محمد مومنی

مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال گفت: حُسن بزرگ مجیدی محبوبیت او بین هواداران است و این باعث می‌شود حتی اگر در چند هفته اول هم انتظارات را برآورده نساخت، به او فرصت بیشتری بدهند.

   

 به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال درگفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت استقلال پس از برتری مقابل نساجی مازندران، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

فرهاد مجیدی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد

فرهاد مجیدی ویژگی‌های مثبت زیادی دارد که از بارزترین آنها می‌توان به کاریزمای بالای او اشاره داشت. وی از خانواده استقلال و نماینده نسل جدید مربیان است که موفقیتش باعث می‌شود مدیران فوتبالی راحت تر به مربیان جوان داخلی اعتماد کرده و راه برای مربیان جوان بازتر می‌شود که این اتفاق در کل به سود فوتبال ایران است.

* مجیدی در مربیگری هم موقعیت خوبی برای ستاره شدن دارد

با مجیدی در دهه هفتاد همبازی بودم و به خوبی او را می شناسم.مجیدی پسر بسیار خوبی است و همانطور که در دوران بازیگری اتفاقات خوبی برای او رقم خورد و رشد خوبی داشت، در مربیگری هم موقعیت خوبی برای ستاره شدن دارد. در استقلال مشکلات زیادی وجود دارد و اگر یک مربی کم تجربه مثل مجیدی حمایت نشود، احتمال موفقیت او کم می‌شود. لذا باید همه دست به دست هم دهند تا فرهاد امسال موفق شود. موفقیت فرهاد مجیدی در واقع موفقیت یک نسل جدید از مربیان ایرانی است.

* مجیدی نباید راه استراماچونی را ادامه بدهد!

بهتر است فرهاد به دنبال این نباشد که راه استراماچونی را ادامه دهد. او باید مستقل باشد و مستقل فکر کند و تفکرات خودش را در تیم پیاده کند. این یکی از رموز موفقیت این مربی جوان است که امیدوارم به آن عمل کند. فرهاد باید خودِ خودش باشد و بتواند در کمترین زمان ممکن از زیر سایه مربی موفقی مثل استراماچونی خارج شود. هواداران هم باید شرایط را درک کنند و این فضا را برای او ایجاد کنند.

نباید اعتماد به نفس مجیدی گرفته شود

حُسن بزرگ مجیدی محبوبیت او بین هواداران است و این باعث می‌شود حتی اگر در چند هفته اول هم انتظارات را برآورده نساخت، به او فرصت بیشتری بدهند. نباید با فشار وارد کردن به مجیدی اعتماد به نفس از او گرفته شود. نقش رسانه‌ها و به خصوص فضای هواداری استقلال در شبکه‌های اجتماعی نیز در این راستا بسیار زیاد است.

 اخبار رسمی استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته یازدهم لیگ برتر/ استراما نساجی را هم بافت؛ استقلال از شمال به جاده قهرمانی رسید

محمد مومنی: محرومیت هواداران یعنی نابودی روح فوتبال؛ استراماچونی فکری به حال خط حمله استقلال کند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار