فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با الریان قطر گفت: اصلا فکر نمی کردم چنین نتیجه ای کسب کنیم و این از تلاش بازیکنانم است که من به احترام آنها می ایستم

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران، در نشست خبری پس از دیدار با الریان قطر، که با پیروزی پُر گل استقلال خاتمه یافت، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

 

* به احترام بازیکنانم می‌ایستم

الریان بازیکنان بزرگی دارد و همیشه در آسیا به‌عنوان یک تیم بزرگ از آن نام می‌برند. حقیقتاً فکر نمی‌کردم این نتیجه را به دست بیاوریم، چرا که در روزهای اخیر مشکلات زیادی داشتیم که فقط من و بازیکنانم از آنها خبر داریم. تنها جمله‌ای که می‌توانم بگویم این است که به احترام بازیکنانم می‌ایستم و از آنها به خاطر این بازی زیبا تشکر می‌کنم.

* قائدی نه ما نیمار داریم

در مورد مهدی قائدی باید بگویم که ما مهدی قائدی نداریم! (در این لحظه مجیدی با خنده و با زبان عربی خطاب به خبرنگاران گفت که «هذا هو نیمار» ما نیمار داریم.

* یک سر و گردن از الریان قطر بالاتر بودیم

نتیجه بازی نشان می‌دهد کدام تیم قوی تر بود، بازیکنان من بدون اشتباه بودند و اگر بخواهم بازیکن خوبم را انتخاب کنم باید بگویم همه تیم استقلال عالی بودند. با احترام به الریان، یک سر و گردن از الریان قطر بالاتر بودیم.

*  کاری کردیم الریان صاحب فرصت نشوند

 یکی از برنامه‌های ما خنثی کردن شماره 8 آنها بود و به او اجازه دادیم که در منطقه‌ای که می‌خواستیم توپ بگیرد اما در مجموع کاری کردیم آنها صاحب فرصت نشوند.

*  بازیکنان من رویاهای بزرگ دارند

 من از نتایج بازی‌های دیگر خبر ندارم و نمی‌دانم چه تیم‌هایی به گروهمان رسیدند. البته فرقی نمی‌کند. ما از فردا تمرکزمان را روی بازی‌های لیگ می‌گذاریم. در کل بگویم که استقلال تیم بزرگی در آسیاست که دو بار قهرمان آسیا شده است. بازیکنان من رویاهای بزرگی دارند و مطمئن باشید که بهترین نتایج را برای هواداران و باشگاه کسب می‌کنند به شرطی که امکانات لازم برای آن‌ها فراهم شود.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ فرهاد در دوحه نسخه الریان را پیچید؛ آسیا.. به استقلال بزرگ تعظیم کن!

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ فرهاد مجیدی: این استقلال یکی از بهترین های تاریخ باشگاه است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار