اصغر حاجیلو

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: امروز بعد از 48 سال زحمت برای استقلال مزدم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتم.

 

 

 به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو مدیر آکادمی باشگاه استقلال در گفتوگو با فارس، درباره بازداشت امروزش که گفته می‌شود به دلیل شکایت جواد نکونام این اتفاق افتاده، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

    

بازداشت امروز به دلیل شکایت جواد نکونام؟

 

امروز به خاطر شکایت جواد نکونام احضار شدم تا برای ادای توضیحات به دادسرا بروم. امروز به محض این که با من تماس گرفتند خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سریعا به دادسرا رساندم و در نامه‌ای که برایم صادر شده بود، نوشته بودند تحت‌الحفظ به کلانتری منتقل شود. وقتی این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدم، یک آن فکر کردم بابک زنجانی هستم! برای اولین بار در عمرم با دستبند پایم به کلانتری باز شد و بعد از کلی دوندگی و واخواهی، قاضی حرف‌هایم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شنید و من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تبرئه کرد. سپس دستبندم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کردند، قطعا از وکیل جواد نکونام شکایت می‌کنم. وکیل نکونام با دادن آدرس اشتباه به دادگاه باعث شده تا نامه احضار به دست من نرسد و به همین دلیل دادگاه علیه من حکم غیابی داده است. امروز بعد از 48 سال زحمت برای استقلال مزدم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتم. در این همه مدت بدون پول و چشمداشت برای استقلال کار کرده‌ام، اما امروز قداستم شکسته شد. به جرم طرفداری از استقلال دستانم دستبند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لمس کردند؛ چراکه مصاحبه کردم و گفتم آقای نکونام به خاطر شرایط استقلال به AFC شکایت نکن، البته مصاحبه مربوط به خیلی وقت پیش است و یادم نمی‌آید. اما من هیچ وقت به کسی تهمت نزدم، اگر انتقادی به جوانترها داشته‌ام به چشم پدری و به هم‌سن و سال‌های خود انتقاد کرده‌ام به چشم برادری بوده است. از جواد نکونام که حتماً خاطرش هست زمانی که 18 ساله بود و در تیم امید حضور داشت و من دستیار درخشان در آن تیم بودم، توقع شکایت نداشتم. او حتماً یادش هست که در آن سن و سال لباس‌هایش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نایلون قرار می‌داد و در سر تمرین حاضر می‌شد البته اشکالی ندارد چون من با شرایط سخت‌تر از او فوتبال بازی می‌کردم، ولی من هنوز من همان جواد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با همان شکل یادم هست. همین حالا خیلی حرف‌ها دارم و خیلی حرف‌ها بلدم که بگویم، اما دوست ندارم مسائل ما خارج از فوتبال حل و فصل شود.

* از اتفاق رخ‌داده ناراحت هستید؟

من زور جواد نکونام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارم و به صراحت می‌گویم وقتی امروز پرسیدم شاکی کجاست، گفتند شاکی پولدار است وکیل گرفته، اما من پول و زور ندارم و ماشین پورشه هم زیر پایم هم نیست. شماره حسابم مشخص است که دارایی‌ام چقدر است.

* مصاحبه‌ای علیه نکونام؟

آن زمان از باشگاه با من تماس گرفتند که نکونام علیه باشگاه صحبت کرده و از من خواستند که مصاحبه کنم. من هم در دفاع از باشگاه مصاحبه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادم.

* آیا امروز از سمت استقلالی‌ها تماسی با او گرفته شد یا خیر؟

آقای سعادتمند با من تماس گرفت و همچنین امیر قلعه‌نویی کسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دادسرا فرستاده بود که اگر نیازمند وثیقه هستم برایم تهیه کنند. این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم اضافه کنم که برخی رسانه‌ها نوشتند که بازداشت من ربطی به شکایت نکونام ندارد که این کمال بی‌انصافی است. بنده نه پرونده کیفری دارم و نه چک برگشتی. نه تهیه کننده سینمایی بوده‌ام که فیلم مطرب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ساخته باشم و بخواهم جواب پس بدهم. از کلانتری به برادرم زنگ زدم تا پیگیر کارم شود. تأکید می‌کنم بازداشت بنده به خاطر شکایت نکونام بود. او زورش خیلی زیاد است، وضع مالی‌اش هم خیلی خوب است که البته قسمتش این بوده. اینها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گویم که جواد نکونام جایی نگوید بازداشت حاجیلو ربطی به من ندارد و اگر او خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استقلالی می‌داند، پس حتماً من 48 سال در جایی جز استقلال خدمت کرده‌ام.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار