل پیکان با قدرت بازی می‌کنند و مشکلی نیست.

* استراماچونی نیاید به فکر جانشین می شویم

استراماچونی باید برگردد و اگر نیاید، به فکر جایگزین هستیم. ما در این خصوص امشب جلسه داریم و افراد متعددی را رصد می‌کنیم. سعی می‌کنیم در این شرایط به داخلی‌ها فکر کنیم.

* استراماچونی از مربیان دیگر یاد بگیرد!

سرمربیانی هم بودند که 5-4 ماه حقوق نگرفتند و مشکلی نبود. در مورد استراماچونی هم وضعیت به این شکل بود که اصرار داشت قراردادش یک ساله شود و سال بعد برود. چیزی که به ما اعلام شده بود و گفته می‌شد این بود که یک پیشنهاد از کشورهای همسایه داشت. ما حتی می‌خواستیم به خاطر هواداران با این درخواست هم موافقت کنیم و وزیر هم پیگیر بود، اما با کار غیرحرفه‌ای که انجام داد، ایران را ترک کرد و یک‌طرفه قراردادش را فسخ کرد که این کار درست نبود.اگر او تا یکی دو روز آینده به ایران نیاید، مربی جدید را انتخاب و اقدامات خود را از همین فردا آغاز می‌کنیم.

* وقتی استراماچونی می باخت ما حمایت کردیم

اوایل فصل هم این مربی می‌باخت، اما خود ما اعضای هیات مدیره فقط از او حمایت کردیم تا بماند و نتیجه بگیرد. امروز هم می‌توانیم بحران را مدیریت کنیم. از هواداران می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کنند ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌و جانشین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌استراماچونی هم مربی بزرگی خواهد بود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

* امروز با قدرت مقابل پیکان بازی خواهد کرد

اگر ما در بحث قرارداد تخلف می‌کردیم، حتما می‌گفتیم. تمام فشار او برای تبدیل به قرارداد دوساله به یک ساله بود. من اعلام کردم که قرارداد او پخش شود و پرداختی‌هایی هم که ما داشتیم، منتشر.تیم امروز با قدرت مقابل پیکان بازی خواهد کرد و صدر جدول را حفظ می‌کنیم. استراماچونی هم نیاید، مربی بزرگ دیگری انتخاب خواهد شد و مشکلی نیست.

به گزارش استقلال نیوز، صحبت های اسماعیل خلیل زاده و بی خبری های متوالی اش در این هفته باعث ناراحتی هواداران استقلال شده زیرا که عضو هیات مدیره استقلال 45 روز از تمام امور باشگاه بی اطلاع بوده و علاقه چندانی به ادامه کار در این باشگاه ندارد و مشخص نیست چرا چنین فردی باید در هیات مدیره استقلال حضور داشته باشد.بهتر بود عضو هیات مدیره استقلال برای یکبار هم شده با یک استفعای دسته جمعی هواداران خشمگین استقلال رو خوشحال کنند تا بیشتر از این با وجود نامبارکشان باعث آزار این عزیزان نشوند. 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اسماعیل خلیل زاده: خیال هواداران راحت استراماچونی می ماند؛ از وضعیت مدیریتی باشگاه اطلاع دقیقی ندارم! 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار