اکبرکارگرجم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیمی که یکبار از انتهای جدول به صدر رسید، حتما می‌تواند از رده سوم هم به صدر برسد.

       

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط این تیم در جدول رده بندی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

بازی های پر تعداد، بازیکنان استقلال را کاملا خسته کرده است

بازیهای فشرده و سفرهای پر تعداد استقلال را کاملا خسته کرده و کمبود بازیکن در ماه های گذشته هم مزیدی بر علت شد تا میزان این خستگی بیشتر شود. خستگی در ساق بازیکنان استقلال مقابل ذوب آهن کاملا مشهود بود. به خصوص در دقایقی از بازی که برخی از بچه ها میزان دوندگی و جنگندگی شان پایین آمده بود. استقلال در روزهایی که باید بازی را بین بازیکنان زیادی تقسیم می کرد به اندازه کافی بازیکن نداشت و یکسری بازیکن در همه بازیهای فشرده به میدان رفتند. شاید اگر در نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان بیشتری جذب می شدند الان شرایط بهتر بود.

فاصله امتیازی تا صدر جدول غیر قابل جبران نیست

فاصله امتیازی تا صدر جدول نسبتا زیاد است اما این فاصله غیر قابل جبران نیست. هنوز بازیهای زیادی تا پایان فصل باقی است و این جدول بالا و پایین زیاد دارد. فقط بچه های ما باید خودشان را باور کنند و بخواهند این فاصله امتیازی را از بین ببرند. این تیم یکبار از انتهای جدول کَند و به صدر جدول رسید و حرف من این است تیمی یکبار از انتهای جدول به صدر رسید، حتما می‌تواند از رده سوم هم به صدر برسد.

تغییرات در خط دفاع استقلال زیاد است

استقلال در خط دفاعی بازیکنان زیادی دارد و تغییرات زیاد از ابتدای فصل تاکنون در این منطقه از زمین باعث شده هماهنگی در حد مطلوب و ایده آل نباشد. اگر می‌بینیم تقریبا در همه بازیها دروازه ما باز می‌شود یکی از عواملش به همین موضوع باز می‌گردد. امیدوارم در این منطقه از زمین بهترین ترکیب به کار گرفته شود تا کمتر به تیم های مقابل اجازه خلق موقعیت بدهیم.

 اخبار باشگاه استقلال

              


 مطالب مرتبط:

حریف زورگویی مسئولین نشدیم/ سفر به سیرجان با خطر کرونا؛ نقص فنی هواپیما استقلال را به تهران برگرداند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار