خلیل زاده

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ما در بازی با الاهلی به داوری باختیم که با سوت های اشتباهش امتیاز را از استقلال گرفت و این به خاطر لابی قوی عرب ها در AFC است.

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در گفتگو با میزان در خصوص شکست استقلال مقابل الاهلی عربستان و شرایط حال حاضر استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* ما بازی را به داور باختیم نه تیم الاهلی

واقعا ما این بازی را به داور باختیم نه تیم الاهلی عربستان. داور یک پنالتی برای ما نگرفت و سوت‌های زیادی هم به نفع تیم عربستانی زد

* زور عرب‌ها در AFC به دیگر کشور‌ها می‌چربد

دانشگر جلوی دید دروازه‌بان را نگرفته بود و گرفتن چنین خطایی به نظرم تا الان بی‌سابقه بوده است. یک فرد عربستانی هم گفته بود که زور عرب‌ها در AFC به دیگر کشور‌ها می‌چربد و آنها هزینه زیادی می‌کنند.

* مقابل الاهلی بدشانسی آوردیم

البته ما هم در بازی مقابل الاهلی بدشانسی آوردیم و یک پنالتی هم گل نکردیم. تیم الاهلی در این دیدار موقعیت‌های گل زیادی نداشت و ما آنها را خیلی تحت فشار گذاشته بودیم. از طرفی ۷ بازیکن کلیدی خود به نام‌های دیاباته، قائدی، باقری، غلامی، یزدانی، میلیچ و کریمی را در اختیار نداشتیم و از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم. هم کادرفنی و هم بازیکنانی که بازی کردند در این بازی عملکرد خوبی داشتند، ولی زور تیم حریف به شکل‌های عجیبی به ما چربید و با داوری بازی را به نفع خود کردند.

* همچنان از کادرفنی حمایت می‌کنیم

کادرفنی عملکرد خوبی داشته و اگر به عقب برگردیم باز هم انتخاب ما برای هدایت استقلال، مجیدی است. او با بازیکنان راحت و البته مربی توانمندی است. باخت استقلال مقابل الاهلی ناعادلانه بود. من و اعضای هیئت مدیره همچنان از کادرفنی حمایت می‌کنیم.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

علی فتح الله زاده: به عنوان هوادار استقلال دست بازیکنان و کادر فنی را می‌بوسم؛ بعضی باخت‌ها طعم برد دارد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار