امیر حسین صادقی

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با شرایط فعلی می تواند قهرمان جام حذفی شده و به لیگ قهرمانان صعود کند اما دیگر قهرمانی لیگ برتر برای این تیم تمام شده است.

        

 به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال  در گفت‌وگو با تسنیم در مورد بحث ناراحتی هواداران و پیشکسوتان از وضعیت باشگاه استقلال با هدایت فرهاد مجیدی،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* مدیرعامل استقلال باید وارد گود شود و حاشیه‌ها را جمع کند

در حال حاضر مدیرعامل استقلال باید وارد گود شود و حاشیه‌ها را جمع کند. من نمی‌دانم صحبت‌های مجیدی درست است یا نادرست، به هر حال او یکسری اطلاعات دارد که خودش می‌تواند در این خصوص صحبت کند، ولی مسئله مهم این است که مدیرعامل باشگاه در این شرایط باید حاشیه‌ها را جمع کند.

 * متاسفانه آرامش از استقلال دور شده است

برخی بیرون از تیم به استقلال فشار می‌آورند و مصاحبه‌هایی انجام می‌دهند که تیم را به حاشیه می‌برد. از طرفی سعادتمند هم هر چند روز یک‌بار به دادگاه می‌رود و متاسفانه آرامش از استقلال دور شده است. در این وضعیت مدیرعامل باید به تیم آرامش بدهد.

 * اگر سابقه مربیگری داشتم، در مورد مجیدی حرف می‌زدم

من نمی‌توانم از مجیدی انتقاد کنم، چون مربی نیستم و مدرک مربیگری ندارم. اگر سابقه مربیگری داشتم، در مورد مجیدی حرف می‌زدم. الان فقط به عنوان یک هوادار و بازیکن سابق استقلال صحبت می‌کنم و جایگاه من طوری نیست که در مورد سرمربی صحبت کنم.

* استقلال می تواند قهرمان جام حذفی شود

استقلال در حال حاضر شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد و در جام حذفی هم می‌تواند قهرمان شود. استقلال در لیگ برتر بازی رودررو هم با رقیبانش دارد و امیدوارم در ادامه بازی‌ها اتفاقات خوبی برای این تیم رقم بخورد.

* برای پایان حاشیه ها مدیر استقلال از پیشکسوتان استفاده کند

نمی‌دانم چرا مدیرعامل باشگاه در شرایط سخت از پیشکسوتان باشگاه استفاده نمی‌کند تا مشکلات و بحران کمتر شود. استقلال اگر زمان را از دست بدهد، قطعا با مشکل مواجه خواهد شد، این تیم در 6،7 سال اخیر بابت قهرمان نشدن در لیگ برتر ضرر کرده و هواداران این تیم هم زیاد نشده است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

        


 مطالب مرتبط:

امیرحسین صادقی: با تفنگ سامچه ای به جنگ می رویم؛ مدیر استقلال باید یکی مثل فتح الله زاده باشد

امیرحسین صادقی: مشاوران وزیر چیزی از فوتبال نمی‌فهمند؛ مشکل استقلال فنی نیست

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار