احمد سعادتمند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: داور مسابقه اگر کمی مماشات می کرد مطمئنا با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج می شدیم ولی با تمام اتفاقات همچنان از کادرفنی و بازیکنان حمایت خواهیم کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال که در تمرین امروز استقلال شرکت کرده بود خطاب به بازیکنان صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

 * مجموعه استقلال یک تیم هستیم و سوار یک کشتی شده‌ایم

خیلی دوست ندارم سر تمرین بیایم یا وارد رختکن شوم تا وقت کادر فنی و شما را برای تمرین بگیریم، اما واجب بود که خدمت شما می‌رسیدم. اصل قضیه این است که ما کنار شما هستیم. همه یک تیم هستیم و سوار یک کشتی شده‌ایم. اگر مشکلی پیش آمد، با هم باید حل کنیم.

* داور مماشات می‌کرد، با سه امتیاز از زمین بیرون می‌آمدیم

اگر به اهواز آمدم، خواستم کنار شما باشیم. ما در قسمت VIP ورزشگاه زیر کولر بودیم، اما شما در گرمای هوا تلاش می‌کردید. همه ما می‌دانیم چه اتفاقاتی افتاد و اگر داور مماشات می‌کرد، قطعا با سه امتیاز از زمین بیرون می‌آمدیم. نمی‌خواهم به آن بازی اشاره کنم، اما یک جمله کوچک می‌گویم؛ همه حرفه‌ای و لایق بازی کردن در بهترین تیم‌های دنیا هستید. بازیکن حرفه‌ای تلاشش این است که در کمال خونسردی بهترین شرایط فنی‌اش را ارائه کند. رشته اول خودم بوکس بود و زمانی عصبانی می‌شدیم، بیشتر مشت می‌خوردیم و سعی نمی‌کردیم مقابل مشت‌های حریف خونسردی‌مان را حفظ کرده و جا خالی بدهیم.

* با قدرت از کادر فنی و بازیکنان حمایت خواهیم کرد

تعداد آسیب‌دیده‌های ما زیاد است و بازیکنانی که به حق یا ناحق کارت زرد گرفته‌اند، بیشتر هستند و می‌خواهم در کمال آرامش با قدرت همه توان‌تان را بگذارید تا نتیجه بگیرید. ما به عنوان تیم مدیریتی در کنار فرهاد مجیدی و کادر فنی و در کنار شما هستیم تا مشکلی نداشته باشید. از برخی از دوستان عذرخواهی می‌کنم که مشکلی در پرداختی دوم پیش آمد. ذی‌حساب کارگزار سفر برون‌مرزی داشت و برای امضای چک به مشکل خوردیم. کارگزار گفت که آیا این همه برای‌تان پرداختی مهم است که گفتیم بله مهم است و به همین دلیل تا یکی دو روز دیگر پرداختی خواهیم داشت. در ادامه کار، نگران مسائل پشتیبانی، تدارکاتی و حتی قراردادی‌ خود نباشید و با قدرت نیز از کادر فنی و شما حمایت خواهیم کرد.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اعتراض سعادتمند به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در پرواز اهواز/ بلیت‌های خریداری شده ما را فروخته اند!

احمد سعادتمند: روزانه مبلغ 40 میلیون از برند باشگاه سود می برند؛ نمی خواهند استقلال نفس بکشد

احمد سعادتمند: مطالبات شیخ و میلیچ را کامل پرداخت کردیم؛ چیزی جز قهرمانی از استقلال نمی‌ خواهم!

پیام احمد سعادتمند در آستانه نهمین سالگرد درگذشت اسطوره/ حجازی بودن و حجازی ماندن آسان نبود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار