کنفدراسیون فوتبال آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه ای تکلیف استقلال برای بازی امشب را مشخص کرد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بالاخره تکلیف تیم الوحده امارات را در لیگ قهرمانان آسیا مشخص کرد و از انصراف رسمی این تیم خبر  داد.

   

در بیانیه AFC آمده است:

کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت باشگاه الوحده را به دلیل کناره گیری از رقابت ها و نیامدن به دوحه از بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد. شرایط به وجود آمده در الوحده شرایط اضطراری به شمار می آید و بازی های الوحده در این رقابت ها لغو شد.  برای جلوگیری از تردید ، در تعیین رده بندی نهایی گروه، هیچ امتیازی یا گلی از مسابقات قبلی الوحده در نظر گرفته نمی شود.

مسئولان فدراسیون امارات و باشگاه الوحده به دلیل ابتلای چندین عضو این تیم به کرونا خواهان تعویق بازی ها شد ولی به دلیل رسیدن تمام تیم ها به قطر این امر غیرممکن است.

طبق بند 4.1 از قوانین مسابقات مربوط به شرایط کرونا هر تیمی که نتواند به کشور میزبان برای حضور در مسابقات به دلیل محدودیت های سفر یا محدودیت های دیگر کرونایی سفر کند به منزله انصراف از رقابت ها به شمار می آید.

کمیته مسابقات با شرایطی که الوحده در آن قرار گرفت همدردی کرد و موافقت خود را به قرنطینه و محدودیت های سفر توسط الوحده مطابق با بندهای 6.4 و 71 مقررات مسابقات AFC به یک واقعه اضطراری(فورس ماژور) قبول کرد.

به گزارش استقلال نیوز، بدین ترتیب امتیاز الوحده و بازی های گذشته این تیم در مرحله گروهی به شمار نمی آید و کلا در جدول تاثیری ندارد. همچنین معذوریت این تیم برای حضور در این رقابت ها از سوی AFC پذیرفته شد و محرومیتی برای این تیم اماراتی درنظر گرفته نشد.

اخبار استقلال

            


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ بلاتکیلفی استقلالی ها در تمرینات؛ دیدار با الوحده برگزار می شود؟!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار