حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال استقلال در جریان نیمه اول مسابقه از مهاجم تیمش عصبانی شد و بر سر وی فریاد کشید.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران  و ذوب آهن اصفهان از ساعت 18:30 امروز یکشنبه(4 اسفند 98) از هفته بیستم لیگ برتر فصل 1398/99 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

   

* به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود و به همین خاطر تیم‌ها در سکوتی خاص پیش از آغاز بازی به گرم کردن پرداختند.

* در هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول بازی در فضای فشرده بودند مجید نامجومطلق مربی استقلال بازیکنان این تیم را تشویق می‌کرد که با توجه به سکوهای خالی ورزشگاه آزادی می‌توان او را تنها تشویق‌کننده آبی‌پوشان پیش از شروع بازی امروز دانست.

* هنگام گرم کردن بازیکنان ذوب‌آهن دستیار اول رادولوویچ برای دقایقی بازیکنان این تیم را دور خودش جمع کرد و در حالی که نشست بوده نکاتی را در مورد بازی به آنها یادآور شد.

* سرمربیان دو تیم استقلال و ذوب‌آهن هنگام گرم کردن بازیکنان در رختکن حضور داشتند.

* هنگام گرم کردن تیم‌ها فرشید اسماعیلی در میانه زمین مشغول گفت‌وگو با پورمحمد و حق‌‌دوست دو بازیکن تیم ذوب‌آهن بود و گفت‌وگوی این سه بازیکن تا پایان گرم کردن تیم‌ها ادامه داشت، هنگام خروج بازیکنان از زمین محمد دانشگر مدافع استقلال نیز به این جمع سه نفره اضافه شد و به خوش‌ بش با دو بازیکن ذوب‌آهن پرداخت.

* پس از خروج تیم‌ها از زمین مسئولین نگهداری از چمن ورزشگاه با آبیاری چمن اقدام به آماده‌سازی آن پیش از آغاز بازی کردند.

* محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای تماشای تلاش بازیکنان تیمش در ورزشگاه حضور دارد.

حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

* در حالیکه هیچ تماشاگری در ورزشگاه حضور ندارد، گوینده ورزشگاه اقدام به معرفی بازیکنان دو تیم از طریق بلندگوی ورزشگاه کرد.

* بعد از به ثمر رسیدن گل تیم استقلال محمد دانشگر که هفته گذشته با انتقادات فراوانی به خاطر بازی با الاهلی عربستان مواجه شده بود خوشحالی خود را با مهدی قائدی که روی نیمکت نشسته است تقسیم کرد. دانشگر بعد از گل‌زنی مستقیماً به سمت مهاجم جوان آبی‌پوشان رفت و بدون اینکه به وی دست بدهد خوشحالی خود را با پاهای خود با این بازیکن انجام داد تا شادی وی مطابق با اتفاقات این روزها پیرامون ویروس کرونا صورت بگیرد.

* رسول کربکندی مدیر سازمان فوتبال ذوب‌آهن با حضور در جایگاه ویژه مسابقه دو تیم را از نزدیک تماشا کرد.

* در جریان نیمه اول مسابقه فرهاد مجیدی در یک صحنه از ارسلان مطهری مهاجم تیمش به خاطر از دست دادن توپ به شدت عصبانی شد و با صدایی بلند فریاد کشید (ارسلان چرا توپ را لو می‌دهی) تا در ورزشگاه خالی صدای فریاد سرمربی آبی‌پوشان به گوش برسد. البته چند دقیقه بعد مجیدی به تحسین مطهری پرداخت و از اینکه وی در یک صحنه برای گرفتن توپ تلاش زیادی انجام داد او را تشویق کرد.

* نکته جالب توجهی که در بازی امروز دیده می‌شود این است که هیچکدام از بازیکنان داخل زمین و حتی داوران و اعضای دو تیم با یکدیگر دست نمی‌دهند و وقتی یکدیگر را می‌بینند با فاصله با هم صحبت می‌کنند. تنها دروازه‌بان ذخیره ذوب آهن است که در بین دو نیمه یکی از هم‌بازیان خود را در آغوش گرفت و از تلاش وی در نیمه اول تشکر کرد.

* هنگامی که داور به سود استقلال اعلام پنالتی کرد، ووریا غفوری پشت ضربه ایستاد که این موضوع باعث تعجب خبرنگاران و رسانه‌های گروهی شد. غفوری که در بازی گذشته پنالتی مقابل الاهلی را از دست داده بود، امروز با گل کردن ضربه آن پنالتی از دست رفته را جبران کرد.

* رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در جریان نیمه دوم بارها و بارها به تصمیمات داور اعتراض کرد و در یک صحنه معتقد بود توپ به دست شاهین طاهرخانی برخورد کرده و داور باید اعلام پنالتی کند، اما حیدری اعتراضی به این تصمیم نداشت.

* فرهاد مجیدی در نیمه دوم با عصبانیت روند تاکتیکی شاگردانش را نظاره کرد و بعد از، از دست رفتن برخی موقعیت‌ها واکنش‌های عجیبی داشت. وی در یک صحنه از شدت عصبانیت توپ را به سمت زمین شوت کرد و در صحنه‌ای دیگر که آرش رضاوند در گوشه محوطه جریمه توپ را به بدن مدافع ذوب‌آهن کوبید، رو به نیمکت تیمش ناراحتی خود را نشان داد.

* فرشید اسماعیلی بعد از چند بازی پیاپی غیبت در ترکیب آبی‌پوشان امروز در نیمه دوم برای این تیم به زمین رفت.

* بعد از گل دوم تیم فوتبال ذوب‌آهن که توسط کمک‌داور آفساید اعلام شد، نیمکت‌نشینان تیم اصفهانی به شدت به تصمیم داور اعتراض کردند. در ادامه دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع راست تیم ذوب‌آهن با صدای بلند خطاب به داور چهارم و ناظر بازی گفت: وقتی دو روز قبل از بازی داور را عوض می‌کنید همین می‌شود که گلمان را نادیده می‌گیرند.

مدافع ذوب‌آهن که به شدت از تصمیم داور عصبانی بود، به داور مسابقه اعتراض می‌کرد و مدعی بود داور نباید گل این تیم را آفساید اعلام می‌کرده است.
وی همچنین با بیان این جمله که داوران فیلم خلاصه بازی را ببینند، به عملکرد پیام حیدری و همکارانش اعتراض کرد.

* محمد بلبلی اولین بازی رسمی خود را برای تیم فوتبال استقلال انجام داد و پس از پشت سر گذاشتن دوره محرومیت و مصدومیت توسط مجیدی به زمین فرا خوانده شد.

* پس از اتمام بازی فرهاد مجیدی در اعتراض به سوت پایان بازی با عصبانیت و صدای بلند خطاب به داور اعلام کرد که قائدی در موقعیت تک به تک بود و نباید سوت پایان بازی را به صدا در می‌آورد.

* همچنین جواد محمدی، مدیرعامل ذوب‌آهن که در جایگاه ویژه حضور داشت در پایان بازی در حال مکالمه با تلفن همراه بود و با ناراحتی و عصبانیت درمورد تصمیمات اشتباه داور در این بازی صحبت می‌کرد.

* دیدار دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود آبی‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد.

 اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیستم لیگ برتر/ برتری استقلال و ذوب آهن در نیمه نخست؛ سرد مثل سکوت آزادی!

هفته بیستم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل ذوب آهن؛ با تصمیم مشکوک سازمان لیگ، کرونا هواداران را از استقلال گرفت!

هفته بیستم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: دیاباته با اجازه من به فرانسه رفت؛ در هر سه جام مدعی قهرمانی هستیم

داوران هفته بیستم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور همدانی قاضی دیدار استقلال و ذوب آهن!

هفته نوزدهم لیگ برتر/ جشنواره گل های آفساید مانع از برد داربی شد؛ داور رقص گیتار استقلالی ها را خراب کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار