مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شرایط تیم خوب است بعد از تساوی که در دربی به دست آوردیم و من همچنان معتقدم حق استقلال برد در این بازی بود.

     

     

 به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌و‌گو با ایلنا، در خصوص شرایط این تیم و همچنین تساوی در دربی و انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* شرایط استقلال پس از دیدار مقابل الشرطه عراق چگونه است؟

به نظرم شرایط تیم خوب است بعد از تساوی که در دربی به دست آوردیم و من همچنان معتقدم حق استقلال برد در این بازی بود خودمان را برای بازی مقابل الشرطه عراق آماده کردیم الشرطه تیم بسیار خوبی بود بازیکنان خوبی داشت و کلا یک تیم کاملا فیزیکی بود. برای کسب برد در این بازی به میدان رفتیم تا بتوانیم روند خوبمان را تداوم ببخشیم اما شانس یارمان نبود و به تساوی رسیدیم

* چه شناختی از الشرطه عراق داشتید؟

فیلم دو بازی اخیر این تیم را در لیگ عراق آنالیز کرده بودیم انها از چند بازیکن خارجی بسیار خوب بهره‌ می‌بردند. به نظرم توانایی کسب پیروزی را در این بازی داشتیم.

* با گذشت چند روز از دربی خیلی‌ها هنوز در خصوص این بازی صحبت می‌کنند.

همانطور که گفتم حق ما در این بازی برد بود و می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم اگر آن گل آفساید را دریافت نمی‌کردیم برنده بازی بودیم. ما در این بازی دو مرتبه از حریف پیش افتادیم.

* یعنی معتقدید گل پرسپولیس آفساید بود؟

دقیقا بازیکن پرسپولیس در آفساید بود و من نمی‌دانم چرا داور در آن صحنه اشتباه کرد همه دیدند که استقلال مستحق کسب پیروزی بود اما دیگر  کاری از دست‌مان بر نمی‌آید و باید تلاش کنیم فاصله مان را با صدر جدول کمتر کنیم.

* عملکرد ارسلان مطهری را دراین چندبازی چطور ارزیابی کردید؟

من قبل از بازی هم گفته بودم که ارسلان می‌تواند جای شیخ را پر کند همه هم دیدند که حرفم درست بود ما بازی به بازی بهتر خواهیم شد. با رسیدن مصدومان‌مان هم تیم بهتر از این خواهد شد.

* قائدی، مطهری و دیاباته هر سه در جدول گلزنان در بهترین شرایط هستند.

این یک حسن است که سه بازیکن استقلال در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارند و این را هم در نظر بگیرید همه این سه بازیکن آنقدر فداکار هستند که در بهترین شرایط هم به یکدیگر پاس می‌دهند تا دیگران گلزنی کنند این نشانه فداکاری در یک تیم است که امیدوارم همین روند تا پایان لیگ ادامه داشته باشد.

* دراگان اسکوچیچ هم به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد؟

به هرحال انتخابی بود که مسئولان فدراسیون فوتبال انجام دادند و خودشان هم باید پاسخگوی این تصمیم باشند تصمیمی که من فکر می‌کنم می‌توانست خیلی بهتر از این گرفته شود. اگر بنا به انتخاب اسکوچیچ بود ما مربیان خیلی بهتری را در ایران سراغ داریم که می‌توانند بهتر از این عمل کنند.

 اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2020/ تساوی در گام نخست؛ الشرطه بدشانس‌ترین استقلال تاریخ را متوقف کرد

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد/ سقوط آزاد از کی روش بزرگ به ویچ!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار