علی لطیفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پیشکسوتان باید از مجیدی حمایت کنند زیرا فرهاد هنوز تازه در ابتدای دوران مربیگری قرار دارد و به نوعی در عرصه حرفه ای نوجوان است.

 به گزارش استقلال نیوز، علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در خصوص شرایط استقلال با هدایت فرهاد مجیدی و عملکردآبی پوشان در هفته های اخیر، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

 * تیم مجیدی گاهی منطقی و گاهی ضعیف است

شرایط استقلال دقیقا از زمان آمدن فرهاد مجیدی تا به امروز مثل بازی با پارس جنوبی بود. این بازی را می‌توان با کل بازی‌هایی که فرهاد سرمربی بوده مقایسه کرد، تیم در پاره‌ای از مواقع فوق‌العاده بود و در برخی مواقع ضعیف و حالتی سینوسی داشت. استقلال در 75 دقیقه منطقی‌ترین بازی فصل خود را انجام داد.

* بازی با پارس جنوبی منطقی‌ترین بازی تیم فرهاد بود

بازی با پارس بازی سختی بود، چون فشار فوق‌العاده روی فرهاد و بازیکنان بود و شرایط آب و هوایی هم خاص بود اما اگر نگوییم این بازی بهترین بازی استقلال از زمان مربیگری فرهاد بود، باید بگوییم منطقی‌ترین بازی تیم فرهاد بود. در این بازی اگر 10،15 دقیقه را قلم بگیریم، استقلال منطقی بود و فقط 5 دقیقه قبل از پنالتی و 5 دقیقه بعد از پنالتی تیم از هم پاشیده شده بود و به حریف خیلی موقعیت داده شد، البته  تیمی که قرار است یکی از 4 تیم برتر باشد و در جام حذفی هم قهرمان باشد نباید اینگونه باشد.

 * فرهاد باید بداند تیمش هنوز مشکل ساختار دفاعی دارد

در بازی با پارس حق استقلال برد بود و تبریک میگم اما فرهاد باید بداند تیمش هنوز مشکل ساختار دفاعی دارد.

 * حمایت از استراماچونی فشار را به مجیدی وارد میکند 

در این شرایط بیشتر از هرکسی فشار روی فرهاد مجیدی وارد می‌شود و اعتماد به نفس از او گرفته می‌شود. من خودم طرفدار استراماچونی هستم اما به هر دلیلی او الان نیست و سرمربی تیم فرهاد مجیدی است. هواداران قطعا تیم‌شان را دوست دارند ولی با این شرایط ناخواسته به تیم ضربه می‌خورد. باید الان حمایت شود تا کادر فنی و تیم تمرکز داشته باشند. اگر آرامش از تیم گرفته شود استقلال و خود هواداران ضرر می‌کنند.

  * مجیدی در مربیگری یک نوجوان حساب می‌شود

مجیدی تازه مربیگری را تازه آغاز کرده است و در مربیگری یک نوجوان حساب می‌شود، بنابراین باید این شخص را حمایت کنیم. اگر هواداران استراماچونی را می‌خواهند باید اجازه بدهند تا آخر فصل فرهاد کارش را ادامه دهد ولی الان دور از عقلانیت است که بخواهیم فرهاد را تضعیف کنیم. الان باید همه مخالفان و موافقان دست به دست هم دهیم تا استقلال رشد کند.

 * پیشکسوتان باید از فرهاد مجیدی حمایت کنند

از پیشکسوتان استقلال که تاثیرگذار هستند و می‌توانند در آرامش استقلال دخیل باشند، خواهش می‌کنم از تیم حمایت کنند. پیشکسوتان باید از فرهاد مجیدی حمایت کنند. فرهاد مجیدی در پیچ مهم و حیاتی در عرصه مربیگری است اگر او بتواند با موفقیت این دوره را بگذراند، آینده مربیگری او ساخته خواهد شد ولی اگر آسیب ببیند دیگر نمی‌توانیم روی فرهاد حساب کنیم و یک سرمایه سوزی بزرگ دیگر در استقلال رخ داده است.

اخبار استقلال ایران

 


مطالب مرتبط:

عباس سرخاب: استقلال پُرافتخارترین تیم ایران در آسیا است؛ دیاباته یک مهاجم تمام حرفه ای است

  

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار