وریا غفوری

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در صفحه اینستاگرام خود تاکید کرد مربی ایتالیایی برای بازگشت به این تیم مشکلی ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود تاکید کرد آندره آ استراماچونی هیچ مشکلی برای بازگشت به ایران ندارد تا اینگونه خط بطلانی بکشد بر ادعاهای کذب سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال که در زوهای گذشته مدعی شده بودند هیچ توافقی میان باشگاه استقلال و سرمربی ایتالیایی انجام نشده و مدیران این تیم سعی در بازی با افکار عمومی را دارند.

در ادامه استوری اینستاگرام کاپیتان غفوری را مشاهده می کنید:

استوری اینستاگرام غفوری

به گزارش استقلال نیوز، صحبت های کاپیتان وریا غفوری موید این موضوع است که کار عقد قرارداد استراماچونی با استقلال تنها و تنها نیاز به اجازه وزارت ورزش دارد.

قانون مضحک و من در آوردی منع حضور مربی بازیکن خارجی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران بدون هیچ مصوبه و ابلاغیه مکتوبی، فقط به صورت شفاهی و در مصاحبه ها عنوان شده و این نشان دهنده این نکته مهم است که تصویب و ابلاغ این قانون می تواند پیامدهای منفی بسیاری برای فوتبال ایران داشته باشد و مسئولین امر چون به این نکته واقف هستند سعی در دور زدن قانون مشخصا برای جلوگیری از بازگشت استراماچونی به ایران دارند.

مسلما در سال آخر وزارت مسعود سلطانی فر او به راحتی از آرمان های 4 سال گذشته خود کوتاه نخواهد آمد. آرمان هایی که با قهرمانی های کثیف تیم حکومتی فوتبال ایران و روح جوانمردی را به لجن کشید. او به راحتی اجازه تقویت استقلال را نخواهد داد ولی این بار سعادتمند مردانه مقابل او ایستاد و با حمایت هوادارن باز هم خواهد ایستاد.

هواداران و عوامل وابسته به تیم دوم پایتخت باید از بازگشت استراماچونی ترس داشته باشند چون در این سال ها به کسب جام های اسنپی و تقدیمی با تضعیف دیگر تیم ها عادت کرده اند و برنمی تابند که برای به چنگ آوردن قهرمانی مبارزه ای پایاپای و جوانمردانه انجام دهند.

همچون همیشه با صدای بلند در مقابل این ظلم آشکار ایستادگی می کنیم و یکصدا همراه با دیگر هوادارن استقلال بزرگ فریاد می زنیم:

#استراماچونی_را_برگردانید

 

اخبار استقلال

   


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ به مناسبت اولین سالگرد درگذشت سحر خدایاری؛ امروز همه استقلالی ها دختر آبی هستند..

به طوفان توئیتری استقلالی ها بپیوندید/ #استراماچونی_را_برگردانید

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار