اکبر کارگرجم

پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال گفت: استقلال حتی یک جلسه تمرین کامل نداشت اما مقابل تراکتور به مراتب بهتر بود و به دلیل بدشانسی در این مسابقه به پیروزی نرسید.

       

 به گزارش استقلال نیوز، اکبر کارگرجم پیشکسوت تاج و باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در خصوص تساوی استقلال مقابل تراکتور، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

به این تیم استقلال احترام می‌گذارم

استقلال روزهای سخت و پر از حاشیه‌ای را سپری کرد. آنها برای بازی با تراکتور حتی یک جلسه تمرین با تیم کامل هم نداشتند و مشکلاتی را از سر گذراندند که هر یک از آنها می‌تواند یک تیم را از پا در آورد. با این وجود بچه های ما مقابل تراکتور خوب بودند و حق آنها پیروزی بود. من به شخصه به این تیم احترام می‌گذارم. در دقایقی از بازی برتری کاملا با استقلال بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه تراکتور خلق شد و حتی یکبار هم دیرک دروازه به کمک آنها آمد. به این اضافه کنید که تیم ما در طول بازی اجازه خلق موقعیت را به تراکتوری‌ها نداد که این هم اتفاق خوبی بود.

* استقلال هفته‌های پیش شانس قهرمانی را از دست داده بود

واقعیت این است که در هفته‌های پیش هم تیم ما شانس قهرمانی را از دست داده بود. اما امروزی که در آن هستیم هنوز برای سهمیه آسیا شانس دارد. موفقیت و قهرمانی برای این تیم امروز دست یافتن به سهمیه آسیا است و بازیکنان و اعضای کادر فنی ما باید تا آخرین لحظه برای آن تلاش کنند. آنهایی که امروز به عنوان مربی و بازیکن در این تیم مسئولیت دارند باید بدانند دل ۳۰ میلیون هوادار برای آن می‌تپد و باید برای سربلندی آن تا آخرین لحظه تلاش کنند. نا امیدی و دست کشیدن از تلاش در قاموس استقلال نیست.

هنوز دو جام دیگر پیش روی استقلال قرار دارد

شاید قهرمانی در لیگ برتر از دست ما رفته باشد، اما هنوز دو جام دیگر پیش روی ما قرار دارد و باید برای به دست آوردن آنها نهایت تلاش خود را به خرج دهیم. تیم ما اگر در لیگ برتر نتایج بهتری بگیرد و روحیه و انگیزه به بازیکنان بازگردد، می‌توانند قهرمان جام حذفی شوند تا هم یک جام بگیرند و هم از این طریق سهمیه آسیا را کسب کنند. ضمن این که موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌تواند در دسترس تیم ما قرار داشته باشد، منوط به این که روحیه به این تیم بازگردد.

اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ با غیرت اما بدشانس مقابل تراکتور؛ جورچین پوکر فساد جور شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار