سوت های جهت دار داوران

خطای وحشتناک مهاجم سپاهان در بازی شب گذشته مقابل استقلال توسط داور نادیده گرفته شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در هفته های اخیر و مخصوصا در بازی های استقلال، به وضوح مشاهده شده که داوران در دادن کارت به بازیکنان تیم مقابل استقلال مماشات کرده و در بسیاری از موارد با ملایمت رفتار می کنند که این موضوع بسیار عجیب و قابل تامل است.

خطای استنلی روی دانشگر

به عنوان مثال در دیدار شب گذشته استقلال مقابل سپاهان کی روش استنلی در دقیقه 40 با استوک به ساق پای محمد دانشگر ضربه وحشتناکی وارد کرد که اگر شانس با مدافع آبی ها یار نبود امکان شکستن ساق پای او بسیار محتمل بود اما داور مسابقه که در فاصله ای نزدیک با صحنه خطا قرار داشت در کمال تعجب این خطای خشن و غیر ورزشی را تنها با کارت زرد جریمه کرد.

این در حالی است که اگر چنین خطایی مثلا در لیگ برتر انگلیس رخ می داد علاوه بر کارت قرمز مستقیم، سازمان لیگ برای بازیکن خاطی حداقل 3 جلسه محرومیت نیز در نظر می گرفت.

 

وضعیت پای دانشگر

عکسی که باشگاه استقلال بعد از پایان بازی مقابل سپاهان از وضعیت وخیم وارده به پای محمد دانشگر منتشر کرد از شدت ضربه وارده به پای او و تصمیم اشتباه داور که متاسفانه در موارد اینچنینی جرات و شهامت تصمیم گیری درست را ندارد حکایت دارد.

 

خطای خشن خلعتبری روی قائدی

 

البته این اولین بار در هفته های اخیر نیست که اینگونه خطاهای شدید و غیر ورزشی بازیکنان تیم مقابل استقلال از سوی داوران نادیده گرفته و یا با مماشات با آن رفتار می شود. در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر در مشهد، تکل از پشت محمدرضا خلعتبری که فقط به قصد زدن پای مهدی قائدی صوت گرفت، در کمال تعجب تنها با کارت زرد داور جریمه شد تا هم شهر خودرو ده نفره نشود و هم اینکه استقلال پیروزی محتمل در دقایق باقیمانده از بازی و بدست آوردن 3 امتیاز حساس بازی محروم شود.

اخراج کریمی مقابل فولاد

اخراج کریمی مقابل فولاد

اخراج سختگیرانه و غیر قابل باور علی کریمی در دقیقه 45 بازی مقابل فولاد خوزستان که باعث باخت استقلال شد و همچنین اخراج سختگیرانه آرش رضاوند در دقیقه 44 دیدار هفته بیست و هفتم مقابل سپاهان که البته آبی ها این دیدار فینال گونه را با غیرت بازیکنان و تیزهوشی کادرفنی با پیروزی به نفع خود به پایان رساند از مواردی هستند که باعث ایجاد شائبه برای هوادران در نحوه نصمیم گیری های داوران به ضرر استقلال می شود.

امید است کمیته داوران به داوران خود آموزش دهد که قضاوت در زمین فوتبال باید با شرف و وجدان انجام گیرد نه علایق رنگی و غش کردن به سمت تیمی خاص!

 

اخبار استقلال

 

 


مرحله 1/4 جام حذفی/ دبل شیرین فرهاد مقابل امیرخان؛ صعود بزرگ استقلال در غیاب ستاره‌ها

دیدگاه‌ها  
Javan
0 #1 Javan 1399-05-22 00:24
آقا مهدی احمدی عزیز ،
کجای کاری برادر، شما در این چند سال متوجه نشده ای که مهمترین و عمده ترین دلیل 4 قهرمانی لنگ و سد کردن راه قهرمانی استقلال در این 7 سال بخصوص در 4 سال اخیر ، تربیت و پرورش همین داوران لنگی توسط مافیای لنگ بوده است ، درست است که نفوذیها و گمارده شدگان وزیر لنگی در هیئت مدیره استقلال در چند سال اخیر ، هر بار استقلال را شخم زده اند و بهترین مربی و بازیکنانش را فراری داده اند و هزار و یک کار دیگه که فدراسیون و اجزایش علیه استقلال کرده اند تا ضعیف شود اما هر بار استقلال بپا خاسته و در نیم فصل هی دوم بهترین تیم بوده ولی همین داورها با مردود اعلام کردن گلهایش یا نگرفتن پنالتی هایش یا گذشتن از خطاهای شدید حریف یا دادن پنالتی به حریفهایش ،جلوی قهرمانی استقلال را گرفته اند ، و دقیقا در مقابل همین داورها بوده و هستند که در هر بازی که لنگ داشته می باخته به دادش رسیدند و با پنالتی گرفتن یا قبول کردن گلهای خطا یا آفساید ، او را از شکست نجات داده اند یا اگر مساوی بوده ، به او پیروزی هدیه کرده اند، نمونه آنها برادران حیدری ، سید علی و ......... انگار شرایط گزینش داوران این است که از 10 تا 100 درصد لنگی یا ضد استقلالی باشند.و جانگداز تر این که اکثر قریب به اتفاق داورانی که بازنشسته اند و داوریها را در رسانه ها تحلیل میکنند هم از همین قماش هستند که نمونه فاجعه آمیز آن مسعود مرادی و سعید مظفری زاده و خسروی می باشند .
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار