139308091823457073967854

صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال اعلام کرد تبلیغات برای تیم پرسپولیس امسال از حد خود فراتر رفت است

 

به گزارش استقلال نیوز صمد مرفاوی در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد دیدار روز جمعه استقلال و پرسپولیس گفت: همیشه دربی حساس است و فرقی ندارد که دو تیم شانس قهرمانی داشته باشند یا خیر. البته الان شرایط جدول طوری است که هر تیمی برنده شود شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت و این موضوع بازی را حساس‌تر می‌کند. در مجموع من اعتقاد دارم که شانس هر دو تیم برای برد در این بازی یکسان است.

او ادامه داد: الان برخی می‌گویند پرسپولیس خوب بازی می‌کند و شانس بیشتری از استقلال برای برد در دربی دارد، ولی نظر من این‌طور نیست. من منکر خوب بازی کردن پرسپولیس نیستم، ولی این تیم در بازی با ملوان یا سیاه‌جامگان کجا خوب بازی کرد؟ فکر می‌کنم برخی تبلیغات می‌کنند که پرسپولیس خوب بازی می‌کند. باز هم می‌گویم که استقلال شانس خوبی برای برد در دربی دارد، هر چند که در آخرین بازی مقابل سپاهان خوب بازی نکرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات اخیر پرویز مظلومی که از برخی انتقادهای پیشکسوتان استقلال ابراز ناراحتی کرده بود، اظهار داشت: من انتقاد تخریبی از استقلال نکردم و همه می‌دانند هر وقت حرف می‌زنم سعی می‌کنم واقعیت‌ها را بگویم و از تیمم نیز حمایت کنم. الان هم می‌گویم که دوست دارم تیم محبوبم در دربی برنده شود.

مهاجم پیشین استقلال که سابقه 3 باز گل زدن در دربی را دارد، همچنین خاطر نشان کرد: گل زدن در دربی شیرین است. من سه بار به پرسپولیس گل زدم که هر سه را به وحید قلیچ زدم و هر سه بازی را هم بردیم. در دارایی هم که بازی می‌کردم یک بار با تک گل من پرسپولیس را شکست دادیم.

مرفاوی در مورد قرعه تیم ملی ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 گفت: به‌نظر من قرعه خوبی نصیب تیم ملی شد، چرا که با سه تیم از تیم‌های هم‌گروه‌مان قبلاً بازی کرده‌ایم. از چین و سوریه هم نباید به‌سادگی عبور کنیم، چون آنها هم تیم‌های خوبی هستند که به این مرحله صعود کرده‌اند. ما تیم اول آسیا هستیم، پس باید فرقی نداشته باشد که با چه تیم‌هایی هم‌گروه می‌شویم. باید خودمان را آماده کنیم تا به جام جهانی برویم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار