مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در مقایسه با بازی‌های گذشته‌اش شاداب نبود و کیفیت فنی خوبی هم نداشت که مهم‌ترین دلیلش غیبت مربی و برگزار نشدن تمرینات خوب است.

   

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری فارس، در مورد شکست 2 بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* اشتباه غلامی کمر تیم را شکست

استقلال شروع خوبی داشت و به گل هم رسید اما با یک اشتباه آرش غلامی آبی‌پوشان گل خوردند و بازی متعادل شد. آن اشتباه کمر تیم را شکست و از نظر روحی و روانی بازیکنان به هم ریختند.

* بازیکن جوان اشتباه می کند!

البته عارف غلامی جوان است و بازیکن جوان هم اشتباه می‌کند. در بازی‌های گذشته او بازی‌های خوبی برای استقلال انجام داده اما بعد از خوردن گل مساوی بازیکنان استقلال با استرس بازی کردند و در ادامه هم تیم از نظر فنی خوب و مطلوب نبود.

* تیم بدون مربی خوب تمرین نمی کند

بازیکنان از نظر بدنی خیلی افت کرده‌اند. عدم حضور مربی شاید یکی از دلایل آن باشد. اینکه بازیکنان بدون مربی خوب تمرین نمی‌کنند و تیم دچار افت محسوس بدنی است. برخلاف بازی‌های گذشته، استقلال در حمله و دفاع پر تعداد نبود زیرا توان بدنی لازم را نداشت.

* در بازی با ماشین سازی تیم دچار افت بدنی شد

در بازی با ماشین‌سازی استقلال هم از نظر بدنی دچار افت بود و به همین دلیل در دفاع و حمله کم تعداد ظاهر می‌شد و موقعیت‌های خوبی به  حریف داد آن هم تیمی مثل ماشین‌سازی که مبنایش ضدحمله بود و در خط حمله هم بازیکنان سرعتی داشت و به خوبی در یک سوم دفاعی خود هم جمع می‌شد. ماشین‌سازی از این ویژگی بازیکنانش به خوبی استفاده کرد و با استفاده از غفلت مدافعان استقلال توانست 2 گل بزند.

* استقلال مقابل ماشین سازی شادابی گذشته را نداشت

استقلال در مقایسه با بازی‌های گذشته‌اش شاداب نبود و کیفیت فنی خوبی هم نداشت که مهم‌ترین دلیلش غیبت مربی و برگزار نشدن تمرینات خوب است.

* هیات مدیره باشگاه در این 15 روز چه کرده است؟

هیأت مدیره باشگاه چه کاری انجام داده است؟ در این 15 روز که استراماچونی رفته هر روز یک حرف شنیده‌ایم مگر می‌شود یک تیم حرفه‌ای در فوتبال 15 روز بدون مربی تمرین کند حتی در کشورهایی که تیم‌های مبتدی دارند تیمی 15 روز بدون مربی تمرین نمی‌کند. استقلال به جز غلامپور هیچ مربی نداشت غلامپور هم مربی دروازه‌بانی است.

* گفته بودم کنار استراماچونی باید یک دستیار ایرانی باشد

آن زمان که تأکید می‌کردیم باید یک مربی ایرانی کنار استراماچونی باشد به خاطر چنین روزی بود که وقتی مربیان خارجی همه می‌روند یک مربی ایرانی بتواند کار را جلو ببرد. مشکل من اکنون با هیأت مدیره استقلال است آنها چه کار مثبتی برای تیم انجام داده‌اند، چه کمکی به تیم فوتبال کرده‌اند.

* 5 امتیاز حساس را در این 3 بازی از دست دادیم

در این 15 روز شاهد تغییر و تحول در هیأت مدیره باشگاه بودیم مگر این تغییرات توانسته به تیم کمک کند. استقلال سه بازی بدون سرمربی بازی کرد و 5 امتیاز حساس را از دست داد. شک نکنید این پنج امتیاز برای تیمی که می‌خواهد مدعی قهرمانی باشد در آخر فصل بسیار حساس و تعیین‌ کننده خواهد بود.

نتیجه انتخاب چنین هیأت مدیره‌هایی همین شرایط باشگاه استقلال است

یک روز گفتند استراماچونی می‌آید، یک روز گفتند چک نگرفته، یک روز گفتند سفته است، هر روز یک حرفی زدند.

می‌گویند مجموعه ورزشی اقتصادی انتخاب می‌کنیم تا هم از نظر اقتصادی به تیم کمک شود و هم از نظر ورزشی اما وقتی دستمزد سرمربی پرداخت نمی‌شود یعنی تیم از نظر اقتصادی مشکل دارد از نظر ورزشی هم هیچ کمکی به تیم نمی‌شود. نتیجه انتخاب چنین هیأت مدیره‌هایی همین شرایط باشگاه استقلال است. در سایر باشگاه ها همین شرایط را می‌بینیم، اکنون کالدرون در پرسپولیس می‌گوید ممکن است برود، اسکوچیچ هم در نفت آبادان همین وضعیت را دارد. این مدیران چه کار مثبتی برای باشگاه‌ها و تیم‌شان انجام داده‌اند؟

اخبار استقلال

    


مطالب مرتبط:

هفته شانزدهم لیگ برتر/ شکست استقلال حکم بازگشت استراماچونی؛ ماشین سازی تیم بدون مربی را بُرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار