دیدار شهرخودرو و استقلال

نیمه نخست دیدار تیم‌های شهر خودرو مشهد و استقلال ایران با شکست آبی پوشان به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های شهرخودرو مشهد و استقلال ایران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فصل 1398/99 از ساعت 20:00 امشب(پنجشنبه 16 مرداد 99) در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا (ع) مشهد با قضاوت سید وحید کاظمی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با شکست شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

تک گل این نیمه را حسین مهربان در دقیقه 35 به ثمر رساند.

ترکیب شهرخودرو: سید مهدی رحمتی، محمد آقاجانپور، امید منصوری، حسین مرادمند، علی نعمتی، محمدرضا خلعتبری، اکبر صادقی, میلاد سرلک، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی‌، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ و مهدی قائدی.

دقیقه 11: استقلال توسط هرویه میلیچ صاحب یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه شد. میلیچ در این صحنه پشت توپ ایستاد و شوتش به تیرک افقی دروازه سیدمهدی رحمتی برخورد کرد.

دقیقه 16: در حالی که بازیکنان شهر خودرو دقایقی فشار را روی دروازه استقلال زیاد کرده بودند, از سمت راست صاحب یک موقعیت شدند، ولی شوت بازیکن شهر خودرو را سیدحسین حسینی دفع کرد. در برگشت شوت فنی امین قاسمی‌نژاد با فاصله کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 22: حرکت زیبای آقاجانپور در سمت راست و ارسال او به سمت دروازه استقلال خطر‌ساز شد، اما حسینی در دو مرحله توپ ارسالی این بازیکن را دفع کرد.

دقیقه 25: ضربه کرنر استقلال توسط میلیچ روی تیر دو دروازه شهر خودرو ارسال شد و ضربه سر علی کریمی در آستانه گل شدن بود که این ضربه توسط آقاجانپور روی خط دروازه تیم میزبان دفع شد.

دقیقه 35: حسین مهربان با حرکت یک و دو با محمدرضا خلعتبری, در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت عالی شد و با یک شوت محکم, موفق به باز کردن قفل دروازه حسینی شد.

دقیقه 40: محمد قاضی روی سانتر از جناح چپ صاحب یک موقعیت نصفه و نیمه شد، ولی به دنبال برخورد با بازیکن استقلال به زمین افتاد. این صحنه با اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم میزبان همراه شد که اعتقاد به پنالتی داشتند. در ادامه داور برای اعتراضات شدید سهراب بختیاری‌زاده به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه 4+45: سوت پایان دیدار با شکست آبی پوشان.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

 

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ نامجو مطلق: امیدوارم فردا شاهد جدال شرافتمندانه باشیم

داوران هفته بیست و هشتم لیگ برتر 98/99 مشخص شدند؛ داور قائمشهری قاضی دیدار شهرخودرو و استقلال!

 

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ استقلال ده نفره سپاهان را به زانو در آورد؛ شاهکار فرهاد و بازگشت شکوهمند دانشگر..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار