وریا غفوری

دفاع راست ملی پوش استقلال گفت: استراماچونی دوست دارد به استقلال برگردد و این قوانین عجیب بیشترین ضربه را به استقلال خواهد زد و مطمئنا هواداران سالها حسرت خواهند خورد.

        

 به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال که امروز در محل باشگاه استقلال حضور پیدا کرده بود پس از خارج شدن ار ساختمان باشگاه استقلال در گفتگو کوتاه با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت باشگاه استقلال توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

     

* در نقل انتقالات کار سختی داریم

ما کار سختی در نقل انتقالات داریم چون به هر شکل ممکن باید تیم خودمان را حفظ کنیم و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده را به هر شکل ممکن حفظ کنند. این بازیکنان حق و حقوقی دارند که باید پرداخت شود و امیدوارم باشگاه در این زمینه اقدامات لازم را انجام بدهد.

 * امیدوارم در تمدید قراردادها باشگاه بیشترین سعی خود را انجام دهد

لیگ قهرمانان یک سطح دیگر از فوتبال است و ما کار سختی داریم. باز خداراشکر که نامجو مطلق، مصطفوی و غلامپور قبول مسئولیت کردند. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و از طرفی امیدوارم در تمدید قراردادها باشگاه بیشترین سعی خود را انجام دهد و بازیکنان مهم تیم را در اختیار داشته باشیم.

* ما هم دوست داریم علی کریمی در استقلال بماند

نقل و انتقالات یک رقابت است. می‌دانم کریمی یکی دو پیشنهاد خوب دارد که اصلا با پیشنهادات ایرانش قابل قیاس نیست. ما خودمان تلاش می‌کنیم که کریمی در استقلال بماند ولی باید ببینیم در نهایت چه می‌شود. او هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. ما هم دوست داریم کریمی بماند چون انتخاب جایگزین وی واقعا سخت است.

* نیامدن استراماچونی به استقلال ضربه بزرگی می زند

طبق گفته‌های سعادتمند نیامدن استراماچونی به استقلال خیلی به باشگاه ضربه می‌زند. امیدوارم آنهایی که مسئولیت دارند مصلحت اندیشی کنند و به هر شکلی که می‌شود کاری کنند باشگاه خیلی ضرر نکند. اگر او نیاید باشگاه باید خسارت قبلی را پرداخت کند و پول مربی جدید و کادرش را هم بدهد. استقلال مشکلات زیادی دارد و امیدوارم کمک شود او بتواند به استقلال برگردد.

* استراماچونی دوست دارد به استقلال برگردد

در مورد آمدن یا نیامدن استراماچونی نیز باید بگویم که ما در این زمینه که او بیاید یا نه ارتباطی نداریم ولی اگر ارتباطی هم وجود دارد دوستانه است. اگر او برگردد همه جوره به نفع تیم خواهد بود.او قطعا تمایل دارد به تیم برگردد، البته یکسری موانع و شرط و شروط وجود دارد. اگر استراماچونی برنگردد تا سالها هواداران استقلال این مطالبه را دارند که این مربی برگردد چون بعد ها می‌گویند این مربی می‌خواست به استقلال بیاید ولی نشد. امیدوارم این فرصت را به او بدهند تا یک سال یا دو سال در استقلال کار کند.

* مجیدی پیشرفت خوبی در ابتدای مربیگری کرد

بعد از بازی مقابل تراکتور همه ناراحت بودیم، دوست داشتیم کار را با قهرمانی استقلال تمام کنیم ولی نشد. آقای مجیدی پیشرفت خوبی در ابتدای مربیگری کرد، برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم موفق باشد.

* صحبت های بعد بازی با تراکتور به دلیل دلخوری بود 

من نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم ولی واقعا بعد از بازی خیلی دلخور بودم چون تیم ما لایق قهرمانی در یک جام بود. ما باید حداقل جام حذفی را می‌گرفتیم و این موضوع من را خیلی ناراحت کرده بود.

 

اخبار استقلال

   


 مطالب مرتبط:

دومین تمدیدی فصل جدید آبی ها/ کاپیتان غفوری دو ساله تمدید کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار