بهزاد غلامپور

مربی دروازبان های استقلال گفت: داور آنقدر به صحنه اخراج کریمی نزدیک بود که نتوانست درست تشخیص بدهد، اگر فاصله داور با بازیکن قانونی بود، او شیطنت بازیکن فولاد را می‌دید و شاید حتی به بازیکن حریف کارت زرد هم می‌داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد و حواشی رخ‌داده بعد از این مسابقه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان؟

شرایط تیم ما خوب است، البته اگر داوران اجازه بدهند! متأسفانه از ابتدای فصل به استقلال حمله کردند و از زمانی که استراماچونی به این تیم آمد، همه به دنبال زدن استقلال هستند. ما یک تیم جوان داریم، اما تنها هستیم و فقط هواداران تیم از ما حمایت می‌کنند. این شکست مقابل فولاد باعث شد اتحاد ما بیشتر شود و بازیکنان بیشتر با هم رفاقت کنند. چیزی که من متوجه شدم این است، خیلی‌ها دوست ندارند استقلال پا بگیرد و از بالا تا پائین این تیم را می‌زنند. یک زمان با افرادی از بالا و یک زمان هم با داوری‌ها و مسائل مختلف، استقلال را زمین می‌زنند. شما به داوری بازی با فولاد نگاه کنید که سیدعلی چگونه برای تیم حریف مدارا می‌کرد و به هنگام حملات ما، بازی را نگه می‌داشت. فقط این را بگویم که خیلی‌ها با استقلال بد هستند. یکسری از مدیران عامل چشم ندارند استقلال را ببینند! ما تمرینات خوبی انجام داده بودیم و آماده مسابقه با فولاد شدیم، جالب است حریف گرما شدیم اما حریف داور نه. تمامی صحنه‌های 50-50 به سود فولاد زده شد و انصافاً داوری در روند کلی بازی تأثیرگذار بود.

* صحنه اخراج علی کریمی؟

داور آنقدر به این صحنه نزدیک بود که نتوانست درست تشخیص بدهد. اگر فاصله داور با بازیکن قانونی بود، او شیطنت بازیکن فولاد را می‌دید و شاید حتی به بازیکن حریف کارت زرد هم می‌داد. در هر صورت این بازی تمام شده و ما از استقلال دفاع می‌کنم. متأسفانه شرایط به شکلی است که با کوچکترین فرصتی برای سنگ انداختن مقابل تیم ما استفاده می‌کنند و شما مطمئن باشید اگر داور در این بازی حق را به حقدار می‌داد، استقلال بازنده زمین نبود اما سر ما را  در اهواز قطع کردند.

* کادرفنی چه برنامه‌ای برای آماده‌سازی این تیم برای دیدار با سایپا دارد؟

ما امروز تمرین داریم و دو روز پیش هم ریکاوری کردیم. بازیکنان هم همدل شدند که سایپا را شکست دهند البته اگر عده‌ای از آقایان بگذارند. 

* به توجه به باخت مقابل فولاد قهرمانی برای استقلال تمام شده است؟

ما هم در مسابقات جام حذفی هستیم هم در لیگ قهرمانان، تمام هم و غم خود را می‌گذاریم در لیگ برتر سهمیه بگیریم، می‌خواهیم این چند بازی را هم به خاطر هواداران بازی کنیم و درست است که هواداران پیش ما نیستند، اما به دعای آنها نیاز داریم. 

اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ بریدن سر استقلال با هدف پوکر فساد؛ فاصله جدولی به سبک بابا مسعود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار