باشگاه استقلال

در حالیکه باشگاه تحت حمایت وزارت ورزش با بازیکنان مدنظر خود به توافق نهایی رسیده است، استقلال بازار شایعات شده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه تنها 2 روز تا تکمیل لیست آسیایی باشگاه استقلال برای ارسال به AFC فرصت باقی مانده است، همچنان این تیم نه سرمربی دارد و نه با بازیکنان اصلی خود برای تمدید قرارداد به توافق رسیده و نه بازیکن جدیدی جذب کرده است.

در ادامه به شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون باشگاه استقلال می پردازیم:

 

● شنبه 15 شهریور 1399: 

* جواد نکونام که یکی از گزینه های جانشینی فرهاد مجیدی بود، قرارداد خود را با فولاد خوزستان تمدید کرد.

 

* بابک مرادی وینگر چپ پای تیم ماشین سازی با باشگاه استقلال به صورت رسمی وارد مذاکره شد. او امروز در ساختمان باشگاه استقلال حضور یافته بود.

 

* خبرگزاری میزان از مذاکرات محمد دانشگر با باشگاه الوکره قطر خبر داده است. دانشگر از آن 7 بازیکنی است که قراردادی با استقلال ندارد.

 

* خبرگزاری میزان از توافق امیرحسین کریمی هافبک دفاعی تیم پیکان با استقلال خبر داده است. کریمی 24 ساله است و یکی از کاپیتان های پیکان بود.

 

* رشید مظاهری قرارداد خود با باشگاه تراکتور را یکطرفه فسخ کرد. او یکی از گزینه های دروازبانی استقلال است.

 

* علی کریمی حاضر به گفت و گو برای تمدید قرارداد با استقلال نیست. او که یکی از تاثیرگزارترین مهره اهایآبی پوشان در فصل گذشته بود به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد. سعادتمند از هواداران خواسته که مانع از جدایی کریمی از استقلال شوند تا او بالاترین رقم قرارداد ایران را با او بندد.

ورزش 3 در گزارشی عنوان کرد که ظاهرا کریمی از دو تیم قطری و یک تیم ترکیه ای پیشنهاد دارد و همین موضوع باعث شده تا تصمیم به جدایی از استقلال بگیرد. از سوی دیگر رقم مالی پیشنهادی به او با مبلغی که استقلالی‌ها می‌خواهند با او قرارداد ببندند بسیار متفاوت است و همین موضوع سبب شده تا جلسه رسمی برای تمدید قرارداد هم تشکیل نشود.

 

* تسنیم خبر داد فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و روزبه چشمی با تمدید قرارداد امروز در تست کرونا شرکت خواهند کرد. البته فرشید اسماعیلی از تمدید قرارداد خود اظهار بی اطلاعی کرده است!

 

* تسنیم در خبری عنوان کرد سه بازیکن لیگ برتری به نام‌های حبیب فرعباسی، محمدحسین مرادمند و سعید واسعی هم که مورد توجه استقلال قرار گرفته‌اند.

 

* ورزش3 خبر داد مسئولان استقلال در تلاش هستند تا نام رسول خطیبی را به عنوان سرمربی موقت استقلال در رقابت های جام باشگاه های آسیا وارد لیست تیم کنند. خطیبی در اظهار نظری کوتاه اعلام کرد: آماده ام تا به استقلال کمک کنم!

 

* نظری جویباری عضو هیات مدیره باشگاه نساجی اعلام کرد مشکلی با انتقال محمود فکری به استقلال نداریم و قصد داریم به استقلال در این خصوص کمک کنیم. محمود فکری یکی از گزینه های داخلی نیمکت استقلالی هاست.

 

* توتال در گزارشی عنوان کرد مدیران باشگاه استقلال برای تقویت سمت راست خط دفاعی خود با احمد موسوی مدافع راست فصل گذشته گل گهر سیرجان به توافق رسیده‌اند و قرار است امروز مذاکرات نهایی بین طرفین برگزار شود تا این مدافع ۲۸ ساله و باتجربه به استقلال بپیوندد.

 

 

عبدیان

* عبدیان عضو هیات مدیره استقلال در پستی اینستاگرامی اعلام کرد به هیچ گزینه ای به جز استراماچونی فکر نمی کند و هیجوقت دنبال آمدن منصوریان نبوده است. عبدیان در این پست اینستاگرامی هرزنامه گل را کثیف ترین و ضد استقلالی ترین روزنامه کشور خواند و دلیل این دشمنی را برآورده نشدن خواسته های مالی مسئولان این هرزنامه دانست.

 

* ورزش 3 ادعا کرد در حالیکه امروز رسما اعلام شد رشید مظاهری از تراکتورسازی جدا شد و این بازیکن با مدیران استقلال نیز مذاکراتی را داشته است اما اکنون خبر می رسد که نظر سعادتمند درخصوص این دروازه بان تغییر کرده و ممکن است آبی ها از بین محسن فروزان، علیرضا حقیقی و حبیب فرعباسی یکی را به خدمت بگیرند!

 

 

* تسنیم امروز در گزارش به جزئیات توافق مدیران استقلال با مربی ایتالیایی برای حضور مجدد او در تهران اشاره کرده است. گویا یکی از شرطهای سرمربی سابق استقلال، بازگشت به تهران بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان است و استراماچونی به مدیران استقلال گفته که نمی‌خواهد در مرحله گروهی روی نیمکت استقلال بنشیند. این موضوع دلیل اصلی تصمیم مدیران استقلال برای انتخاب یک سرمربی موقت است.

 

 

* تسنیم اعلام کرد سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال برای بازگشت به این تیم بار دیگر پاسخ منفی داد و اعلام کرد که نیاز به استراحت دارد. در یکی دو روز گذشته‌ صحبت‌هایی با او انجام شد که در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و سپس جدا شود که رمضانی اعلام کرد که بیمار است و نیاز به استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار آبی‌پوشان باشد. گفته می‌شود احمد مددی معاون باشگاه استقلال گزینه موقت سرپرستی تیم استقلال در آسیا خواهد بود.

 

 

* میثم مجیدی دفاع چپ سابق استقلال در پستی اینستاگرامی خبر از جدایی فرشید اسماعیلی از این تیم داد!

 

 

* طرفداری خبر داد امروز واسطه ای از تراکتور طی تماسی که با فرشید اسماعیلی داشته به او پیشنهاد باشگاه تبریزی را ارائه کرده است، گفته می شود مبلغ پیشنهادی این باشگاه به حدی چشمگیر است که هافبک آبی ها را وسوسه کرده است.

 

 

* در حالیکه در خبرها آمده بود، غفوری کاپیتان استقلال تصمیم به جدایی از جمع آبی‌ها دارد اما طبق پیگیرها جدایی وریا عفوری از استقلال تکذیب شد و هافبک آبی‌ها با استقلال به آسیا می رود.

 

 

* علی خلف حضور عمر دانسی(دستیار استراماچونی) در استقلال برای هدایت آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا تکذیب کرد.

 

 

* ورزش 3 خبر داد علیرضا حقیقی که سابقه بازی در تیم‌های پایه و بزرگسالان پرسپولیس را دارد دقایقی قبل در هتل آزادی تهران به اتاق جلسه مذاکره با استقلالی‌ها رفت.

 

 

* خبرگزاری ایلنا اعلام کرده است که فرشید اسماعیلی در آستانه پیوستن به یک تیم قطری است. او با پیشنهادی جدی یکی از تیم‌های قطری رو به شده است و بین طرفین در همین رابطه مذاکراتی هم صورت گرفته است.

 

 

* توتال در خبری مدعی شد امشب مذاکرات استقلال با رشید مظاهری و رضا اسدی به صورت جدی در هتل آزادی برگزار خواهد شد.

 

* شنبه شب وریا غفوری کاپیتان استقلال در هتل آزادی تهران جلسه ای با مدیران باشگاه برگزار کرد.

 

 

* رشید مظاهری که زمزمه هایی مبنی بر حضورش در استقلال به گوش می رسد شنبه شب در هتل آزادی جلسه ای با مدیران استقلال برگزار کرد.

 

سید حسین حسینی

* پس از رسمی شدن مذاکره رشید مظاهری با استقلال، سید حسین حسینی تمام عکس های مربوط به استقلال را در اینستاگرام پاک کرد. او حتی عکس پروفایلش را هم که با ادیت استقلال بود عوض کرد.

 

 

* رسول خطیبی که شایعه شده سرمربی موقت استقلال در آسیا خواهد بود، در هتل آزادی حضور داشت تا این شایعه به واقعیت نزدیک تر شود. علاوه بر خطیبی، خسرو حیدری و آر برهانی هم در این هتل حضور داشتند.


 

 

 

● یکشنبه 16 شهریور 1399: 

* شاهین طاهرخانی مدافع جوان استقلال بامداد یکشنبه در هتل آزادی جلسه ای با مدیران باشگاه برگزار کرد. به احتمال زیاد طاهرخانی خواهان جدایی از جمع آبی پوشان است.

 

میلیچ

* هروویه میلیچ با انتشار استوری ای در اینستاگرام خود از عدم پرداخت مطالبات خود و دیاباته گله کرد. مشخص نیست چرا مدیران استقلال در پرداخت دستمزد این دو خارجی باارزش کم کاری می کنند تا امکان فسخ قرارداد برای آنها مهیا شود.

 

احمد سعادتمند

* احمد سعادتمند با انتشار پستی در اینستاگرام خود نسبت به نارضایتی میلیچ از عدم پرداخت مطالباتش واکنش نشان داد.

مدیرعامل استقلال خطاب به میلیچ و شیخ نوشت:

ما به قرارداد خود متعهد هستیم و از تلاش شما برای تیم تشکر می‌کنیم.

 

رسول خطیبی

* رسول خطیبی با انتشار مطلبی در استوری اینستاگرام خود شایعه قرار گرفتن روی نیمکت استقلال به عنوان سرمربی موقت استقلال را تکذیب کرد.

 

 

* علی دشتی امروز قراردادش با باشگاه استقلال فسخ خواهد کرد.

 

 

استوری حیات غیبی

* استوری حیات غیبی، خبرنگار حوزه استقلال: تا پایان دور گروهی بازیکنی جدا نخواهد شد.

 

 

* با اعلام فاطمه صمدی خبرنگار استقلال در کانال تلگرامی 3 بازیکن در آستانه امضای قرارداد نهایی با استقلال هستند رشید مظاهری، سعید واسعی و محمد حسین مرادمند 3 بازیکنی هستند که با استقلال به توافق رسیده و اگر مشکل خاصی صورت نگیرد به زودی قرارداد خود را با استقلال نهایی می کنند.

 

 

* طرفداری اعلام کرد بعد از اینکه علی کریمی در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته است، مدیران این باشگاه خیلی زود به دنبال جانشین برای او رفتند تا آبی ها در پست هافبک دفاعی با مشکلی مواجه نشوند. در این بین گزینه نهایی آبی ها نوید عاشوری است که با وی وارد مذاکره شده اند و با این بازیکن برای عقد قرارداد به توافق نهایی رسیده اند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد عاشوری امروز با استقلال قرارداد امضا می کند و نام این بازیکن به لیست آسیایی آبی ها اضافه می شود.

 

 

* طرفداری خبر داد روزبه چشمی برای تمدید قرارداد با استقلال چراغ سبز نشان داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی قراردادش را با استقلال تمدید می کند.

 

 

* ایسنا اعلام کرد مجید نامجومطلق روز جمعه در تست کرونای باشگاه شرکت نکرده بود و با تستی که دیروز (شنبه) از او گرفته شد، به نظر می‌رسد او سرمربی آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

 

 

پست اینستاگرام سیدحسین حسینی

* سید حسین حسینی در پستی اینستاگرامی ضمن عذرخواهی از هواداران به خاطر عملکرد ضعیف در فینال جام حذفی، عنوان کرد پاک کردن پست‌های اینستاگرامش به دلیل ناراحتی از عملکردش بوده نه جذب دروازبان جدید!

 

* ورزش 3 مدعی شد توافقات نهایی با امیرحسین کریمی انجام شده است. هافبک ۲۴ ساله فصول گذشته پیکان که یکی از کاپیتان های این تیم نیز محسوب می‌شد و سابقه حضور در سپاهان را نیز در کارنامه دارد، با مسئولان استقلال به توافقات نهایی رسیده است و شاید با کمی تأخیر خبر رسمی جذب این بازیکن از سوی استقلالی ها منتشر شود.

 

 

* حسین پورحمیدی گلر دوم تیم استقلال در فصل گذشته با حضور در سازمان لیگ خواستار فسخ قرارداد یکطرفه خود با باشگاه استقلال شده است. این بازیکن با توجه به قانون عدم حضور در 10درصد از بازی‌های تیمش در فصل گذشته خواستار فسخ قرارداد با استقلال شده است.

 

 

* به ادعای طرفداری مدیران استقلال طی روزهای گذشته مذاکرات مثبتی با فرشید باقری داشته اند و این بازیکن به زودی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید می کند تا برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان برود.

* ورزش 3 اعلام کرد حسین مرادمند که از چند روز قبل با مسئولان استقلال برای حضور در این تیم به توافق رسیده بود، صبح امروز از مشهد به تهران سفر کرد و طبیعی بود که برای عقد قرارداد با آبی ها به پایتخت آمده است. از این رو مرادمند در یکی از هتل های تهران مذاکرات نهایی را با مسئولان انجام می دهد و قراردادش را امضا می کند.

 

 

* باشگاه نساجی موافقت خود برای حضور محمود فکری در تهران را اعلام کرده است. اگر نتیجه جلسه هیات مدیره باشگاه در ساعات آتی، حضور محمود فکری به عنوان سرمربی موقت تیم باشد، سرمربی حال حاضر نساجی با تیم خود(سیروس دین محمدی، صمد مرفاوی، حنیف عمران زاده و احمد فیض کریم لو) به تهران می آید و سکان هدایت تیم در آسیا را بر عهده می گیرد.

 

 

* طرفداری در یک خبر اختصاصی اعلام کرد موضع علی کریمی تغییر کرد، قرار است علی کریمی تا امشب بررسی های خود را انجام دهد اما منابع آگاه می گویند احتمال اینکه او امشب با استقلال تمدید کند، وجود دارد. با تمدید احتمالی قرارداد روزبه چشمی و علی کریمی، آبی ها موفق می شوند مهمترین بازیکنان خود را حفظ کنند و این تیم با خرید چند بازیکن برای لیگ بیستم تکمیل خواهد شد.

 

 

* در حالیکه محمدحسین مرادمند در یک جلسه طولانی مدت با مدیران استقلال حضور داشت، با این تیم به توافق نرسید و از آنجا راهی باشگاه پرسپولیس شد. پیش از این برخی منابع پیش بینی کرده بودند که مرادمند ابتدا در باشگاه استقلال حاضر شده و سپس راهی باشگاه پرسپولیس می شود که این پیش بینی به حقیقت تبدیل شد.

 

 

* با توجه به احتمال توافق علی کریمی با استقلال، گویا مدیران باشگاه مذاکره با رضا اسدی را از اولویت خود خارج کرده‌اند.

 

 

* به نظر می رسد با تمدید قرارداد چشمی، کریمی و باقری آبی پوشان دیگر نیازی به جذب امیر‌حسین‌ کریمی هافبک سابق پیکان که پیش از این با مدیران این تیم به توافق رسیده بود، ندارند و ممکن است او راهی شهر خودرو مشهد شود.

 

 

* شایعه شده است که عارف غلامی با ارسال نامه ای به سازمان لیگ خواستار فسخ قرارداد خود با استقلال شد!

 

 

* زمزمه هایی به گوش می رسد که هیات مدیره باشگاه در چرخشی 180 درجه ای برای سرمربیگری استقلال با الکس نوری مذاکره کرده و به نتایج مثبتی هم دست پیدا کرده اند. اعضای کادرفنی او را آرش برهانی و فریدون زندی تشکیل خواهند داد.

 

 

* مجید نامجومطلق به همراه صالح مصطفوی و بهزاد غلامپور در 4 دیدار باقیمانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هدایت استقلال را بر عهده خواهند داشت.


 

 

 

● دوشنبه 17 شهریور 1399:

* خبرگزاری فارس خبر داد محمد حسین مرادمند قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساند.

 

 

* سعید واسعی هافبک فصل گذشته پیکان در گفت و گویی خبر از پیوستن به باشگاه استقلال داد.(برای خواندن صحبت های واسعی اینجا کلیک کنید)

 

 

* عارف غلامی مدافع جوان استقلال در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرد. خبرها حاکی از این است که غلامی خواهان فسخ یکطرفه قرارداد خود و پیوستن به باشگاهی در پرتغال است.

 

 

* استقلال به دنبال جذب اشکان دژاگه است. قرارداد دژاگه با تراکتور به پایان رسیده و او بازیکن آزاد محسوب می شود.

 

 

* در جلسه هیات مدیره استقلال تمامی گزینه های مربیگری این تیم رد و تنها به جذب استراماچونی تاکید شد.

 

 

* باشگاه تراکتور به دلیل انعقاد قرارداد با رشید مظاهری از این دروازبان و باشگاه استقلال شکایت کرد.

 

 

* حسین پورحمیدی گلر دوم استقلال قرارداد خود را با این باشگاه به صورت یکطرفه فسخ کرد اما این اتفاق هنوز در سازمان لیگ به ثبت نرسیده است.

 

 

* ورزش 3 در خبری عنوان کرد متین کریم زاده بازیکن فصل قبل پارس جنوبی که نام او را از حضور با کیفیتش در رقابت های انتخابی المپیک توکیو شنیده بودیم، به عنوان خرید بعدی به فهرست آسیایی استقلال اضافه خواهد شد. کریم زاده امشب به تهران سفر می‌کند تا فردا قراردادش را امضا کند.

 

 

* میلاد جهانی هافبک صنعت نفت برای مذاکره با مدیران استقلال در هتل آزادی حضور یافت!

 

 

* عارف غلامی در گفت و گو با دوربین خبرگزاری فوتبالی گفت قراردادش با استقلال را فسخ نکرده است.(برای خواندن صحبت های غلامی اینجا کلیک کنید)

 

 

* شاهین طاهرخانی مدافع جوان استقلال به احتمال فراوان امشب قرارداد خود را استقلال تمدید می‌کند.

 

 

* علی دشتی با توجه به درخواست مجید نامجومطلق و به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، علیرغم درخواست برای جدایی به اردوی این تیم بازگشت و از فردا در تمرینات تیم حاضر می شود. طبق قول باشگاه استقلال به دشتی قرار است این بازیکن پس از بازی‌های آسیایی رضایتنامه‌اش را دریافت کند و از جمع آبی پوشان جدا شود.


 

 

● سه شنبه 18 شهریور 1399:

* حسین پورحمیدی دروازبان دوم استقلال برای مذاکره با مسئولین این تیم، وارد ساختمان باشگاه استقلال شد. گویا پورحمیدی از باشگاه تعهد می خواهد که بعد از مسابقات آسیایی رضایتنامه اش را بگیرد.

 

 

* عارف غلامی امروز به همراه مدیر برنامه‌هایش در هتل‌ محل مذاکره آبی پوشان به دیدار سعادتمند رفت تا در خصوص ادامه همکاری‌اش با این تیم مذاکره کند. او پس از خروج از هتل به خبرنگاران گفت:

مشخص نیست در استقلال بمانم یا نمانم. او پس از این جمله کوتاه، به سرعت هتل آزادی را ترک کرد.

 

* یکی از سایت های ورزشی مدعی شده که باشگاه استقلال قصد دارد پس از پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، قرارداد هروویه میلیچ را فسخ کند.

 

 

* احمد سعادتمند عصر امروز در وزارت ورزش حضور و جلسه فوری در ساختمان سئول برگزار کرد. در روزهای آینده خروجی این جلسه مشخص خواهد شد.

 

 

* ورزش 3 مدعی شد میلاد جهانی هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان که برای مذاکره با باشگاه ذوب آهن به تهران آمده، بر سر مسائل مالی با این باشگاه به توافق نرسیده است. او که بهترین پاسور لیگ محسوب می‌شود، مذاکراتی با باشگاه استقلال انجام داده و احتمال پیوستن این هافبک به استقلال وجود دارد.

 

 

* ایلنا در خبر عجیب از مذاکره احمد سعادتمند با فرشاد احمدزاده بازیکن سابق تیم پیروزی خبر داد. احمدزاده بعد از این ملاقات عکس های اینستاگرام خود در پیراهن پیروزی را پاک کرد.

امیدواریم سعادتمند عاقلانه عمل کند و از جذب این بازیکن منفور خودداری کند وگرنه تبعات آن با خودش خواهد بود.

 

 

* ورزش 3 ادعا کرد استقلال در حال مذاکره با آرمین سهرابیان مدافع سابق خود برای بازگشت به این تیم است. استراماچونی اوایل حضورش در استقلال سهرابیان را در لیست خروج قرار داده بود و گویا این مدافع از ترس بازگشت آندره آ استراماچونی پیشنهاد استقلال را نپذیرفت.

 

 

* متین کریم‌زاده، مدافع سابق پارس جنوبی و ملی پوش تیم ملی امید برای اتمام پروسه قرارداد خود به محل مذاکره آبی پوشان رفت. احتمالا کریم زاده یکی از خریدهای قطعی این فصل استقلال خواهد بود.

 

 

* آرمان رمضانی،مهاجم فصل قبل سایپا که مورد توجه باشگاه استقلال بود و با این تیم به توافقات اولیه رسید بود، با قراردادی غیر متعارف به پیروزی پیوست.

 

 

* روزبه چشمی مدافع تیم استقلال عصر امروز و با لباس شخصی، در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد تا گمانه زنی ها در خصوص تمدید قرارداد این بازیکن، رنگ و روی واقعیت به خود بگیرد.

 

 

* سید احمد موسوی مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان که چند روزی است شایعات پیوستنش به آبی های تهران به گوش می رسد، امشب نشستی را با مسئولان استقلال برگزار کرد اما با آنها به توافق نرسید.

 

 

* عارف غلامی، متین کریم زاده و بابک مرادی با استقلال به توافق رسیدند و قرارداد رسمی امضا کردند.

 

 

* با وجود جذب رشید مظاهری، سید حسین حسینی قراردادش را تا سال 1401 با استقلالی ها تمدید خواهد کرد.


 

 

● چهارشنبه 18 شهریور 1399:

* عظیم گوگ، مدافع جوان استقلال، قرارداد خود با این تیم را فسخ کرد.

استقلال نیوز برای این مدافع با ادب و با شخصیت آبی دل در تیم جدیدش آرزوی موفقیت داد.

 

* با وجود توافقات حاصل شده بین باشگاه استقلال و مرادمند، باشگاه شهر خودرو با بالا بردن مبلغ رضایتنامه این انتقال را به اما و اگر کشاند.

 

 

* از احمد موسوی به عنوان خرید دیگر استقلالی ها نام برده می شود.

 

 

* پیمان بابایی، مهاجم بلندقامت 26 ساله تبریزی در تیررس باشگاه استقلال قرار گرفت. او پس از یک سال و نیم حضور در سومقایت آذربایجان مجددا به ایران بازگشته و به دنبال ادامه کارش در لیگ برتر است.

 

 

* علی کریمی ساعاتی دیگر با حضور در هتل آزادی پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد با مدیران استقلال حاضر خواهد شد.

 

 

* در حالیکه گمانی زنی می شد فرشاد احمدزاده با مسئولان استقلال به توافق رسیده است اما گویا فشار هواداران و مخالفت شدید آنها پیوستن این بازیکن به استقلال را منتفی کرد.

 

 

* نقدی زاده رییس اسبق کانون هواداران باشگاه استقلال و عضو کانون هواداران مردم نهاد استقلال که سمت رسمی در باشگاه ندارد در جمع هواداران معترض که امروز مقابل باشگاه تجمع کرده بودند گفت:

استراماچونی ۹۹/۹ درصد به قطر می رود و میهمان ویژه استقلال است.

 

* طرفداری در خبری مدعی شد فرشید اسماعیلی امشب با مدیران استقلال جلسه دارد تا در مورد تمدید قرارداد با آن ها مذاکره کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بروز رسانی می شود..

 

 

 

 

 

اخبار استقلال

 


اخبار مرتبط:

فوری/دی مارتیزیو از شروط سه‌گانه استراماچونی برای بازگشت به استقلال خبر داد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار