حسین فرزامی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نقش مربی بدنساز در آمادگی بازیکنان و عدم مصدومیتشان بسیار کلیدی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسین فرزامی پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، درباره وضعیت مدیریت باشگاه استقلال و بحث بدهی های این باشگاه صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

آغاز تمرینات تیم ها و شروع دوباره لیگ نوزدهم؟

با توجه به اینکه بازیکنان نزدیک به سه ماه از شرایط آرمانی به دور بوده اند، نقش مربی بدنساز در ساخته و پرداخته کردن بدن بازیکنان و اینکه آنها دچار مصدومیت نشوند، بسیار تأثیرگذار است. درست است که بازیکنان همگی در خانه و زیر نظر کادر فنی تمرین می کردند اما آمادگی جسمانی با تمرینات پرفشار در زمین به دست می آید، بنابراین باید تمرینات به گونه ای باشد که هم بازیکنان آماده شوند و هم خدای ناکرده دچار مصدومیت نشوند.

* چه راهکاری به کادر فنی می دهید تا بازیکنان به شرایط آرمانی بازگردند؟

سه ماه زمان کمی نبود، کادر فنی می داند که راه سختی در پیش دارد، بنابراین باید برای هر روز یک برنامه تمرینی متنوع داشته باشد تا هم بازیکنان دچار یکنواختی نشده و هم تمرینات شاداب و پرنشاط بتواند شرایط روحی آنها را بالا برده و آنها به مرز آمادگی کامل برسند. مجیدی یکی از مربیانی است که خودش در زمان بازیگری همیشه آمادگی کامل را داشته و همه از او به نیکی یاد کرده و او را بابت حرفه ای بودنش تحسین می کردند. به طور حتم حالا او می تواند با مشورت با دیگر اعضای کادر فنی و خصوصاً مربی بدنساز تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان در نظر گرفته تا آنها بتوانند تا شروع لیگ به آمادگی کامل دست پیدا کنند.

* خطراتی که برای بازیکنان در شروع لیگ به وجود خواهد آمد؟

این روزها همه تیم ها رعایت نکات بهداشتی را انجام می دهند و بر اساس پروتکل های وزارت بهداشت، بازیکنان را آماده تمرین می کنند اما با شروع لیگ برخوردها زیاد خواهد بود و هر لحظه احتمال اینکه بازیکنی خدای ناکرده دچار ویروس کرونا شود، وجود دارد. کاش می شد بازی ها به صورت متمرکز انجام شود تا تیم ها نخواهند برای این ۹ هفته باقیمانده مرتب از این شهر به آن شهر بروند. این ۹ هفته باقیمانده و بازی های حذفی هزینه های زیادی برای تیم ها خواهد داشت. شرایط پرواز، هزینه های هتل که هر بازیکنی در یک اتاق باید باشد می تواند به ضرر تیم ها باشد اما اگر مسابقات در یک شهر برگزار می شد، می توانستیم هم از هزینه ها کم کنیم و هم بیش از اندازه نگران بازیکنان نباشیم اما در هر صورت همه باید مراقب باشند تا خدای ناکرده هیچکس به این ویروس کشنده مبتلا نشود.

* شرایط جام حذفی؟

تیم های باقیمانده در کمترین زمان می توانند به فینال رسیده و قهرمان شوند. استقلال دو بازی تا قهرمانی فاصله دارد، با توجه به اینکه شرایط لیگ برای آبی پوشان سخت شده، مجیدی می تواند با یک برنامه ریزی دقیق از این دو بازی به سلامت عبور کرده و جام قهرمانی را در دست بگیرد.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

حسین فرزامی: مطمئناً سعادتمند هم نمی‌تواند در این برهه موفق شود؛ مشکلات مالی کمر استقلال را خواهد شکست

حسین فرزامی: وزیر مقصر شرایط امروز استقلال است؛ تا سلطانی فر هست مشکل مالی برای پرسپولیس معنی ندارد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار