مصاحبه استقلالی ها پیش از دربی91

پیشکسوتان و اعضای تیم استقلال با اعلام امیدواری به پیروزی استقلال در دربی 91 به پیشواز این بازی سنتی رفتند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، پیشکسوتان و اعضای تیم استقلال پیش از دربی 91 در مورد شرایط استقلال و پیش بینی نتیجه این شهرآورد صحبت های مختلفی کردند که در ادامه می خوانید: 

 

* فرزاد مجیدی

فرزاد مجیدی

این دربی خیلی برای دو تیم اهمیت دارد. استقلال شرایط خوبی دارد و امیدوارم دیداری باشد که همه از کیفیت آن رضایت داشته باشد. نمی‌شود کتمان کرد که چقدر دربی مهم است.

در مورد این مسائل کادرفنی صحبت کند بهتر است.

این اتفاق مهمی در تاریخ استقلال است،‌ نه به خاطر اینکه برادر من است. فرهاد فدارکاری کرد و هدایت استقلال را بر عهده گرفت. او به کارش اعتقاد دارد و هر کسی به کار خود اعتقاد داشته باشد موفق می‌شود.

این افتخاری بود که در استقلال بودم. جا دارد از استاد خودم مرحوم پورحیدری و حجاری هم یاد کنیم. حضور در استقلال افتخاری بود و اگر بازهم نصیبم شود، افتخار می‌کنم، اما الان خدا را شکر دوستان خوب من اینجا حضور دارند و نظم خوبی هم در تیم حاکم است.


 

 

 

* هروویه میلیچ

میلیچ

من و همه بازیکنان استقلال برای دربی آماده هستیم و می‌دانیم این بازی چقدر بااهمیت است. دربی برای هر دو تیم و طرفداران‌شان خیلی مهم است. ما با یک شکل تیمی خیلی خوبی در دربی بازی خواهیم کرد و از برد تیم مطمئن هستم.

بازی در دربی یک تجربه جدید و خاص بود. من در دربی‌های زیادی در ایتالیا و کرواسی حضور داشتم و سابقه مرا می‌دانید، ولی این دربی خیلی خاص بود به خاطر اینکه 80-90 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند. من چه 90 دقیقه در زمین باشم و چه دقایقی بازی کنم برایم مهم این است که تمرکز لازم را برای بازی داشته باشم. حالا  استادیوم پر باشد یا نه، باید تمرکز داشته باشیم.

من شش هفت بازی پرسپولیس را دیده‌ام و می‌دانم چند بازیکن ملی دارند و بازیکنان سرعتی و تکنیکی در کناره‌ها دارند، ولی مطمئنم که آقای مجیدی و کادرفنی ما را برای این بازی آماده می‌کنند.

بابت مصدومیت دیاباته خیلی متأسف هستم، چون او دربی رفت را هم از دست داده بود. ما بازیکنان جانشین خوبی داریم. ما قائدی را داریم. ارسلان مطهری هم هست که سه گل زده. خوشبختانه تبریزی را نیز داریم. بازیکنان جایگزین آماده هستند.

استقلال 2 بر صفر می‌برد.


 

 

 

* دکتر ستوده

دکتر ستوده

برای این مسابقه شیخ دیاباته که از ناحیه عضله چهارسر ران دچار آسیب‌دیدگی شده است. درمان او 3-2 هفته زمان می‌برد و نمی‌تواند در دربی بازی کند.

اقدامات درمانی برای این بازیکن از روز اول شروع شد و ادامه دارد.

فرشید اسماعیلی نیز با اینکه روند درمانش پیشرفت داشته ولی نیاز به زمان دارد و به دربی نمی‌رسد.

این بازیکنان بهبود یافته و در اختیار مربی بدنساز قرار گرفته‌اند تا بتوانند برای دربی  آماده شوند.


 

 

 

* آتیلا حجازی

آتیلا حجازی

این بازی به سنت همه سال‌ها مسابقه خاصی است ولی امیدوارم شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند باشیم.

استقلال هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد ولی این مسابقه با سایر بازی‌ها فرق دارد و من امیدوارم که در این مسابقه هم نتیجه لازم را بگیرد.

پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و نشان داده که قهرمانی‌اش در این سه سال بی‌دلیل نبوده است. آنها در حال حاضر بهترین تیم لیگ هستند ولی من امیدوارم استقلال در مسابقه با این تیم برنده از زمین خارج شود.

مجیدی در سه بازی سرمربی استقلال بوده و باید به او فرصت داد. امیدوارم مجیدی در بحث مربیگری هم مثل زمان حضورش در میادین خوب عمل کند.

زود است استقلال به داستان قهرمانی فکر کند ولی استارت قهرمانی باید از این مسابقه باشد.


 

 

 

* حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده

به نظرم دربی قشنگی می‌شود چون هر دو مربی ایرانی هستند و فکر می‌کنم دربی ایرانی از دربی خارجی‌ها بیشتر می‌چسبد.

اگر از من می‌پرسید دوست دارم استقلال صد درصد برنده شود. اما در دربی از تاکتیک خبری نیست و احساسات بر قابلیت‌های فردی بازیکنان غلبه می‌کند. هر تیمی در طول هفته از لحاظ روحی و روانی بهتر باشد، می‌تواند به برتری برسد. استقلال جوان است و پرسپولیس باتجربه، اما فکر می‌کنم انگیزه در استقلال برای پیروزی بیشتر باشد.

فرهاد زرنگی کرد که همان سیستم استراماچونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کرد. او می‌خواهد آرام آرام تاکتیک‌های مدنظر خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در استقلال پیاده کند. به نظرم برد در دربی با فرهاد مجیدی بیشتر می‌چسبد چون او سیاه‌باز نیست. برخی مربیان با سیاه‌بازی می‌خواهند خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نزد بازیکنان عزیز کنند اما فرهاد از این کارها بلد نیست.

نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما امیدوارم امدادهای غیبی به پرسپولیس کمک نکند. توضیح بیشتری ندارم.

آنقدر دوست دارم مطهری گل بزند که باورتان نمی‌شود. دوست دارم مطهری گل بزند و بعد از گلزنی وسط زمین برای هواداران استقلال گیتار بزند و آنها هم شادی کنند. این بازیکنان بدون تعارف مصداق یک فوتبالیست با غیرت است. من از لحاظ شخصیتی زیاد مطهری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌شناسم ولی شنیده‌ام او با استقلال سفید امضا کرده و کمتر پیدا می‌شود یک بازیکن از این کارها در فوتبال ایران انجام بدهد.

شنیده‌ام بازیکنان پرسپولیس دیروز همگی به مسائل مالی اعتراض کرده‌اند ولی این مسائل ربطی به دربی ندارد. همانطور که گفتم بازیکن با تمام وجودش دوست دارد برای تیمش مقابل تماشاگران به میدان برود.

من به شخصه هر وقت در دربی بازی می‌کردم دوست داشتم برنده باشم، چون تا مدت‌ها خیالت راحت است و می‌توانی برای همه کری بخوانی. نباید غافل شد که پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد و بازیکنی مثل سید جلال حسینی تجربه بسیار بالایی دارد، اما از این طرف قائدی و مطهری کوه انگیزه هستند.

 

 

اخبار دربی 91

 


مطالب مرتبط:

مصاحبه استقلالی ها پیش از شهرآورد 91/ نتیجه این بازی قهرمان را مشخص می کند؛ وزارت ورزش جانب عدالت و انصاف را داشته باشد

مصاحبه استقلالی ها پیش از شهرآورد 91/ برنده دربی مدعی اول قهرمانی است؛ استقلال بی شک «تیم‌تر» است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار