سیدعلی موسوی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اهمیت سه امتیاز بازی با پارس جم زمانی برای استقلال مشخص می‌شود که بتواند مقابل سپاهان و شهرخودرو به برتری برسد و سهمیه را بگیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدعلی موسوی پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفتوگو با فارس، درباره ارزیابی اش از برتری تیم فوتبال استقلال تهران مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست و ششم لیگ برتر، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

* برتری استقلال مقابل پارس جنوبی جم؟

استقلال نسبت به دیدارهای قبلی بازی بهتری انجام داد و موقعیت های بیشتری را هم ایجاد کرد. با توجه به گرمای هوا توانست نتیجه خوبی از پارس جنوبی بگیرد و به رتبه دوم جدول برسد. البته سه امتیاز این بازی زمانی مهم می شود که این تیم بتواند مقابل سپاهان و شهرخودرو که رقیبان اصلی اش در راه کسب سهمیه آسیا هستند، هم به برتری برسد و این سهمیه را به دست بیاورد.

* به نظر می رسید بازیکنان استقلال در اواخر بازی از لحاظ بدنی دچار تحلیل شدند؟

این موضوع کاملا طبیعی است. بازی در گرمای جم بسیار سخت است و بازیکنان کار راحتی ندارند. از طرفی کرونا شرایطی را برای تمام تیم ها ایجاد کرده که لیگ برتر شبیه دیدارهای محلات شده. تمام بازیکنان از لحاظ بدنی مشکل دارند زیرا نتوانسته اند بدنسازی مناسبی انجام بدهند. بازی ها هم بدون تماشاگر برگزار می شود که هیچ جذابیتی ندارد. در این وضعیت تیم ها فقط برای معرفی قهرمان، تیم های صعودکننده به لیگ قهرمانان و تیم های سقوط کننده بازی می کنند؛ بدون اینکه هدف و جذابیت خاصی وجود داشته باشد.

* شانس استقلال برای کسب سهمیه آسیا با توجه به صعود این تیم به رتبه دوم جدول؟

دو دیدار آینده اهمیت فوق العاده زیادی دارد و نتیجه گیری در آنها کسب سهمیه را قطعی می کند. به همین دلیل باید بازیکنان از حالا به بعد تمام تمرکز خود را روی دیدار با سپاهان و شهرخودرو بگذارند. استقلال فصل سختی را تجربه کرد و با صعود به لیگ قهرمانان آسیا می تواند تا حدی تلخی های این فصل را از یاد ببرد.

* انتقادهایی که در هفته های اخیر علیه فرهاد مجیدی مطرح شده است؟

مجیدی به حواشی عادت دارد زیرا در طول دوران بازیگری و البته مربیگری اش فشار زیادی را حس کرده است. اکنون استقلال در مقطع حساسی قرار گرفته و فرهاد هم باید بدون توجه به این فشارها و حواشی به کار خودش برسد. همه باید قبول کنیم با وضعیت مالی و امکانات ضعیف تیم های ایرانی، مربی خارجی به ایران نمی آید. به همین دلیل باید به داشته های خودمان بیشتر اعتماد کنیم. اکنون هم بهتر است فشار کمتری به مجیدی تحمیل شود تا بتواند به قولی که به هواداران برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داده، عمل کند. اگر این شرایط محقق شود بی شک مجیدی برای فصل آینده با تمرکز بیشتری کار خواهد کرد.

اخبار استقلال

      


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ استقلال در گرمای جنوب به رده دوم رسید؛ آبی‌ها در جم به سهمیه امیدوار شدند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار