اسماعیل خلیل زاده

با اقرار سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال که مجموعه ورزشی انقلاب ملک وزارت ورزش است مشخص شد، چرا وضعیت زمین تمرین آبی پوشان همواره غیرقابل استفاده است!

   

به گزارش استقلال نیوز، اسماعیل خلیل زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال عصر امروز در گفت و گو با شبکه خبر درباره استعفایش از سرپرستی باشگاه استقلال، انتخاب مدیرعامل جدید این باشگاه و اختلاف نظرهای موجود صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* مدیرعامل استقلال باید تمام وقت در اختیار باشگاه باشد

در زمان جدایی استراماچونی و استعفای امیرحسین فتحی از استقلال، بنده قبول کردم که سرپرست باشگاه باشم. در ادامه سرمربی جوانی را انتخاب کردیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم. بارها در مصاحبه‌هایم گفته بودم که من در مجموعه دیگری مدیر هستم و کسی باید بیاید که سکان باشگاه را بگیرد و تمام وقت حضور داشته باشد.

* مدیرعامل استقلال باید کسی باشد که فوتبال را بشناسد

من چندین بار با وزیر ورزش و اعضای هیات مدیره صحبت کرده بودم که کسی بیاید که فوتبال را بشناسد و ما نیز به‌عنوان عضو هیات مدیره به او کمک کنیم. قرار شد در مجمع باشگاه این اتفاق بیفتد، اما چنین اتفاقی نیفتاد.

روز گذشته با سلطانی‌فر وزیر ورزش صحبت کردیم و جلسه هیات مدیره را تشکیل دادیم. با توجه به اینکه دو نفر از اعضای هیات مدیره حضور داشتند و تنها عبدالرضا موسوی نبود، به دوستان اصرار کردم که بروم، اما با مخالفت آنها مواجه شدم. این دو بزرگوار پس از یک ساعت پذیرفتند که از سرپرستی باشگاه خارج شوم و تنها در هیات مدیره حضور داشته باشم.

* هم مشکل دارم، هم مشغله و همسرم بیمار است

در گذشته هم گفته بودم که فردی آشنا با ورزش باید مدیرعامل این باشگاه شود. در باشگاه استقلال از صبح تا ساعت 12 شب باید کار کنید و هر کسی مدیر باشد، کم می‌آورد. من مشکلات خاصی دارم، در مجموعه‌های دیگری مدیر هستم و همسرم نیز بیمار است. وزیر قول داده بود که مرا از این مشکل خلاص کند.

* موضعی با عبدالرضا موسوی ندارم!

متن اظهارات موسوی را ندیده‌ام، اما وقتی اکثریت اعضا تصمیمی می‌گیرند، باید آن تصمیم عملی شود. شب گذشته از فتح‌الله‌زاده با اصرار خواستم که مدیرعاملی استقلال را بپذیرد. انتخاب فتح‌الله‌زاده صورتجلسه و برای وزیر ورزش ارسال شد. پیش از جلسه چند بار با موسوی تماس گرفتم، در ادامه نیز چند بار او تماس گرفت که این بار درگیر باشگاه بودم، نه اینکه موضعی با موسوی داشته باشم. کمی سرماخوردگی داشتم و آنقدر فشار کار زیاد بود که نتوانستیم جواب بدهم. یکی از مسائل، مخالفتم با رفتن تیم به سیرجان بود که دلایل زیادی داشتیم. موسوی یا ندیده بود یا جوابی به تماس‌ها نداد. جلسه ما با فتح‌الله‌زاده در حالی برگزار شد که خود فتح‌الله‌زاده با موسوی جلسه برگزار کرده بود و او نیز نظر مساعدی روی انتخاب فتح‌الله‌زاده داشت.

* فتح الله زاده پذیرفت مدیرعامل شود

دیشب با فتح الله زاده صحبت کردیم و پذیرفت که مدیرعامل شود. صورتجلسه را خدمت وزیر ارسال کردیم و فکر کنم امشب یا فردا حکم مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده امضا شود.

* هیچ حکمی برای مظلومی صادر نکردم

اینکه سرپرست تیم را برداشته باشم، چنین چیزی نیست. احترام هیئت مدیره واجب است، اما انتخاب ارکان باشگاه از اختیارات مدیرعامل است و نیازی به مصوبه هیات مدیره ندارد. با این حال، آقایان هیات مدیره پس از برگزاری مجمع، به این نتیجه رسیدند که رمضانی سرپرست نباشد و مظلومی انتخاب شود. من با هر دوی این بزرگواران صحبت کردم، اما هیچ حکمی صادر نکرده‌ام.

* بیش از 100 میلیارد به باشگاه تزریق کردیم

در مورد اینکه بخشی از بودجه باشگاه پیش خور شده است باید بگویم در زمانی که ما آمده‌ایم، در باشگاه بزرگی مثل استقلال بیش از 100 میلیارد و خرده‌ای به باشگاه آمده است. لوگوی باشگاه را توقیف کرده بودند که مطالباتش را پرداخت کردیم. وضعیت ما در پرداختی‌ها بهتر بوده است.

* مجموعه انقلاب ملک وزارت ورزش است

دو روز پیش با پیمانکار مجموعه انقلاب در دفتر امیرحسین فتحی صحبت کردیم. این زمین مشکل قانونی داشت که باید حل می‌کردیم. ملک برای وزارت ورزش است و برای اینکه با حضور دستگاه‌های دولتی دچار مشکل نشویم، مشکلات را حل کردیم.

در مورد سفر به سیرجان، مخالف بودم، چرا که دو بازیکن ما سرما خورده‌اند. وقتی تیم به شهر خونگرم سیرجان برسد، خیلی‌ها آنجا استقلالی هستند و می‌خواهند با بازیکنان عکس بگیرند، اما اگر خدای ناکرده اتفاقی بیفتد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

* اتفاقی برای بازیکنان بیافتد تیم از هم می پاشد

بازیکنان ما کرونا ندارند، اما حرفم این است که وقتی دانشگاه‌ها بسته شده است، چه اصراری است که بازی کنیم. دو بازیکن ما که سرما خورده‌اند، سرمایه اجتماعی - فرهنگی جامعه هستند و اگر خدای ناکرده اتفاقی برای‌شان بیافتد، تیم از هم می‌پاشد.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

آخرین تحولات مدیریتی باشگاه استقلال/ عبدالرضا موسوی استعفا داد؛ علی فتح الله زاده در آستانه مدیرعاملی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار