فرهاد مجیدی

پس از شکست استقلال مقابل تراکتور هیچ کدام از اعضای کادرفنی پاسخگوی هواداران استقلال و اهالی رسانه نشدند. 

 

به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران همچون هفته های گذشته پاسخگوی خبرنگاران و هواداران فوتبال نشد و در اقدامی عجیب از حضور دستیارانش در کنفرانس خبری نیز جلوگیری کرد.

اینکه شکست استقلال با حواشی پیش آمده در هفته گذشته برای کادرفنی استقلال سخت و غیرقابل تحمل بود شکی نیست اما بزرگترین دلیل حرفه ای نبودن و پخته نبودن سرمربی استقلال همین رفتارهای دور از انتظار است.

قرار نیست پس از این بازی تمام کاسه و کوزه های شکست را بر سر سرمربی شکسته و خود را آرام کنیم اما واقعیت ماجرا این است که فرهاد مجیدی با وجود تمامی محبوبیتی که در بین هواداران دارد برای نیمکت استقلال آن پختگی کافی را ندارد.

کادرفنی باید پاسخگوی هوادار باشد و با اعلام دلایل شکست هوادار را آگاه کند اما در قانون سرمربی فعلی چیزی به عنوان پاسخگویی وجود ندارد و فرهاد مجیدی بیشتر فضای مجازی و صفحه شخصی را برای اطلاع رسانی در نظر می گیرد.

امروز استقلال باخت آن هم در روزی که شایسته شکست نبود و تیم حریف با یک بازی کثیف و دور از اخلاق ورزشی سه امتیاز بازی را کسب و جام قهرمانی را بالای سر برد اما تمامی مسئولیت این شکست با سرمربی استقلال است.

نکته تلخ ماجرا این است که بحث مذاکره سعادتمند با استراماچونی اگر حقیقت هم داشت بهتر بود سرمربی استقلال کمی سکوت اختیار می کرد تا بازی فینال به پایان برسد اما متاسفانه کادرفنی فعلی نشان داد زمان سکوت را هیچگاه بلد نبود. 

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

فینال جام حذفی/ استقلال قربانی حماقت سعادتمند و مجیدی؛ بنیادی‌فر، فوتبال بحرینی و جامی کثیف..

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار