شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم مجیدی منطقی بازی کرد و بازیکنان وظایف‌شان را به خوبی عمل کردند ضمن آنکه سیستمی که مجیدی استفاده کرد همان سیستم استراماچونی بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار فارس، در خصوص برتری استقلال مقابل الکویت کویت و دیدار بعد با الریان قطر،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* برتری استقلال مقابل الکویت؟

استقلال بازی خوبی انجام داد آن هم در شرایطی که پیش از این مسابقه از نظر استراحت روزهای خوبی را سپری نکرد. تیم مجیدی منطقی بازی کرد و بازیکنان وظایف‌شان را به خوبی عمل کردند ضمن آنکه سیستمی که مجیدی استفاده کرد همان سیستم استراماچونی بود. یک خوشحالی هم به خاطر بازی دادن شاهین طاهرخانی وجود دارد چون مجیدی یک مدافع جوان را در این مسابقه بین‌المللی به کار گرفت.

* دیدار استقلال مقابل الریان قطر؟

قطعاً آن بازی با مسابقه با الکویت قابل قیاس نیست. فوتبال قطر پیشرفت کرده و دیدید که این تیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شد. از طرفی آنها بهترین بازیکنان جهان را جذب می‌کنند و میزبان جام جهانی هم هستند. به همین دلیل مسابقه استقلال و الریان با الکویت متفاوت است. استقلال کار بسیار سختی دارد ولی معتقدم می‌تواند برنده باشد. سالی که ما در آسیا قهرمان شدیم مقابل الریان در خانه خودش به برتری رسیدیم آن هم در حالی که یک بر صفر تا دقیقه 80 عقب بودیم ولی با دو گل چنگیز و سرخاب بازی را بردیم. به خاطر این است که می‌گویم استقلال توانایی برنده شدن در خانه حریف را هم دارد اما باید حرفه‌ای بازی کند. مطمئناً در آن بازی مثل شب گذشته فرصت نصیب استقلال نخواهد شد و بازیکنان خط دفاعی نیز باید کمتر اشتباه کنند و مهاجم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرند. وقتی برتری استقلال قطعی شد خوشبختانه مجیدی تعویض به موقعی انجام داد و با خروج دیاباته نشان داد که مربی باهوشی است. همین مسئله مشخص می‌کند که کادر فنی استقلال آرامش دارد و به فکر بازی‌های آینده هم هست.

* زوج موفق دیاباته و قائدی؟

دیاباته در ایران کیفیت خودش را نشان داده و قائدی در کنار او مکمل شده است. طبیعی است که کادر فنی به دنبال یک بازیکن سوم هم باشد و امیدوارم ارسلان مطهری هرچه سریع‌تر خودش را به این نفرات برساند تا در صورتی که یکی از آنها در زمین حضور نداشت جای دو بازیکن دیگر را پر کند.

* شناخت فرهاد مجیدی از فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس؟

برتری مقابل الکویت استارت خوبی برای مجیدی بود اما فراموش نکنیم هر نتیجه‌ای در قطر رقم خورد کادر فنی باید به فکر بازی‌های لیگ باشد چون امتیاز گرفتن در دور برگشت مسابقات لیگ بسیار سخت است.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ استقلالِ فرهاد کویتی ها را در دبی به خاک و خون کشید؛ بی نظیر مثل سید و شیخ!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار