دانشگر

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از تیم های عربی سه ماه قبل درخواست جذب من را داشت ولی آن را بخاطر استقلال قبول نکردم تا دینم را به هواداران ادا کنم. 

 

 به گزارش استقلال نیوز، روز گذشته (شنبه) محمد دانشگر مدافع تیم استقلال پس از جلسه با مدیرعامل این باشگاه، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با آبی پوشان تمدید کرد.

دانشگر در مورد این اتفاق و شرایط خودش در گفتگو با فارس توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* در استقلال ماندم اول به خاطر هواداران و سپس به خاطر خودم

خیلی خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم و با مسئولان باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسیدم. به هر حال بعد از پیشنهاد مدیرعامل باشگاه و صحبت‌هایی که با مدیر برنامه‌هایم صورت گرفت تصمیم گرفتم باز هم در خدمت استقلال باشم و امیدوارم امسال اتفاقاتی رقم بخورد که دل هواداران شاد شود.من در استقلال ماندم اول به خاطر هواداران و سپس به خاطر خودم!

* این را بدانید دانشگر خیلی استقلال است

محمد دانشگر جدای از اینکه بازیکن استقلال است خودش خیلی استقلالی است، من هم به خاطر اینکه او خیلی استقلالی است خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم.

* پیشنهاد از کشورهای عربی داشتم ولی ماندم

من بعد از پایان فصل اصلا حرفی نزدم و حتی به هیچکس در مورد تصمیمم صحبت نکنم.نمی‌خواستم از بیرون فکر کنند که به دنبال بازارگرمی و این جور حرف‌ها هستم. یک پیشنهاد از کشورهای عربی داشتم که از 2-3 ماه پیش به من داده شد. آنها بعد از پایان فصل چندین بار با مدیر برنامه هایم صحبت کردند اما همه چیز را به بعد موکول کردم. بعد از فینال جام حذفی هم به شهرستان رفتم تا چند روزی از نظر ذهنی ریکاوری شوم.

* پیشنهاد سعادتمند باعث تمدید قراردادم شد

وقتی مدیرعامل باشگاه استقلال پیشنهاد کرد با چند نفر از دوستان و نزدیکانم مشورت کردم و در نهایت تصمیم گرفتم قراردادم را با استقلال تمدید کنم.وقتی با آقای سعادتمند صحبت کردم او مدعی بود باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و بازیکنان سال گذشته باید بیشتر به تیم کمک کنند.

* احساس کردم دینی به استقلال دارم که باید آن را ادا کنم

وقتی این موارد در نشست مطرح شد تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم چون احساس کردم دینی به استقلال دارم که باید آن را ادا کنم. در این یکی دو ماه اخیر خیلی تحت فشار بودم که فکر می‌کنم همه در جریان آن هستند. سعی کردم کمی آرام شوم و بعد تصمیم بگیرم. از اینکه قراردادم را با استقلال تمدید کردم خوشحالم. شب گذشته هم به اردوی تیم در قطر اضافه شدیم و امیدوارم بتوانیم در بازی های لیگ قهرمانان از اعتبار استقلال در این بازی ها دفاع کنیم.

* بعد از گل به پرسپولیس دنبال هواداران می‌گشتم!

در لحظه گلزنی در دربی واقعا خوشحال بودم. شاید باور نکنید ولی در ورزشگاه دنبال هواداران می گشتم! یک لحظه یادم رفته بود که هوادار در استادیوم نیست. گلزنی در دربی لذت خاصی دارد به خصوص که در آن دقایق وقتی تیم تحت فشار است گل بزنی. تا آخر عمرم آن گل را فراموش نمی‌کنم. شادی بعد از گلم هم مثل همیشه بود. به آن مدل خوشحالی کردن علاقه دارم.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

نهمین تمدیدی فصل جدید آبی ها/ مدافع برازجانی در جمع آبی ها ماند؛ سرانجام دانشگر تمدید کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار