اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به همکاری با استراماچونی پایان داده و او دیگر سرمربی آبی پوشان نخواهد بود.

       

 به گزارش استقلال نیوز، در اطلاعیه ای که باشگاه استقلال در خصوص قطع و پایان همکاری خود با استراماچونی ساعت 15:30 پنجشنبه 12 دی منتشر کرده است آمده:

بیش از ۳ هفته است که آقای استراماچونی باشگاه استقلال را ترک کرده و اکنون قطع همکاری ایشان طبق اسناد و شواهد موجود برای اين باشگاه مسجل شده است.

ايشان از ابتداى ترك تهران بارها اعلام كرده بود كه بلافاصله پس از دريافت مطالباتش به کار خود باز می‌گردد اما متأسفانه بعد از پرداخت مطالبات مربوطه از مسیر مورد نظر و مورد تأييد ایشان در ايتاليا مجدداً در يازده بند خواسته‌هاى جديدى مطرح شد كه پذيرش برخى از آنها مغاير با قرارداد منعقده بود. به همین دلایل هفته گذشته در چنین روزی باشگاه استقلال این موضوع را مختومه اعلام کرد اما با نهايت حسن نيت و برای آخرین بار و به اصرار هواداران و دعوت مدیربرنامه ایشان جهت مذاکره مجدد، هیات سه نفره ایرانی متشكل از آقاى دكتر خليل‌زاده، سرپرست باشگاه و آقايان رحمان رضايى و علی خطير همراه یک وکیل سوئیسی در قطر با آقاى ماتزيلى وکیل آقای استراماچونی به مذاکره پرداختند که در کمال ناباوری مورد تکذیب ایشان قرار گرفته كه این یک بی‌اخلاقی بزرگ است.

باشگاه استقلال از ابتدای همکاری با ایشان، رفتارهای غيرحرفه‌اى و غيرمؤدبانه را تحمل کرده که شدت این بی‌احترامی‌ها در سه هفته گذشته و در جریان مذاکرات به اوج خود رسيده بود.

متاسفانه شیوه رفتاری به گونه‌ای است که مدام باید برای اثبات ادعاهای کذب، اسنادی ارائه شود که احتمال دارد منجر به دردسرهای حقوقی برای باشگاه استقلال شود و طرف مقابل نسبت به این موضوع آگاه است! به همین دلیل ضمن اعلام پایان همكارى با آقای استراماچونى و تاکید براینکه باشگاه استقلال دیگر به شرایط سه هفته گذشته بازنخواهد گشت، به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم که در اسرع وقت سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی خواهد شد.



* خلاصه مذاکرات دوحه:

مذاکرات شفاهی و مکتوب ساعت ۲۴ روز چهارشنبه به پایان رسید. پیش از این در سه روز گذشته باشگاه منتظر پاسخ نهایی طرف مقابل بود که پاسخ مثبتی دریافت نشد. باشگاه پذیرفته بود که پول نیم‌فصل دوم استراماچونی را در اقساط کمتر پرداخت کند و بودجه نقل و انتقالات و سایر شروط نيزبه توافق وکلای طرفين رسیده بود.

 اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار